Spring naar bijdragen

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

• Reacties 907
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

20 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Morgen gaan we ‘echt’ kennismaken met de fokker van buddyhond-in-spé Tumtum en vooral... puppy knuffelen! Ben zó benieuwd! De camera ligt al klaar, goeie lens erop, accu opgeladen, extra accu erbij voor de zekerheid. Dus ik ben er klaar voor ❤️!! 

Veel plezier! 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-11-2020 at 14:12 zei JacinthaBrehler:

IK HEB EEN 6.3 VOOR MN HERKANSING ETHIEK TOETS!!! 🤓🥳

Doe jij dan avondschool ofzo? Want uit al je berichten op het forum kon ik afleiden dat je volwassen bent.

bewerkt door Punky🐰
Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Morgen gaan we ‘echt’ kennismaken met de fokker van buddyhond-in-spé Tumtum en vooral... puppy knuffelen! Ben zó benieuwd! De camera ligt al klaar, goeie lens erop, accu opgeladen, extra accu erbij voor de zekerheid. Dus ik ben er klaar voor ❤️!! 

Enorm veel plezier toegewenst, nu ga je je knuffeltje moeten achterlaten!😫😉😂

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Punky🐰 Nee, ik doe HBO Sociaal Pedagogisch Hulpverlener in duaal (zelfde als deeltijd, alleen krijgt mijn baas nu betaald voor mij, dus dat vinden ze altijd erg prettig 😉). En ik ben inderdaad volwassen. 35 inmiddels 😶

En ja nu moet ik morgen ‘mijn’ knuffeltje achterlaten. Ik ga ‘m missen! 😢🤣

DC8D0982-6D4B-40BF-9059-C4E95413F439.jpeg

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei BunnieHop:

Best wel raar dat ik al in functie omhoog ga na 2 weken..

Tuurlijk niet, ze wilden even aanzien wat voor vlees ze in de kuip hadden en dat was snel duidelijk en het beviel wat ze zagen! De directeur van die tent moet oppassen voor zijn/haar baantje, want als dit zo doorgaat.......😎😁

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei BunnieHop:

Jippie! Mijn weekend is net begonnen!

Geniet ervan! Ga je nog wat leuks doen? (Voor zover dat kan nu)

Mijn jippie: mijn portfolio is door één van de twee praktijkbegeleiders goedgekeurd. Nu nog door de ander. Die is wel een stuk strenger, dus ik ben benieuwd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ik heb echt op perfecte wijze een nieuwe screenprotector op m’n telefoon gezet en dat is heel knap voor zo’n lompe kluns als ik. 😄

👍

Ik heb dat ook eens geprobeerd. Net voor ik dat ding op mijn telefoon wilde plakken zag ik dat er een haartje aan de plakkant zat. Die haalde ik er voorzichtig af, maar daardoor plakten er van die stofpluisjes op 🤦‍♀️ En die krijg je er niet meer af. Toen het ding op mijn telefoon geplakt, maar dat kreeg ik niet voor elkaar zonder een paar bubbels. Na een week heb ik het ding er maar weer af gehaald, want het zag er niet uit 🤪

• Haha 5
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
  • Evee unfeatured this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .