Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Superfijn om te horen!

Wij zitten hier nog steeds in afwachting 😅

Geeft eigenlijk al 3/4 dagen regen en onweer aan, maar hij buigt letterlijk constant naar een andere richting of de wolken breken letterlijk al voor het moment supreme..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei BunnieHop:

Superfijn om te horen!

Wij zitten hier nog steeds in afwachting 😅

Geeft eigenlijk al 3/4 dagen regen en onweer aan, maar hij buigt letterlijk constant naar een andere richting of de wolken breken letterlijk al voor het moment supreme..

Dat is hier dus ook. Geen druppel gevallen de afgelopen dagen. Maar nu eindelijk wel. Nog maar een kleine bui hoor, ook niet heel lang. Maar in ieder geval iets.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen regen gezien! Gisteren was de temperatuur wel een stuk aangenamer. Ik heb vannacht tot 1 uur op het terras gezeten. Heerlijk vind ik die zomeravonden! In huis was het vanmorgen 24 graden, nu 25. Gisteren niet verder opgelopen dan 26. Daar ben ik blij om, vooral voor de konijntjes, deze temperaturen kunnen ze nog wel handelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanmorgen aan het einde van de ochtend hier ook eindelijk regen! Geen onweer, maar gewoon een flinke bui van ruim een uur. De tuinvijver is weer wat voller en alles is lekker opgefrist!

Vanavond een mooie fietstocht gemaakt over de bloeiende heidevelden van het Ballooerveld. Prachtig die paarse velden in de avondzon. Dan is het zonlicht veel warmer dan overdag. Echt genoten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel mooi Eefje! Ik heb me voorgenomen een heel jaar geen kleding te kopen maar word wel hebberig van zulke foto's 😛 

Een paar dagen geleden heeft mijn broer vinyl in mijn halletje gelegd, waardoor Mars eindelijk kon verhuizen 😄 vorig jaar begin juli een kooi in de woonkamer gezet met het idee dat het binnen drie maanden weer weg zou zijn maar dik een jaar later stond ie er nog xD nu eindelijk weer ruimte 🥳 en lijkt een stuk mooier zonder zo'n lelijk ding 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet ook eens stoppen met shoppen. Maar ik werd vanmiddag verliefd op dit rokje dat ik zag in een India/Nepal winkeltje waar ik altijd tussen de beeldjes ga snuffelen. Het is gemaakt van oude sari's en ruikt heel erg naar wierook. Ik ben er erg blij mee, had hem meteen aangehouden, de kleur is zo mooi en hij fladdert lekker 😃.IMG_20200821_190011.thumb.jpg.553845adab7f3d5645747fcd26806712.jpgIMG_20200821_185926.thumb.jpg.90dac3c8fea476bde54b443d14c67378.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alle nieuwe konijnen gelijk op de gevoelige plaat vastgelegd vanmiddag, foto's uitgezocht en nabewerkt... Alleen nog verkleinen en uploaden 😄 helaas is dat laatste ook nog een aardige klus, maar toch wel lekker dat de website bijna weer up to date is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Punky🐰:

Wil je dan zo graag van je zoon af?!

Als je een kind hebt dat speciale zorg nodig heeft, dan kan even rust echt wel nodig zijn om het vol te blijven houden. Plus dat hij daar de hulp krijgt waar ze al heel lang naar op zoek zijn, dus dat lijkt me zeker een reden om blij te zijn wanneer hij er weer heen mag.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Punky🐰:

Wil je dan zo graag van je zoon af?!

Het is niet zozeer dat ik van hem af wil zijn, maar dat hij nu de hulp krijgt die hij hoort te krijgen.

Kan het eigenlijk niet beter omschrijven dan dat @Marjoleink heeft gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei BunnieHop:

Het is niet zozeer dat ik van hem af wil zijn, maar dat hij nu de hulp krijgt die hij hoort te krijgen.

Kan het eigenlijk niet beter omschrijven dan dat @Marjoleink heeft gedaan.

Ik ken je situatie (ongeveer) uit ervaring. Al zijn wij veel hulpverleners en overstap naar speciaal onderwijs verder, en gaat het nu goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Marjoleink:

Ik ken je situatie (ongeveer) uit ervaring. Al zijn wij veel hulpverleners en overstap naar speciaal onderwijs verder, en gaat het nu goed. 

Da's altijd fijn om te horen!

Ik hoop dat onze zoon ook gewoon goed terecht komt (waar ik nu ook wel van uit ga hoor).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites