Ga naar inhoud

Jippie-topic 2020

Aanbevolen berichten

Ik heb er een op laten zetten bij een winkel, maar ben er echt niet tevreden over. Ik weet niet of hij het verkeerde type heeft gepakt of niet, maar niet mijn hele scherm is bedekt. Aan beide zijkanten houdt de screenprotector al op terwijl mijn scherm nog doorgaat, dus nu heb ik altijd twee strepen die in de weg zitten. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 907
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

Ik ben verschrikkelijk onhandig en koop een telefoon alleen als er een otterbox voor bestaat & screen protectors. Ik heb al heel wat protectors met barsten er in gehad, maar de schermpjes blijven heel. 

En met een otterbox (het liefst zelfs de zwaarste bescherming) overleeft de telefoon zelf het ook wel. Niet goedkoop, maar met mijn klunzigheid de investering echt waard. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

dat is een merk telefoonhoesjes, maar die maken zulke goede, stevige hoesjes dat mijn telefoon daarmee overleeft 😄 Vaak wel zo'n 50 euro in aanschaf. Maar echt, die dingen zijn bestand tegen mijn klunzigheid, dus het echt volledig waard. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb altijd van die mapjes waar meteen ook een boel pasjes in kunnen, met een siliconen ding waar de telefoon dan in gaat. Niet handig als je je telefoon in je broekzak wilt kunnen doen, maar als je hem toch altijd in een tas hebt is het ideaal, in mijn jaszak past het ook. Heb ik geen portemonnee meer nodig en ik kan hem gewoon laten vallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn telefoon zit altijd standaard in mijn tas of mijn jaszak.

Op de werkvloer durf ik hem al helemaal niet in mijn broek te stoppen, want dan kan die kapot gaan door alle aluminium profielen die ik sta te tillen. Kontzak is ook geen optie, omdat mijn derrière retestrak zit in die broek, dus bang ben dat hij door midden breekt 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 22-11-2020 at 15:39 zei Eefje:

Ik heb altijd van die mapjes waar meteen ook een boel pasjes in kunnen, met een siliconen ding waar de telefoon dan in gaat. Niet handig als je je telefoon in je broekzak wilt kunnen doen, maar als je hem toch altijd in een tas hebt is het ideaal, in mijn jaszak past het ook. Heb ik geen portemonnee meer nodig en ik kan hem gewoon laten vallen.

Zo’n hoesje heb ik ook, maar past nog nét in mn kontzak gelukkig. Ik heb nooit een tas mee (ja, rugtas, maar daar stop ik geen telefoon in) en als ik op de brommer zit stop ik ‘m in mn jaszak. Dan ben ik bang dat ie uit mn kontzak valt 😶

Link naar bericht
Delen op andere sites

Joepy, heb eindelijk een bunnycam besteld. (nou ja, m'n man heeft het uitgezocht en besteld aangezien ik er geen verstand van heb en niet weet waar ik op moet letten) Kan ik eindelijk 's zien wat ze 's nachts allemaal uitspoken en of er geen ongewenste gasten voorbij de ren lopen 🙂

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Op deze intens verdrietige dag toch nog leuk nieuws: ik ben geselecteerd voor een human rights tattoo! Zondag ben ik aan de beurt. Ik volg dat project al jaren en heb me al drie keer ingeschreven voor evenementen in Nederland, nu mag ik eindelijk 😊.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Eefje:

Op deze intens verdrietige dag toch nog leuk nieuws: ik ben geselecteerd voor een human rights tattoo! Zondag ben ik aan de beurt. Ik volg dat project al jaren en heb me al drie keer ingeschreven voor evenementen in Nederland, nu mag ik eindelijk 😊.

Wat een gaaf project zeg. Ik wist niet eens dat het bestond.

Ik heb ook een jippie. Ik heb een certificaat gekregen dat ik mijn eerste bachelorjaar heb gehaald en tot de top 10 van mijn jaar behoor. Ben er zo blij mee.

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik heb behoefte aan uitleg geloof ik. 

Het is een wereldwijd project waar ze de letters van de declaration of human rights bij mensen tatoeëren, iedereen één letter. Je moet een flinke motivatie sturen om geselecteerd te worden, het is de bedoeling dat het een soort van wereldcommunity van voorvechters van mensenrechten is, op waar voor manier dan ook. Ze zijn nu weer in Nederland en ik ben eindelijk geselecteerd! Ik vind het ook mooi dat dit bericht komt op dezelfde dag als dat Betsy is ingeslapen. Zo is het ook een blijvende herinnering aan haar, hoewel het één natuurlijk niks met het ander te maken heeft voelt dat voor mij wel zo. Wat zou het mooi zijn als ik een b zou krijgen! Maar dat zou wel heel toevallig zijn.. 

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ze hebben een boek met fonts waar je zelf uit mag kiezen en je mag ook de plek kiezen. Alleen de letter niet. Je mag wel swappen als het je eigen voorletter of die van je partner is bijvoorbeeld, maar dan krijg je gewoon de volgende letter van de declaration.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yeaaaa!!

Tweede promotie in de pocket 😎

Vanaf januari na de vakantie stop ben ik leerling afkortzaag bij de zwaarste pers!

Als ik het aan kan en het gaat goed, mag ik zelfs doorleren voor de pers.

Alles staat al vast op papier over mijn toekomst daar, jippie!

• Vind ik leuk 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Eefje:

Wat ontzettend tof

@BunnieHop echt de beste keuze dus om die andere plek te verlaten en hierheen te gaan! Gefeliciteerd!!

Dank je!

Zeker, ik ben weggegaan bij het ander bedrijf en ik heb er echt nul spijt van.

Ik zit hier zoveel beter op mijn plek met zoveel mogelijkheden!

Plus een hoop leuke collega's, wat het nóg leuker maakt 😃

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
  • Evee haalde dit topic uit de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .