Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

17 uur geleden zei JacinthaBrehler:

De puppies zijn geboren en er zit er 1 voor mij bij!!!! 🥳❤️

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei BunnieHop:

@JokeC, ik heb net het contract gelezen. Deze is wel in orde! 😉

Gelukkig, na die achterlijke rotstreek van vorige keer doet het altijd goed om te merken dat er nog wel gewoon normaal fatsoenlijk met elkaar omgegaan wordt. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, op naar meer onafhankelijkheid...tralalalie tralalala. 🥳

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeey, mn spiegel met zelfgemaakte lijst in t toilet hangt eindelijk weer. 

Hij hing eerst aan een gaatje in t mdf, maar dat was natuurlijk te zwaar, nu hangt hij aan een keyhole plaatje. Die leren riemen (nog van mijn oma geweest) zijn puur voor de sier. Die rekken uit als hij er echt aan hangt. (Wat dus gebeurde toen dat gaatje in t mdf stuk ging)

IMG_20201021_183223~4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht slim te zijn door alvast de werkschoenen een soort van in te lopen die ik vandaag mee heb gekregen.

Nog geen 7 minuten en m'n enkel was open geschuurd 😂 Gelijk maar ff dikke sokken gehaald zodat dat schuren een stuk minder is, haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop Als je met intape-tape (ja, dat is een puur Nederlands woord, echt waar) je enkels en hielen afplakt dan kan er niets meer schuren over de huid onder de tape en blijft alles keurig heel. Lekker advies als je enkels al open liggen, goed op tijd! Als je vannacht honingzalf of calendula (goudsbloem) op je arme zere enkels smeert dan zal het morgenochtend minder pijnlijk zijn. Nog handiger is beschermingszalf voor hondenvoetjes, maar ja, dat heeft niet iedereen in huis, denk ik. Voor de volgende keer adviseer ik Musher's Secret voor sledehonden als Qila. Helpt als een tierelier, ook op zere handen van het vele wassen met zeep of alcohol vanwege covid-19 maatregelen.  😁

• Bedankt 1
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je voor de tip!

Ik ga morgen wel overleven met dikke wollen werksokken denk ik.

Ik moet morgen toch de volle ronde boodschappen doen, dus dan kan ik gelijk wel ff kijken voor de tape en eventueel zalf 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie! Vanavond heb ik een online clickertraining voor mijn konijnen. We gaan dan ook meteen an de slag. Lekker praktijk gericht. Zin in! 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen ondanks de regen zo genoten van de wandeling met mijn hond.
De prachtige herfstkleuren, overal paddenstoelen! Ondanks het donkere weer was het gewoon licht in het bos met die gele bladeren!

Ik hoorde de roodborst 'tikken' en ga dan altijd gelijk op zoek. Het zijn zulke prachtige mini vogeltjes. Hij zat bovenop een verticale tak die in de grond geprikt zat. Vrij laag dus. Ze zijn over het algemeen niet erg bang. Deze bleef dus ook gewoon zitten toen ik op zo'n 1,5 meter van hem stond en hem vertelde hoe prachtig ik hem vond.

Toen mijn hond kwam aanlopen verwachtte ik dat hij wel op zou vliegen, maar nee hoor! Hij volgde de hond met zijn kraaloogjes toen die vlak voor hem langs liep. Zelfs toen wij al weer wat verderop liepen en ik terug keek, zat hij daar nog op die tak mooi te wezen.

Dat maakt mijn dag goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IMG_20201025_093654_925.jpg

Wij hebben vanochtend ook zo een heerlijke herfstwandeling gemaakt! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak ook graag herfstwandelingen! In het bos, en het leukste aan wandelen, kleine tussenstopjes maken, in een boom klimmen, een paddenstoel bestuderen,...

Zalig! Het liefst zou ik dat ook met een hond willen doen, jammer genoeg mag dat niet van mijn ouders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week zondag waren we wezen wandelen in het bos bij Veldhoek.

Eerst wilden we naar de Posbank maar gezien de waarschuwingen vanwege de drukte toch maar gekozen om een eindje de achterhoek in te rijden met ons nieuwe autootje.

Daar stonden vele vliegenzwammen.
Echt wel een mooi gezicht.

20201018-134037.jpg

20201018-134329.jpg

20201018-141932.jpg

En warempel, het hutje op de hei van meneer Spillebeen kwamen we ook nog tegen  😂

20201018-141508.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hou ook zo van de hetfstwandelingen. Heerlijk met die blaadjes op de grond en al die mooie kleuren ❤️
Zou heel graag naar Groeneveld of Spanderswoud willen met mn camera en de honden, maar daar zal het wel heel druk zijn zodra het een beetje knap weer is... 😕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites