Spring naar bijdragen

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Op 25-5-2020 at 21:00 zei MichelleloveElmo:

Thanx! Dat kan best interessant zijn! Ik zou er 40 nodig hebben als ik goed geteld heb. Wat wel belangrijk is dat je dus op de kopse kant zelf iets on kan doen. Als je snapt wat ik bedoel. Omdat ik daar dus een stukje papier met de kleur van de stift in doe. Bedankt dat je wil kijken☺️

Het moeten dan ook echt die dikkere zijn toch, en niet die hele dunne platte? Ik ga in het weekend voor je zoeken 🙂 40 ga ik niet redden in elk geval... Vrees ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 907
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb vakantie!😁    

Gijsje deed lekker een flopje 🥰 Hij schrok wel even toen ik bewoog om de foto te nemen. Maar zo fijn dat hij weer zichzelf aan het worden is, en snel ook 

M'n moeder is weer thuis! 

57 minuten geleden zei Floppyears:

Hard doorgewerkt

Helaas niet hard genoeg, hoopte hem vandaag in elkaar te hebben zitten. Mooi niet dus, haha.

Mijn rug heeft er ook wel genoeg van, en mijn man had er na een hele dag werken ook geen zin meer in.

Plus dat ik de hoek ankers ben vergeten te halen bij de Hornbach...:/

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Deeskuh88:

Het moeten dan ook echt die dikkere zijn toch, en niet die hele dunne platte? Ik ga in het weekend voor je zoeken 🙂 40 ga ik niet redden in elk geval... Vrees ik.

Idd, iets van 4a5 mm hoog ofzo, zeg ik uit mijn hoofd. Alvast bedankt voor t kijken!

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Lienappelsien:

@BunnieHop Dat gaat dan toch behoorlijk snel? Al kan het vaak niet snel genoeg gaan.

Wordt het een ren voor de konijnen of voor de schildpadden?

De ren is voor de nijnen 🙂

Schildpadden verblijf is over het algemeen klaar, alleen het gras moet nog ff groeien, net zoals de hibiscus planten.

en dan nog een schildpaddenhuisje, want als het gaat regenen moeten ze wel droog kunnen zitten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei BunnieHop:

De ren is voor de nijnen 🙂

Schildpadden verblijf is over het algemeen klaar, alleen het gras moet nog ff groeien, net zoals de hibiscus planten.

en dan nog een schildpaddenhuisje, want als het gaat regenen moeten ze wel droog kunnen zitten.

Leuk! Ben benieuwd hoe het gaat worden. Laat je binnenkort foto’s zien? Ik zag inderdaad al een foto voorbij komen van het schildpadden verblijf. Vandaar dat ik ging twijfelen of de nieuwe ren wel voor de konijnen zou zijn. Jullie zijn dus van alles aan het opknappen/vernieuwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het schildpadden verblijf is nieuw, de grootste is groot en zwaar genoeg om naar buiten te mogen, en als haar maatje erbij is is dat ook een stuk gezonder voor ze.

Dan kan zij haar eieren kwijt (terrarium is niet diep genoeg voor haar en dan gaat ze het ophouden en kan ze er aan sterven).

De nijnen lopen nu nog half los door de tuin, dus dat stukje wordt dan van hun. 

Ik heb ook niet zo'n grote tuin, dus vandaar dat ik het nachthok op de ren zet. Dan hebben ze nog steeds voldoende ruimte om lekker te rennen en te springen.🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites

En we zijn los!

Bezig met het nieuwe hok!

Plannen zijn ietsjes gewijzigd.

Het oude hok blijft staan en halen de onderkant eruit.

Dak gaat eraf en daarop gaat het nieuwe hok 😄

hebben ze straks 4 verdiepingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En de volgende jippie: Betsy is ineens tot leven gekomen vanavond! Overdag lag ze de hele dag weer stilletjes en niet enthousiast op eten, nu is ze ineens al een uur uit de ren, mijn dekentje te slopen, in het kleed op de bank te graven, mijn boeken te slopen en rond te rennen. Nu sjeest ze de ren in om aan te vallen op de brokjes. Ik snap er geen bal van maar hoop dat ze nu weer zichzelf blijft! Dat gekke onverklaarbare slome gedoe heeft nu wel lang genoeg geduurd. 

bewerkt door Eefje
  • Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

Super fijn! Als het nu steeds beter gaat denk ik dat de 8 weken antibiotica zijn tol is gaan eisen. Nu heeft ze sinds maandag geen antibiotica meer gehad, dus zal het nu flink afgebroken zijn in haar lijfje. Ik zou dan alleen niet zo'n plotselinge gedragsverandering verwacht hebben 🤔.. ach ja, ze voelt zich duidelijk wat beter, daar gaat het om!

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Jamesthebunnybutler:

Wat fijn dat ze zich beter voelt!!

Hier ook een jippie! Mijn vriend vertelde net dat het konijn van de buren met E. cuniculi opgeknapt is en weer lekker buiten zit met haar maatje. Dat had ik dus echt niet verwacht, maar wat super leuk! Ook voor het buurmeisje fijn, ze is gek op haar dieren 🙂

Wat fijn!

Mijn jippie: dubbellikkers 😁

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga vanavond trouwjurken passen 😄 Ik heb er echt super veel zin in, heb intussen alle afleveringen van say yes to the dress al gehad, heel pinterest afgestruind en ook nog wat tijdschriften doorgebladerd, dus ben sowieso goed voorbereid! Ik weet alleen hoe erg ik kan piekeren, dus ik heb gewoon besloten dat ik toch allerlei stijlen wil proberen, ondanks dat ik al een redelijk beeld heb van wat ik graag zou willen, gewoon zodat ik het daarna echt uit mijn hoofd kan zetten. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei happy211:

Ik ga vanavond trouwjurken passen 😄 Ik heb er echt super veel zin in, heb intussen alle afleveringen van say yes to the dress al gehad, heel pinterest afgestruind en ook nog wat tijdschriften doorgebladerd, dus ben sowieso goed voorbereid! Ik weet alleen hoe erg ik kan piekeren, dus ik heb gewoon besloten dat ik toch allerlei stijlen wil proberen, ondanks dat ik al een redelijk beeld heb van wat ik graag zou willen, gewoon zodat ik het daarna echt uit mijn hoofd kan zetten. 

Veel plezier!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
  • Evee unfeatured this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .