Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

40 minuten geleden zei Mira11:

Wauw! Gaaf hoor @Eefje!

Ja is heerlijk! Alleen wordt hij paniekerig van harde wind, dat is minder fijn 🤭. Is wel beter geworden sinds we niet meer met een bit rijden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Punky🐰:

Wauw @Eefje!! Mijn grootste droom! Echt cool! Hoe heet hij/zij?

Tommie! Hij is niet van mij, hij staat bij mensen thuis, hun dochter reed er altijd mee, maar die woont nu een eind weg en heeft weinig tijd voor hem. Ik rijd al zo'n vier jaar elke week met hem in het bos, ik mag ook vaker hoor, maar heb daar meestal zelf geen tijd voor naast mijn werk en andere activiteiten. Ik ben bij hem gekomen via bunnybunch 😊. Één van de leden is een buurvrouw van de eigenaars van Tommie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Eefje:

Tommie! Hij is niet van mij, hij staat bij mensen thuis, hun dochter reed er altijd mee, maar die woont nu een eind weg en heeft weinig tijd voor hem. Ik rijd al zo'n vier jaar elke week met hem in het bos, ik mag ook vaker hoor, maar heb daar meestal zelf geen tijd voor naast mijn werk en andere activiteiten. Ik ben bij hem gekomen via bunnybunch 😊. Één van de leden is een buurvrouw van de eigenaars van Tommie. 

Gaaf!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond net een pinpasje, stond een Arabische naam op en lag vlakbij een Iraanse winkel. Dus ik heb daar mijn telefoonnummer achtergelaten voor als de eigenaar zich meldde. Werd ik net gebeld en heb hem het pasje teruggegeven, hij was heel blij. En ik word blijkbaar ook heel blij van zulke dingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben vandaag gebeld door meerdere bedrijven met een veel beter aanbod dan waar ik nu zit.. 😯

Ik weet nu niet echt wat ik moet doen, het scheelt wel echt een hoop geld (zodanig dat mijn man niet meer bij zou hoeven werken parttime) 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei BunnieHop:

Ik ben vandaag gebeld door meerdere bedrijven met een veel beter aanbod dan waar ik nu zit.. 😯

Ik weet nu niet echt wat ik moet doen, het scheelt wel echt een hoop geld (zodanig dat mijn man niet meer bij zou hoeven werken parttime) 😅

Je zit in je proeftijd toch? Maar moet je wel heel zeker weten dat het doorgaat en dat het leuk is! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei BunnieHop:

Praten bij een ander bedrijf kan altijd toch?  Misschien komt er iets uit voor nu, misschien voor later. Of het is niks en dan hoef je niet te denken " wat als ...".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou zeker even gaan praten. Ik zou mij zelf in zo'n situatie ook wel *ananas* voelen om zo snel weer weg te gaan, maar je bent ze ook niks verplicht 🤷‍♀️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat is zo.

Ik ga gewoon lekker dat gesprek in en ik kijk wel wat eruit komt.

Het was in ieder geval wel iets wat beter bij mij past qua werk dan wat ik nu doe.

Ik zit nog in mijn proeftijd en ik ben ze inderdaad helemaal niks verplicht ☺️

bewerkt door BunnieHop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag het gesprek gehad, en ze wilden mij maar wat te graag hebben 😅

Morgen of overmorgen krijg ik het contract, dus wordt weer ff doorlezen.

Maar maandag begin ik in de late dienst en dan moet ik een halfuur van tevoren mij melden voor de werkkleren en de veiligheidsvoorschriften.

Het is wel echt een akelig grote fabriek met akelig grote stalen buizen, ik zou er zo verdwaald in kunnen raken 🤣

Vandaag had ik ook weer 5 telefoontjes van mensen die me wilden hebben, maar die heb ik nu toch wel allemaal afgewezen hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn dat je zo goed in de markt ligt! 

Wat goed dat dit wat beter bij jouw aansluit. Hopelijk weer een hele goede werksfeer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mira11, hier werken toch wel een heel stuk minder mensen dan bij het ander bedrijf waar ik nu zit.

Ik voel me wel een beetje vereerd dat ze mij eruit hebben gepikt 😇

En het sluit inderdaad vele malen beter aan in wat ik wil qua werk. En ook hoe het bedrijf denkt over zijn werkgevers (werknemers voor een zo lang mogelijk termijn met interne opleidingen zodat het werk nooit verveeld).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat goed BunnieHop, gefeliciteerd!

Ik had hier van de week een nieuw kleed gehaald voor Ripley en Lena. Toen ik ze kreeg had ik er een schapenvacht bijgekregen om voor de kooi te leggen, maar die schoof alle kanten op en was echt niet schoon te houden met al dat haar van Ripley.

Dus bij de Walmart een groot goedkoop tapijt gehaald en echt waar, Ripley is echt ineens een heel ander konijn. Waar hij eerst nauwelijks het hok uit kwam (floor is lava) ligt hij nu steeds buiten het hok op het kleed te slapen. En hij is ineens veel aanhankelijker, waardoor het borstelen ook steeds beter gaat. Konijntjes blij, en ik ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn voor je @BunnieHop! Ik neem aan dat je je huidige baan pas opzegt als je je contract getekend hebt? Jammer voor ze, maar dit moeten ze ook kunnen begrijpen (en zo niet, hun probleem) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Marjoleink:

Wat fijn voor je @BunnieHop! Ik neem aan dat je je huidige baan pas opzegt als je je contract getekend hebt? Jammer voor ze, maar dit moeten ze ook kunnen begrijpen (en zo niet, hun probleem) 

Ik zeg morgen het werk op wat ik nu heb, dan moet ik vrijdag nog werken en zaterdag vrij.

Dit is echt stukken beter!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites