Ga naar inhoud

Jippie-topic 2020

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Evee:

Fijn dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe werk! Wat fijn dat je een plekje hebt gevonden voor Olivier, hij ziet er echt super pluizig en aaibaar uit 😍 

Olivier heeft een teddy vacht. Hij ziet er niet alleen aaibaar uit maar dat is hij ook. 

Op zijn kopje word hij graag gekribbelt en gaat hij er even goed voor zitten.😄

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 907
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

1 uur geleden zei Evee:

Dat had ik echt erg toen ik van kantoorwerk naar werken in een winkel ging! Awww m'n voetjen en benen toen, van 5 dagen zitten, naar 5 dagen staan. Daar moest mijn lijf toen echt even aan aanpassen! Ik voel het nog als ik er aan terug denk! Toen heb ik ook in de eerste week geïnvesteerd in dure goede wandelschoenen 🤣

Haha dat geloof ik wel ja! 😆

Ik zit nu ook nog in die fase dat ik moet wennen aan die schoenen, maar desondanks zitten ze wel echt stukken fijner dan van t andere werk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Lienappelsien:

Die had je met flinke koorts gemaakt? Knap hoor!

Nog niet met koorts, maar een week na een zware prednisonkuur. Dat hakt er ook in zeg maar. Had graag een hoger cijfer gehad, maar gezien de omstandigheden ben ik er blij mee. Er was 1 onvoldoende, ik ben al lang blij dat ik niet degene met de onvoldoende ben. 
En ik heb hiermee mijn minor afgesloten, dat is dubbel fijn 🥳

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het tentamen gaat door, maar om te compenseren hebben we tot vrijdagavond de tijd om het in te leveren! Ik ben zo blij, nu kan ik het overdag maken en dan ben ik zoveel helderder dan in de avond. En ik ben vooral zo opgelucht dat het niet wordt uitgesteld tot na de vakantie. 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nóg een jippie, of beter nog, twee jippies..! 
De eerste is dat ik vandaag heel ver ben opgeschoten met het schrijven van mijn portfolio. En de tweede is dat ik, na een telefoontje aan de HvA, het tóch voor elkaar heb gekregen dat ze mijn pas opsturen ipv dat ik die moet halen. 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Na vorige week er compleet door heen te zitten en ondanks gister een emotioneel, maar waardig afscheid heb ik t idee dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje beter in mn vel begin te zitten. Het lukt steeds vaker en met minder moeite om toch nog even, al us het maar 10 of 20 min te gaan sporten, nog eventjes een blokje om te gaan wandelen, m'n kwark met fruit en muesli te eten en snoep te laten staan( of in ieder geval niet te bunkeren bv en hele zakken, pakken en repen weg te werken, maar 1 of 2 koekjes, stukje chocolade of bakje chips te eten) morgen weer naar de diëtiste dus ben heel benieuwd wat de weegschaal daar zegt. 

• Vind ik leuk 8
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend in 1x mijn Canadese rijbewijs gehaald!

Heel fijn, anders moest ik het hele traject van voren af aan beginnen. Bij het omwisselen mag je de praktijktest namelijk maar 1x  doen. 

Nu kan ik eindelijk na 8 weken een auto huren eindelijk 1 kopen! Vanavond gaan we gelijk kijken bij een dealer 🙂

• Vind ik leuk 8
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd @Ripley

Ik ben zo Jippie hier mee dat ik het even moet delen. Mijn lieve Vlekje graaft eindelijk weer 😄. Heel blij, dat betekend dat het weer goed gaat. Heeft ze ongeveer een maand niet gedaan. Beetje jammer wel dat ik net de ondergrond van haar ren weer gelijk had gemaakt😂. Maar ik ben blij hoor dat er weer een gat gaat ontstaan.

• Vind ik leuk 6
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei Mira11:

Wat fijn @pakyakker! Wat kun je met kleine stapjes dan blij zijn hè?!

Jaa ben hier echt heel blij mee, echt bizar hoe je met zoiets simpels blij kunt zijn. Ze is ook echt wel meer actief dan alle weken bij elkaar. Afgewisseld met natuurlijk ook wel weer lekker langs slapen. De conditie moet natuurlijke weer een beetje opgebouwd worden.

Al blijf ik het toch heel vreemd vinden dat ze over brokjes nu een halve dag doet. Voorheen was het altijd binnen 10 minuten op. Verder eet ze alles heel goed, groenvoer en hooi etc. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
  • Evee haalde dit topic uit de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .