Spring naar bijdragen

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Je hebt altijd die grappige situatie waar je eerst een van de oudste bent, en dan naar een nieuwe plek gaat, en daar ben je ineens weer de jongste. Denk aan groep 8 - brugklas, examenklas - eerstejaars in het hoger onderwijs. Na 6,5 jaar studeren aan de universiteit ineens weer een 'starter' op de arbeidsmarkt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 907
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

Haha @Marjoleink herkenbaar! Ik ben 36. Maar ik heb van die dagen dat ik echt krakend en met pijn uit bed stap, xoveel kwaaltjes hebt, dan voel ik mij ook wel 300 jaar oud! Wat dat betreft ging het bij mij tot een jaar of 30 goed, veel energie, fit genoeg om van alles te doen. Daarna begon de aftakeling 😂 Van grijze haren tot chronisch ziek, alles komt inmiddels wel voor op mijn bejaarden-bingo-kaart 😉 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij ging het goed tot de aanrijding 2 jaar geleden. Daarvoor had ik ook wel wat, maar sindsdien heb ik echt dagen dat ik bijna niks kan vanwege de pijn. Begin dit jaar was ik een heel eind opgeknapt, en toen werden alle behandelingen stopgezet, dus ik heb echt 5 stappen teruggezet. Komt wel weer goed, maar dat gaat weer een half jaar kosten.

• Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Marjoleink:

Gefeliciteerd! Dat is dan wel fijn ja

Haha ja zo gaat het elke keer weer. Tijdig opzeggen om op de afgesproken dag te kunnen beginnen, maar ik blijf dat toch spannende dagen vinden, ondanks alle afspraken en toezeggingen op de mail.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Eefje:

Ik het ondertekende contract voor mijn nieuwe baan binnen! Toch fijn nu mijn huidige baan al opgezegd was 😅.

Gefeliciteerd! Ga je ook heel ander werk doen of soortgelijk maar andere werkgever? 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Gefeliciteerd! Ga je ook heel ander werk doen of soortgelijk maar andere werkgever? 

Dankjewel! Het is een gecombineerde functie, deels het werk wat ik nu doe als werkconsulent, deels beleidsmedewerker, met de mogelijkheid om uiteindelijk helemaal naar beleid te gaan als ik dat zou willen. En een stuk dichter bij huis, dus ik ben super blij!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Betsy moest vandaag onder toeziend oog van de baas op de keukenweegschaal, en ze is goed aangekomen! 

1220 gram schoon aan de haak, dat betekent dat ze eindelijk weer mooi op gewicht is sinds we afscheid van Frits hebben moeten nemen 🐇🎉🎊🎂

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eefje Fijn dat jij nog wat positiefs kan delen op dit forum. 😉

Ik zal mijn jippie van de dag ook maar even delen, al voel ik me er niet naar: Mijn leidinggevende heeft uitbreiding van mijn contract aangevraagd: dubbel aantal uren en dus ook dubbel aantal euro's. 

bewerkt door Pablo&Lola
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Pablo&Lola:

@Eefje Fijn dat jij nog wat positiefs kan delen op dit forum. 😉

Ik zal mijn jippie van de dag ook maar even delen, al voel ik me er niet naar: Mijn leidinggevende heeft uitbreiding van mijn contract aangevraagd: dubbel aantal uren en dus ook dubbel aantal euro's. 

Dat is super fijn! Al zou dubbel aantal uren werken misschien wel even wennen zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Eefje:

Dat is super fijn! Al zou dubbel aantal uren werken misschien wel even wennen zijn?

Ik moet er nu nog even niet aan denken nee. 😂 Maar ik ga proberen om in ieder geval één dag thuis te werken, misschien twee. Dat zou mij enorm veel reistijd schelen (en de werkgever reiskosten). 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Pablo&Lola:

Ik moet er nu nog even niet aan denken nee. 😂 Maar ik ga proberen om in ieder geval één dag thuis te werken, misschien twee. Dat zou mij enorm veel reistijd schelen (en de werkgever reiskosten). 

Ooh was jij diegene met anderhalf uur enkele reis? En hoeveel uur ga je nu werken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Eefje:

Ooh was jij diegene met anderhalf uur enkele reis? En hoeveel uur ga je nu werken?

Yep, haha. Volgens mij heeft mijn leidinggevende ook al besloten dat ik na de zomer onderwijs ga geven, maar ik weet niet of die uren er nog bij komen of erbij in zitten. 🤔 In ieder geval ergens tussen de 32 en 40 uur. Vrij fulltime dus voor een parttimer zoals ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie denk ik?

Vandaag maar sollicitaties de deur uit gedaan, compleet buiten mijn vakgebieden om, maar zeker niet iets waar ik niks mee kan.

Dus nu ff afwachten hoe dat verloopt.

Morgen de huisarts bellen voor onze zoon, aangezien wij van het consultatiebureau geen doorverwijzing krijgen naar een kinderarts voor zijn poepprobleem, dus ze kunnen de pot op (pun not intended).

Zitten we sinds december al mee te klooien en wij zijn er echt compleet klaar mee.

Donderdag de rondleiding voor het speciale kinderdagverblijf waar hij mogelijk heen gaat en als dat ons bevalt kan hij daar (hopelijk) na de zomer gelijk heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pablo&Lola haha ik ben juist een fulltimer die er zoveel mogelijk part time van probeert te maken. Ik werk op papier al jaren 36 uur in 4 dagen. In de praktijk is dat zo'n 32 uur op vaste dagen en op mijn vrije dagen links en rechts wat kleine klusjes. Vind het zo wel goed te behappen. Vijf volle dagen werken zoals mijn vriend zou ik niet goed trekken. Gelukkig is 36 de max bij de gemeente 😅

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Eefje:

@Pablo&Lola haha ik ben juist een fulltimer die er zoveel mogelijk part time van probeert te maken. Ik werk op papier al jaren 36 uur in 4 dagen. In de praktijk is dat zo'n 32 uur op vaste dagen en op mijn vrije dagen links en rechts wat kleine klusjes. Vind het zo wel goed te behappen. Vijf volle dagen werken zoals mijn vriend zou ik niet goed trekken. Gelukkig is 36 de max bij de gemeente 😅

Haha, ik moet zeggen dat ik ook een beetje op die manier werk. In drukke periodes werk ik meer uren/meerdere volle dagen en in minder drukke periodes werk in kortere dagen en doe ik ook op vrije dagen wat taken. Vijf volle dagen zou ik ook niet trekken en daar heb ik ook helemaal geen zin in/behoefte aan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
  • Evee unfeatured this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .