Spring naar bijdragen

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

• Reacties 907
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

Één van de zoveel marktplaatsprojectjes vandaag gedaan. Zo mooi geworden ❤️

De kleur is heel donkerbruingroengrijs, hij heet heel toepasselijk 'gracht', maar het staat gelukkig erg elegant! Nog even laatste beetje indrogen en dan mag hij in de slaapkamer gaan wonen.

IMG_20200719_172058534_HDR.thumb.jpg.a7e7cba65bc9bbe76aeb5f4dada8b3d8.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hè! Ben er erg blij mee! Ons halve interieur bestaat uit opgeknapte marktplaatsjes. Ik kan gelukkig steeds beter beoordelen of iets mooi wordt met de hulp van mijn schuurmachientje en een laag matte lak. Dit is wel een van mijn pareltjes geworden, staat zo sjiek en elegant! Hij komt tegen een roestgele muur. Die moeten we nog schilderen, project voor volgend weekend. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eindelijk een nieuwe telefoon besteld. Ik had al een keuze gemaakt en nu bleek daar weer een nieuwere versie van op de markt te zijn voor niet al te veel meer geld, dus moest ik weer onderzoeken welke van de twee ik dan moet nemen. Maar de kogel is door de kerk, morgen komt hij binnen als het goed is. Hoef ik hier hopelijk weer een jaar of drie niet mee bezig te zijn. Zo oninteressant 😅.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Eefje:

Ik heb eindelijk een nieuwe telefoon besteld. Ik had al een keuze gemaakt en nu bleek daar weer een nieuwere versie van op de markt te zijn voor niet al te veel meer geld, dus moest ik weer onderzoeken welke van de twee ik dan moet nemen. Maar de kogel is door de kerk, morgen komt hij binnen als het goed is. Hoef ik hier hopelijk weer een jaar of drie niet mee bezig te zijn. Zo oninteressant 😅.

Bedankt voor de herinnering! Ik mag/moet al een tijdje een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik vind het ook niet zo heel interessant, dus ik schuif het steeds vooruit. Misschien volgende week als ik vakantie heb me er toch maar eens in verdiepen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Xiaomi redmi note 9 pro. Nu bij Belsimpel de groene voor iets van 265. De note 8 pro is ook goed maar heb uiteindelijk voor de 9 gekozen vanwege betere accu, betere cameraprestaties en Android 10. Scheelde 40 euro met de 8. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb trouwens altijd simonly en koop losse toestellen, daarom altijd midrange. Heb nu de moto g5plus. Doet het op de accu na nog heel goed na drie jaar, maar accu kunnen ze niet vervangen zonder het risico dat het hele scherm kapot gaat, dus toch maar een nieuwe. Nieuwe versie van mijn huidige tel had wat gekke problemen las ik, dus daar begin ik maar niet aan. Deze Xiaomi zijn blijkbaar erg goed, alleen veel bulkware, die kun je wel uitschakelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Wat wordt het er voor een? Ik ben ook toe aan een nieuwe, ik heb mijn scherm kapot geslagen. Maar ik vind het ook veel te veel moeite om me er in te verdiepen.

Ik ben wel tevreden over de Samsung toestellen, had een s7. Die heeft mn oma nu, maar zelfs daar was laatst nog een beveiligings update voor. Hoewel die denk ik nu wel wat oud is om nog aan te beginnen. 

Ik heb begin dit jaar een s10 gekocht. Heb zelfs nog naar de s20 gekeken, maar dat vond ik uiteindelijk toch echt te veel geld. 

Voor mij is een toestel met goede fotocamera wel belangrijk omdat ik er ook productfoto's mee maak. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu een S7. Prima toestel, maar de updates lopen maar tot begin volgend jaar, dus die zou ik nu niet meer kopen. Ik vind een S10 ook al veel geld, en ik vind hem vrij groot. Ik denk over een A80, maar die is net nieuw dus die gaat waarschijnlijk nog in prijs dalen. Andere optie is mijn werktelefoon ook privé gebruiken, dat is een dual sim. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik vind dus eigenlijk bijna alle telefoons zo groot tegenwoordig, veel te onhandig. Ik heb de vorige telefoon van mijn broer gekregen toen mijn vorige stuk ging in maart dit jaar en hoewel die niet bepaald nieuw meer is bevalt hij prima. Ik gebruik ze in principe ook totdat ze echt niet meer werken. Ik vind het ook helemaal niks aan om een nieuwe telefoon uit te zoeken en stel het zo lang mogelijk uit, ook gelijk wel goed in het kader van consuminderen 😛 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grootte maakt mij niet uit, ik heb altijd bulky hoesjes met pasjes er in, dus die past sowieso niet in mijn zak. Maarrr ik heb geen portemonnee meer nodig en ze vallen nooit kapot 😁. Die ik nu heb besteld schijnt flink groot te zijn, ben benieuwd! 

Ik gebruik ze ook tot ze niet meer fatsoenlijk bruikbaar zijn. Deze tikt nu 3 jaar aan, dat vind ik netjes, zeker voor die 250 euro die hij gekost heeft en het intensieve gebruik. Jammer van de accu, ik moet hem nu meerdere keren per dag opladen. En dus niet vervangbaar die accu 😩. Net was ik aan het paardrijden en wilde foto's maken onderweg, toch maar niet gedaan omdat accu alweer op 30% stond. Ik wil niet het risico lopen dat ik zonder telefoon met een paard in het bos ben, stel dat er wat gebeurt.. 

Pre smartphone had ik eens een knalroze Nokia slidephone. Ding kostte 40 euro en deed het na zes jaar nog perfect, maar toen moest ik echt een keer aan de smartphone geloven. Ik was een late adapter en soms mis ik die tijd. En de lage kosten 🤨.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
  • Evee unfeatured this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .