Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Zo, dat zal een hele opluchting zijn. Fijn dat je niet in quarantaine hoeft en ook niet in de piepzak hoeft te zitten wat het virus met jouw lijf zou gaan doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook een negatieve testuitslag! Helaas daarmee ook geen excuus meer om mijn vriend boodschappen te laten doen (ik heb echt een gruwelijke hekel aan boodschappen doen). 🤪

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Hier ook een negatieve testuitslag! Helaas daarmee ook geen excuus meer om mijn vriend boodschappen te laten doen (ik heb echt een gruwelijke hekel aan boodschappen doen). 🤪

Hartstikke fijn! 👍🏼

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marjoleink:

Fijn! Heeft het nog zin om iets over false positive te roepen tegen je vriend?

Haha, ik kan het proberen, maar ik denk niet dat ie daar intrapt. Ik heb trouwens wel nog steeds koorts. Dat valt onder geldige excuses, toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar zelfs als je een negatieve test hebt mag je volgens mij met klachten nog steeds de deur niet uit toch?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei IreneM:

Maar zelfs als je een negatieve test hebt mag je volgens mij met klachten nog steeds de deur niet uit toch?

Oh, echt? Daar heb ik niks over gelezen in het boekje dat ik meekreeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In 1 x 7 catcubes op de kop getikt 🤩 hoef ik vanaf nu ook niet meer Marktplaats af te speuren 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Dollie:

In 1 x 7 catcubes op de kop getikt 🤩 hoef ik vanaf nu ook niet meer Marktplaats af te speuren 😁

Dat is een mooie vangst!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik wist niet wat ik zag net 😄 ik check bijna elke dag even of er nieuwe advertenties op staan, vanochtend ook gecheckt. Maar deze persoon had beeztees katten kubussen er bij gezet of zo (niet de officiële benaming en mijn zoekterm cat cubes) dus die stond er niet bij, maar blijkbaar pikte Marktplaats het wel op want hij stond bij mijn 'Voor jou' overzicht op de homepage later. Nog net niet om de hoek van de dierenarts van Mars dus vlakbij ook nog. Helemaal in mijn nopjes, heb er nu drie waarvan Mars twee in gebruik heeft maar heb nu in één keer voor elk verblijf waar het in past eentje 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had opgezocht op internet wat het was want ik kende een catcubes niet. Wat zijn ze leuk!

Moest me echt inhouden om zelf ook niet op zoek te gaan voor mijn beestjes. 😄

Eerst maar weer eens mijn eigen kledingkast aan vullen. Al moet ik wel zeggen dat ik het leuker vind om voor mijn beestenbende  is te kopen dan voor mezelf.

bewerkt door Mira11
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De konijnen vinden ze echt heel leuk. Als ik jou was zou ik Marktplaats in de gate nhouden, ik heb er nu telkens tussen de 8,5 en 12,5 voor betaald. De meeste staan er voor iets meer op, maar nog steeds bij lange na niet de nieuwprijs. Ik heb het idee dat konijnen er meer mee hebben dan katten (mijn kat loopt ze ook straal voorbij, al kan dat ook zijn omdat ze vreest dat Mars er in zit 😛) waardoor ze best veel aangeboden worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie..

Na 7,5 jaar zit m'n letselschadezaak er eindelijk op.
Nu nog wachten op het "goud"  😉

bewerkt door Koosje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tjonge wat lang! Fijn dat je blijkbaar een schadevergoeding krijgt, maar het weegt niet op tegen de nadelen vond ik. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eindelijk de klassieke hoge laarzen gevonden waar ik al tijden naar op zoek was! En ze sluiten nog redelijk aan bij mijn kuiten ook, normaal past er nog een been bij. Nu is mijn vernieuwde garderobe helemaal compleet, ik ben super blij 🥰.

Screenshot_2020-08-28-20-31-51-330_com.miui.gallery.jpg

bewerkt door Eefje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel bijzondere laars.....denk ik. 😁 Fijn dat je alles gevonden hebt, daar kun je inderdaad erg blij van worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites