Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Gefeliciteerd @Evee 😊

Mijn ouders zijn in november getrouwd, en na alle verhalen over hoe koud het was, wist ik zeker dat ik dat niet wilde haha

Maar ik heb wel erg iets met symbolische dagen. Mijn vriend vroeg me in November ten huwelijk, dus nu gaan we in mei trouwen, anderhalf jaar later 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Rifca:

-2 lekker! Mocht ik ooit trouwen zou ik toch liever voor augustus ofzoiets kiezen... 🤣

Ik heb mega hooikoorts, dus ik dacht in de winter heb ik daar in elk geval geen last van 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik heb mega hooikoorts, dus ik dacht in de winter heb ik daar in elk geval geen last van 

En was dat ook zo? Mijn man heeft hooikoorts, maar dat heeft hij soms op de vreemdste momenten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mn man had zelfs hooikoorts in de woestijn 😂 Het pollenalarm was daar ook hoog. Daar verwacht je het dus ook niet, met zo weinig planten. Maar ja, dan was het net weer iets waar hij last van had.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee: oh dat was echt heel koud dus, brrr! Wij zijn in juni getrouwd en gelukkig was het die dag net droog, maar ook koud voor die tijd van het jaar en windkracht 5 erbij. De dag ervoor en erna hoosde het enorm.

Kom jij, of je man oorspronkelijk uit Vlissingen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Rifca:

-2 lekker! Mocht ik ooit trouwen zou ik toch liever voor augustus ofzoiets kiezen... 🤣

Daarom zijn wij voor juni gegaan 😂 21 juni, de eerste dag van de zomer. Alleen een regenbui gehad net na de foto's, toen we op weg waren van de trouwlocatie (Deurne) naar de feestlocatie (Boekend). Mijn man heeft wel last van hooikoorts, maar vroeg in het voorjaar van de graspollen. En hooi. Heel handig met konijnen en paarden 😛 Dus dat was toen ook niet aan de orde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Okki Nee, geen van beiden haha. Ik ben geboren en opgegroeid in Middelburg. Mijn man in Westkapelle. We wonen nu in Wissenkerke (Noord-Beveland). Ik wist wel zeker dat ik niet op Noord-Beveland  wilde trouwen, want alle afspraken / alles wat ik via de gemeente moet regelen loopt mis, zelfs in ondertrouw gaan liep mis. Dat wilde ik dus niet op onze trouwdag hebben 😉 We zijn dus allerlei locaties afgegaan in de omgeving, hadden als enige eis dat we zowel moesten kunnen trouwen als eten met de gasten op dezelfde locatie, ik bedoel in januari kan het glad zijn / sneeuw / rotweer, dan vond ik 1 locatie en niet hoeven verplaatsen wel zo fijn. Uiteindelijk koos mijn man voor het Arsenaal in Vlissingen, eigenlijk voor het mooie uitzicht haha. De gasten konden de hele dag het piratenpark daar in, eind van de middag trouwden we in het kraaiennest en in het restaurant daar ("het vooronder") hebben we met iedereen gegeten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn op een vrijdagmiddag getrouwd, met daarna een diner en een feest in een restaurant aan dezelfde kant van de stad, zodat we geen last hadden van de spits. 6 weken voor onze trouwdag is er een item op tv " brand in restaurant": ons restaurant. Daarna is nog een keer de bliksem ingeslagen en is het nooit meer opgebouwd. Gelukkig konden we nog ergens anders terecht (veel duurder), maar misschien was het wel een voorteken🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er word nu harder gebeten om het hooi dan om de brokken🥳

Ze knabbelt de hele dag lekker op haar hooi, ongeveer 3/4 van haar grootte word er op een dag aan hooi weggeknabbeld. Icm met 20 gram brokken hopen we dat ze wat afvalt of iig niet aankomt, en binnenkort gaan we controleren of het plakkaat helemaal weg is, en of ze nou wel of geen coccidiose heeft. Er zijn nog wel blindedarm keutels, maar dat zijn er veel minder

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Floppyears:

Ik heb mijn cijfers van de laatste tentamens terug. Een 8,6 en een 9 🎉

Dat is niet gewoon goed, dat is keigoed! Gefeliciteerd. 🥇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder heeft met me afgesproken dat als ik die maand Almere vol ga houden dat we dan een zalon box gaan bestellen, super leuk. En het hoeft geen geld te kosten als je alles weer terug stuurt😝

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites