Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

2 uur geleden zei Marjoleink:

Wat een mooi nieuws allemaal @Ripley! Dat zal toch nog niet meevallen denk ik, dat je man dan eerst 2 weken in quarantaine moet. Maar in elk geval is hij er dan, en heb je zekerheid dat jullie over 2 weken weer samen zijn.

Precies dat inderdaad. Niet leuk, maar hij is in elk geval in het land. Vooral met de stijgende coronacijfers vond ik het erg griezelig worden of het allemaal nog wel door zou gaan. Die twee weken overleven we ook wel weer.

En bedankt allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vanmorgen een graafbak besteld en ik zit me nu te verheugen op konijnenplezier. Pixie probeert altijd in het vinyl te graven dus ik denk dat zij het geweldig gaat vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah wat tof! Wat voor ras gaat het worden?

En floppyears, dat gaat vast helemaal goedkomen inderdaad. Hier misbruiken ze de reismand als graafbak, dus die laat ik voor dat doeleinde maar staan. Ze zijn dan in elk geval niet bang om erin te gaan als dat ooit eens nodig is, haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Ripley:

Kruising labrador x labrador/Friese stabij. Lekker eigenwijs dus waarschijnlijk 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Ripley:

En floppyears, dat gaat vast helemaal goedkomen inderdaad. Hier misbruiken ze de reismand als graafbak, dus die laat ik voor dat doeleinde maar staan. Ze zijn dan in elk geval niet bang om erin te gaan als dat ooit eens nodig is, haha.

Dat is ook wel handig. Ik krijg hem morgenavond binnen, met zand erbij. 
@JacinthaBrehler wat leuk een pup! Ik zie uit naar de foto’s 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Ook nog wat positief nieuws: met wat geluk wordt rond 25-10 ons nieuwe pupje geboren! 

Wat leuk! Het wordt al een aardige dierenverzameling bij jou thuis, of niet? 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Wat leuk! Het wordt al een aardige dierenverzameling bij jou thuis, of niet? 😄

Ik kan inderdaad wel redelijk kwartetten ja, hahah; schildpad, 2 konijnen, tropisch aquarium van 100cm op kantoor wat van mij is (staat daar in bruikleen zeg maar), nano aquarium met tropische vissen en garnalen, aquarium met goudvis Hannibal, vijver met goudwindes, Teckel Yoda van 11 en Golden Retriever Skittles van 8 🙃

Deze pup (of als dit niet doorgaat een andere toekomstige pup) wordt een buddyhond ivm mijn ptss. Dus een hond met een functie. Het is heel jammer dat Skittles te oud is om die training te doorlopen, want zij doet het allemaal al uit zichzelf zonder dat ik haar ooit wat heb aangeleerd. Zó bijzonder om te zien wat ze doet als ik bijna in een herbeleving raak, er net uitkom, maar ook (wat ik van anderen hoor) doet als ik in een herbeleving zit. Ik hoop dat de nieuweling dat ook allemaal gaat doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien een domme vraag, maar als Skittels dat uit zichzelf doet, waarom wordt zij dan niet je hulphond, zonder training? Heeft ze dan geen officiële status en mag ze niet overal mee naar toe, is dat het? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, dat vroeg ik mij ook al af. Ik ben wel benieuwd hoe dat dan straks gaat als de nieuwe hond de rol van hulphond als het ware van Skittles ‘overneemt’.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ook! Wel belangrijk dat Skittles en ook Yoda zich niet buitengesloten gaan voelen. Dus dat wordt veel de aandacht verdelen en ook net hun weer meer actief bezig zijn dan alleen knuffelen op de bank en 3x per week naar het bos. Maar dat komt wel goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei IreneM:

Fijn! Merk je nu gelijk verschil?

Nee, dat duurt vaak een dag of 7-10. Ik heb nu zeg maar zicht alsof het buiten heel mistig is en het licht ook nog eens uitgedaan is. Op een gegeven moment gaat heel langzaam eerst het licht weer aan en vervolgens trekt ook de mist langzaam op. Dan worden de kleuren weer normaal. Echt een bijzondere gewaarwording is dat. Ik typ nu ook met mn neus tegen mn telefoon aan 😶. Maar ook dat went 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh dat is wel jammer dat je je zo beroerd voelt en dan nog zo lang wachten op verbetering. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei IreneM:

Oh dat is wel jammer dat je je zo beroerd voelt en dan nog zo lang wachten op verbetering. 

Ik ben het gewend inmiddels. Heb het al 8 jaar ieder jaar een keer, soms zelfs 2x. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Pablo&Lola:

Er zijn geen uitzaaiingen van het melanoom gevonden bij mijn moeder. 🎉

Wat fijn, echt goed nieuws!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites