JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 12 November 2020 Share Geplaatst 12 November 2020 Morgen gaan we ‘echt’ kennismaken met de fokker van buddyhond-in-spé Tumtum en vooral... puppy knuffelen! Ben zó benieuwd! De camera ligt al klaar, goeie lens erop, accu opgeladen, extra accu erbij voor de zekerheid. Dus ik ben er klaar voor ❤️!! 3 Link naar bericht Deel via andere websites
DaniëlleV 152 Geplaatst 12 November 2020 Share Geplaatst 12 November 2020 20 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Morgen gaan we ‘echt’ kennismaken met de fokker van buddyhond-in-spé Tumtum en vooral... puppy knuffelen! Ben zó benieuwd! De camera ligt al klaar, goeie lens erop, accu opgeladen, extra accu erbij voor de zekerheid. Dus ik ben er klaar voor ❤️!! Veel plezier! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 388 Geplaatst 12 November 2020 Share Geplaatst 12 November 2020 (bewerkt) Op 3-11-2020 at 14:12 zei JacinthaBrehler: IK HEB EEN 6.3 VOOR MN HERKANSING ETHIEK TOETS!!! 🤓🥳 Doe jij dan avondschool ofzo? Want uit al je berichten op het forum kon ik afleiden dat je volwassen bent. 12 November 2020 bewerkt door Punky🐰 Link naar bericht Deel via andere websites
Punky punk 388 Geplaatst 12 November 2020 Share Geplaatst 12 November 2020 36 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Morgen gaan we ‘echt’ kennismaken met de fokker van buddyhond-in-spé Tumtum en vooral... puppy knuffelen! Ben zó benieuwd! De camera ligt al klaar, goeie lens erop, accu opgeladen, extra accu erbij voor de zekerheid. Dus ik ben er klaar voor ❤️!! Enorm veel plezier toegewenst, nu ga je je knuffeltje moeten achterlaten!😫😉😂 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 12 November 2020 Share Geplaatst 12 November 2020 @Punky🐰 Nee, ik doe HBO Sociaal Pedagogisch Hulpverlener in duaal (zelfde als deeltijd, alleen krijgt mijn baas nu betaald voor mij, dus dat vinden ze altijd erg prettig 😉). En ik ben inderdaad volwassen. 35 inmiddels 😶 En ja nu moet ik morgen ‘mijn’ knuffeltje achterlaten. Ik ga ‘m missen! 😢🤣 2 Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 Je zult je knuffel over een tijdje wel weer terug krijgen hoor @JacinthaBrehler 😉 Ik ga over 2/3 weken al in functie omhoog 🤣 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 10 minuten geleden zei BunnieHop: Je zult je knuffel over een tijdje wel weer terug krijgen hoor @JacinthaBrehler 😉 Ik ga over 2/3 weken al in functie omhoog 🤣 Wauw wat goed! Gefeliciteerd!! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 3 minuten geleden zei Eefje: Wauw wat goed! Gefeliciteerd!! Dank je! Best wel raar dat ik al in functie omhoog ga na 2 weken.. Maar de kracht van oud-collega's, mijn leergierigheid en mijn harde werken loont dus wel, haha 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JokeC 683 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 43 minuten geleden zei BunnieHop: Best wel raar dat ik al in functie omhoog ga na 2 weken.. Tuurlijk niet, ze wilden even aanzien wat voor vlees ze in de kuip hadden en dat was snel duidelijk en het beviel wat ze zagen! De directeur van die tent moet oppassen voor zijn/haar baantje, want als dit zo doorgaat.......😎😁 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 De truc is hard werken, inzicht en motivatie tonen en zorgen dat je gezien wordt. Dat heb jij blijkbaar allemaal super gedaan! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 2 uur geleden zei BunnieHop: Je zult je knuffel over een tijdje wel weer terug krijgen hoor @JacinthaBrehler 😉 Ik ga over 2/3 weken al in functie omhoog 🤣 Wat fijn! Ook in salaris? Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 @JokeC, ik hoef echt geen directeur te worden daar hoor. Zou wel leuk zijn als ik de eerste vrouwelijke pers operator wordt van het bedrijf 😎 @Marjoleink, ja. Had ik eigenlijk niet verwacht, maar het is wel zo 🙂 1 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 Wat goed @BunnieHop!! En ik weet dat ik de knuffel weer terug krijg hoor. De fokker zei vanmiddag: “als ik het nu in het nest leg dan wordt ie vies.” Eh ja, dat is de bedoeling ook van een nest-knuffel 😶 1 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Deeskuh88 1800 Geplaatst 13 November 2020 Auteur Share Geplaatst 13 November 2020 Gefeliciteerd, @BunnieHop! Dat is netjes 🙂 En ongetwijfeld verdiend! 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Eefje 2493 Geplaatst 13 November 2020 Share Geplaatst 13 November 2020 Jippie ik zag Gijs vandaag normaal zijn bdks normaal opeten dus hij moet wat van zijn dikke pens kwijt zijn! 3 Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 Jippie! Mijn weekend is net begonnen! 2 Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 15 uur geleden zei BunnieHop: Jippie! Mijn weekend is net begonnen! Geniet ervan! Ga je nog wat leuks doen? (Voor zover dat kan nu) Mijn jippie: mijn portfolio is door één van de twee praktijkbegeleiders goedgekeurd. Nu nog door de ander. Die is wel een stuk strenger, dus ik ben benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
BunnieHop 830 Geplaatst 20 November 2020 Share Geplaatst 20 November 2020 Dat is al de helft die t goedgekeurd heeft! Ik duim voor je dat de andere praktijkleider het ook goed vindt @JacinthaBrehler! Ik ga morgen denk ik lekker naar de markt. En verder ga ik klagen dat ik moet wachten tot maandag dat ik weer lekker mag werken 😅 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 Ik heb echt op perfecte wijze een nieuwe screenprotector op m’n telefoon gezet en dat is heel knap voor zo’n lompe kluns als ik. 😄 2 Link naar bericht Deel via andere websites
Lienappelsien 2583 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 38 minuten geleden zei Pablo&Lola: Ik heb echt op perfecte wijze een nieuwe screenprotector op m’n telefoon gezet en dat is heel knap voor zo’n lompe kluns als ik. 😄 👍 Ik heb dat ook eens geprobeerd. Net voor ik dat ding op mijn telefoon wilde plakken zag ik dat er een haartje aan de plakkant zat. Die haalde ik er voorzichtig af, maar daardoor plakten er van die stofpluisjes op 🤦♀️ En die krijg je er niet meer af. Toen het ding op mijn telefoon geplakt, maar dat kreeg ik niet voor elkaar zonder een paar bubbels. Na een week heb ik het ding er maar weer af gehaald, want het zag er niet uit 🤪 5 Link naar bericht Deel via andere websites
Pablo&Lola 1784 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 (bewerkt) @Lienappelsien Haha! Voor mijn gevoel is het net een soort kansspel: Of het gaat goed en dan heb je geluk of het mislukt en het ziet er niet uit, 50/50. 😂 21 November 2020 bewerkt door Pablo&Lola Link naar bericht Deel via andere websites
JacinthaBrehler 1249 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 Ik laat die dingen d’r altijd opplakken bij zo’n winkel hier in de stad. Zelf kan ik dat echt niet, 100% zeker dag het fout gaat 🤣 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Marjoleink 1662 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 Ik heb het zelf gedaan, ik dacht dat ik het wel kon. Viel nogal tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mira11 868 Geplaatst 21 November 2020 Share Geplaatst 21 November 2020 Hier ook een drama. Ik had de verkeerde besteld en hij was te groot. Volgens mijn broertje kon er gewoon een stukje afknippen. Niet dus. Weg screenprotector. 🤦♀️ Link naar bericht Deel via andere websites
Evee 5861 Geplaatst 22 November 2020 Share Geplaatst 22 November 2020 Ik laat mijn man dat doen 😄 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts