Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Jippie-topic 2020

Recommended Posts

Het jippie-topic is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen. Ben je ergens blij over en wil je dat met de rest van het forum delen, dan is dit de plek er voor!

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie het vuurwerk is voorbij en alle dieren voelen zich weer blij 😁!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie, ik begin het nieuwe jaar snipverkouden en nu mag ik lekker veel dropjes eten voor mijn keel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Deeskuh88:

Jippie, ik kan eindelijk weer alles eten zonder dat mijn maag voelt als een blok beton. 

Altijd als ik last heb van mijn maag drink ik een glas vers geperst citroensap. De 1 zweert erbij, de ander kotst ervan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jippie! Vandaag was de eerste echte opvang ochtend voor mijn dochtertje. Mama vond het reuzespannend maar ze heeft zich supervermaakt en was volgens de leidsters een leuk, sociaal meisje. 💕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Laniboekje:

Jippie! Vandaag was de eerste echte opvang ochtend voor mijn dochtertje. Mama vond het reuzespannend maar ze heeft zich supervermaakt en was volgens de leidsters een leuk, sociaal meisje. 💕

Lijkt mij ook. Je moet je kindje wel achter laten. Ikzelf wil heel erg graag kinderen (stiekem nu al😝) en ben daarom gastouder voor 2 hele lieve kinderen. Ik ga niet naar school en heb daarom alle tijd. Die ene is vorig jaar augustus voor het eerst gegaan 1 maand voordat ik hun gastouder werd, en nadat ik nu 4 maandjes hun gastouder ben gaat de jongste volgende maand ook. Dan heb ik weer heel veel tijd. (hun ouders vinden het contact met andere kinderen heel erg belangrijk daarom gaan ze dan 4 dagen per week van 9 uur tot 1 uur naar de speelclub.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Marjoleink:

Ben je niet leerplichtig? Gaat me niks aan natuurlijk, maar ik vroeg het me gewoon af.

Jawel... Maar er bestaat ook zoiets als spijbelen... Moeten ze er maar voor zorgen dat ze die ontiegelijke pestkoppen van school af sturen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeetje, Iris, wat een rot situatie met die pestkoppen. Hoe doe je dat dan om niet achterop te raken? Ik ga duimen dat het snel opgelost wordt voor jou, want dit is wel heel erg, hoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei JokeC:

Jeetje, Iris, wat een rot situatie met die pestkoppen. Hoe doe je dat dan om niet achterop te raken? Ik ga duimen dat het snel opgelost wordt voor jou, want dit is wel heel erg, hoor. 

Ik leer gewoon voor mijn toetsen en houd interactie met mijn docenten. Die mailen mij van alles. Dus ik weet wel gewoon waar de stof over gaat en probeer wel zo veel mogelijk aan school te doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat naar dat je zo gepest wordt! Ik snap hoe je je voelt, ik heb ook een lange tijd gehad dat ik de hele tijd lelijk werd  genoemd, ik ben ook niet echt moeder mooiste. 
Wat echt helpt is om met iemand erover te praten, bijvoorbeeld met je moeder of een docent die je vertrouwd

Uit onderzoek is gebleken dat pestkoppen later juist heel ongelukkig zijn, en dat ze spijt hebben dat ze hebben gepest.

Je kan mij altijd een prive berichtje sturen hierover he!💕

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hildebrand en Poek:

Wat naar dat je zo gepest wordt! Ik snap hoe je je voelt, ik heb ook een lange tijd gehad dat ik de hele tijd lelijk werd  genoemd, ik ben ook niet echt moeder mooiste. 
Wat echt helpt is om met iemand erover te praten, bijvoorbeeld met je moeder of een docent die je vertrouwd

Uit onderzoek is gebleken dat pestkoppen later juist heel ongelukkig zijn, en dat ze spijt hebben dat ze hebben gepest.

Je kan mij altijd een prive berichtje sturen hierover he!💕

Het punt is, ik heb aan mijn vrienden vertelt dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Tuurlijk heeft iedere puber dat, maar wat ik heb is wel iets erger. Dat heb ik aan hun verteld, door die problemen ben ik bijna niet naar school gegaan, nu dat het weer wat beter gaat wilde ik weer naar school gaan. En toen werd ik uitgescholden voor aandachtshoer. Had ze alles doorverteld en nu denkt iedereen dat ik me aanstel, maar mijn ouders vinden ook dat ik me aanstel, en ze vinden het dom dat ik het heb verteld... En verder zou ik ook niemand weten met wie ik het erover zou kunnen hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat stom dat ze je bleven pesten toen je vertelde hoe je je voelde! En je vrienden hebben zo iets nooit mogen doorvertellen. Ik vind het serieus niet oke dat je ouders zeggen dat je je aanstelt. Misschien kan je naar je mentor gaan, het is zijn taak om het er met jouw over te hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier schrik ik echt van. Zelfs al zou je je "aanstellen" dan is daar een goede reden voor, puber of niet. Denk je je hart te kunnen luchten en dan mekkeren ze het door. Daar word je ook niet vrolijker van. Heb je de Kindertelefoon weleens gebeld (mag tot 18 jaar)? Je kunt het helaas niet in je eentje oplossen en je hebt echt iemand nodig die er alleen voor jou is en waarbij je niet bang hoeft te zijn dat alles doorgekletst wordt. Ik heb een virtueel spandoek voor je: "Zet 'm op, Iris!" 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei JokeC:

Hier schrik ik echt van. Zelfs al zou je je "aanstellen" dan is daar een goede reden voor, puber of niet. Denk je je hart te kunnen luchten en dan mekkeren ze het door. Daar word je ook niet vrolijker van. Heb je de Kindertelefoon weleens gebeld (mag tot 18 jaar)? Je kunt het helaas niet in je eentje oplossen en je hebt echt iemand nodig die er alleen voor jou is en waarbij je niet bang hoeft te zijn dat alles doorgekletst wordt. Ik heb een virtueel spandoek voor je: "Zet 'm op, Iris!" 

Ja, ik heb met de kindertelefoon gebeld. Die hebben veilig thuis ingeschakeld, daar heb ik maandag een telefonische afspraak mee. Die gaan me begeleiden bij het gesprek met de jeugdrechter donderdag. Ik hoop op een uithuisplaatsing en/of toestemming voor het speciale onderwijs omdat ik een heel groot stuk duidelijkheid mis op deze school. Ook vanwege mijn problemen met mezelf. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel succes! Uithuisplaatsing is een hele ingrijpende maatregel. Voor iedereen. Speciaal onderwijs en/of psychologische begeleiding (ook voor je ouders) kan een goede stap zijn die jou uit de misère kan helpen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei JokeC:

Veel succes! Uithuisplaatsing is een hele ingrijpende maatregel. Voor iedereen. Speciaal onderwijs en/of psychologische begeleiding (ook voor je ouders) kan een goede stap zijn die jou uit de misère kan helpen. 

Dankjewel! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onze lieve Lola woont vandaag 1 jaar bij ons, jippie! 🎉

Gered en opvangen door @Aniek en nu dus alweer een jaar bij ons. Dat we nog maar lang van jou en je vriendje mogen genieten, Lo! 

Screenshot_20200105_131810.jpg

Screenshot_20200105_131755.jpg

Screenshot_20200105_131824.jpg

Screenshot_20200105_132248.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Lienappelsien:

@Pablo&Lola wat leuk! Een flinke dame zeg. Hoeveel weegt ze ongeveer? Een groot verschil met haar vriendje, grappig.

Ze weegt rond de 6 kg, een heel verschil inderdaad met haar vriendje van 2 kg, haha. Maar ze doen het hartstikke goed samen. 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Hildebrand en Poek:

Jippie, morgen zijn we eerder uit, dus dan ga ik lekker met vriendinnen afspreken na school!

Volgensmij doen wel meer scholen dat, veel plezier! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites