Spring naar bijdragen

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

1 uur geleden zei happy211:

Ik ga vanavond trouwjurken passen 😄 Ik heb er echt super veel zin in, heb intussen alle afleveringen van say yes to the dress al gehad, heel pinterest afgestruind en ook nog wat tijdschriften doorgebladerd, dus ben sowieso goed voorbereid! Ik weet alleen hoe erg ik kan piekeren, dus ik heb gewoon besloten dat ik toch allerlei stijlen wil proberen, ondanks dat ik al een redelijk beeld heb van wat ik graag zou willen, gewoon zodat ik het daarna echt uit mijn hoofd kan zetten. 

Veel plezier. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 907
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

2 uur geleden zei happy211:

Ik ga vanavond trouwjurken passen 😄 Ik heb er echt super veel zin in, heb intussen alle afleveringen van say yes to the dress al gehad, heel pinterest afgestruind en ook nog wat tijdschriften doorgebladerd, dus ben sowieso goed voorbereid! Ik weet alleen hoe erg ik kan piekeren, dus ik heb gewoon besloten dat ik toch allerlei stijlen wil proberen, ondanks dat ik al een redelijk beeld heb van wat ik graag zou willen, gewoon zodat ik het daarna echt uit mijn hoofd kan zetten. 

Leuk! Veel plezier!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Na anderhalve week kunnen we eindelijk stellen dat Betsy echt weer zichzelf is! Ik voelde me schuldig dat we toch te lang met de antibiotica door waren gegaan, dit is zo'n opluchting!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Eefje:

Na anderhalve week kunnen we eindelijk stellen dat Betsy echt weer zichzelf is! Ik voelde me schuldig dat we toch te lang met de antibiotica door waren gegaan, dit is zo'n opluchting!

Ik ben superblij voor je!

Fijn dat ze zich weer de oude voelt 😄

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Als klassen ouder van groep 1 had ik de taak om iets voor de juffen te bedenken/regelen voor het einde van het schooljaar.

Nu heb ik het vandaag in elkaar gezet en ik vind het best wel erg leuk geworden 😁

Merci met een gekleurde papiertjes erom en een bedankt voor zinnetje (je geduld/het luisteren/troosten/spelen etc) 

Cadeau pakketje per juf van de lokale aardbeien kweker en elk kind heeft een hartje gekleurd en deze heb ik in een lijst gedaan. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

De onrust in mijn koppel door Gijs zn puberteit is flink afgenomen en OMG ZE ZIJN ZO CUUUTEEE!! Ze zoeken elkaar steeds op, liggen de hele dag tegen elkaar aan, Gijs doet bunnyflopjes tegen betsy aan 💕💕💕. En Gijs is veel tammer, hij laat zich goed aanraken, blijft dan ook rustig liggen. Af en toe is er nog wel wat onrust, maar dat vind ik nu niet erg meer.

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn kleine kolenbranders zijn vandaag 1 jaartje geworden 😄

(Officieel de 21e en 25e, maar dat boeit niet haha).

Eentje kampt wel met een groei achterstand waar niks tegen te doen is, maar dat maakt haar natuurlijk t lievelingetje.

Morgen is manlief jarig en krijgt dan z'n cadeau binnen, wat hij niet weet is dat deel 2 op donderdag komt en hij die veel beter gaat waarderen dan het eerste pakketje, haha.

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei BunnieHop:

Mijn kleine kolenbranders zijn vandaag 1 jaartje geworden 😄

(Officieel de 21e en 25e, maar dat boeit niet haha).

Eentje kampt wel met een groei achterstand waar niks tegen te doen is, maar dat maakt haar natuurlijk t lievelingetje.

Morgen is manlief jarig en krijgt dan z'n cadeau binnen, wat hij niet weet is dat deel 2 op donderdag komt en hij die veel beter gaat waarderen dan het eerste pakketje, haha.

Gefeliciteerd! 🎉

Link naar bericht
Deel via andere websites

Meerdere jippies:

Mijn moeder gooit nooit iets weg, mijn ouders hebben dus een heel vol huis. Toen ik op mijzelf ging (studentenkamer) heb ik veel jeugd-spullen laten staan. Ongeveer 1.5 jaar geleden vroeg ik of ik het een keer op kon halen, maar alles stond vol met spullen er voor (mijn oude kamer was volledig vol gebouwd). Vorige week belde mijn moeder dat ik er bij kon! Ik heb dus gisteren al mijn oude spulletjes opgehaald. Van flippo & postzegel verzamelingen, liefdesbrieven, dagboeken, tot mijn complete levensloop in fotoalbums. Super leuk om alles weer eens vast te hebben! Niet dat ik alles bewaar, maar fijn om het uit te kunnen zoeken. Ik ben echt het tegenovergestelde van mijn moeder daar in. Maar ik ben wel ook veel foto's aan het scannen. Van mijn moeder heb ik ook haar jeugd fotoalbum mee gekregen om digitaal te maken. Echt leuk om de oude foto's van mijn (overgroot)opa's en oma's en moeder te zien! 

En we hebben vandaag akkoord gegeven voor een tuin offerte. De verwachting is dat ze in januari onze tuin gaan doen! Nieuwe schutting, ophogen, bestraten enz. Heel fijn! 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bewaar dus wel veel te veel zooi met als gevolg dat ik nog zo'n acht dozen in de garage had staan met allerlei oude schoolspullen, kaarten die ik ooit kreeg en allemaal van dat soort zooi. Bij mijn één na laatste verhuizing in die dozen gestopt en bij de laatste een paar jaar geleden had ik echt geen zin om ze uit te zoeken. Nu moesten ze echt daar weg want de buitenkonijnen moeten naar binnen dus ik had ruimte nodig. Na ongeveer de helft van de dozen dacht ik, dit is 95% troep, het zit al zeven jaar in die dozen, ik heb het niet gemist. Ik gooi het gewoon weg. 

Gelukkig toch maar niet gedaan want in de laatste zat mijn havo diploma 😂

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Net het gesprek gehad met het kernteam van de integrale vroeghulp (super onhandig via videobellen met zoveel mensen).

Maar na wat aanvullingen van onze kant over Devin, zijn ze tot het advies gekomen de jongen naar een speciaal kinderdagverblijf te doen, een kinderarts in te schakelen (dank je wel consultatiebureau dat jullie niet op dat idee zijn gekomen) en voor ons ambulante hulp als aanvulling voor het kinderdagverblijf.

Ze zeiden wel dat dit alles weer op een ongelukkige tijd uit komt, aangezien de zomervakantie voor de deur staat, maar ze hebben wel vertrouwen erin dat Devin daar in goede handen is met die experts daar.

Ik ben zó opgelucht dat ik dus niet naar 87 verschillende instellingen hoef met die jongen, haha.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat klinkt goed! Bij een speciaal kinderdagverblijf hebben ze heel veel expertise in huis.

Wij hebben toen zelf logopedie, fysio, kinderpsycholoog etc. geregeld maar naast school en werk is dat een behoorlijke opgave.

Gaat hij dan starten na de vakantie?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

Dat klinkt goed! Bij een speciaal kinderdagverblijf hebben ze heel veel expertise in huis.

Wij hebben toen zelf logopedie, fysio, kinderpsycholoog etc. geregeld maar naast school en werk is dat een behoorlijke opgave.

Gaat hij dan starten na de vakantie?

Als hij in Tilburg bij de kobalt (weet niet hoe ik het schrijf, mijn man had het opgezocht) terecht komt, is het hele pakket al compleet.

Dan zit er een logopedist bij, kinderpsycholoog, gedragstherapeut en nog een paar dingen.

Enige wat ze niet kunnen regelen is zijn enorme angst voor poepen, dus vandaar de kinderarts.

Ik hoop dat hij per direct na de vakantie (of misschien tijdens de vakantie al) kan beginnen!

Hij wordt eind december 4, dus alles is aan de late kant...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
  • Evee unfeatured this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .