Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Ik ken die optie van claim indienen niet maar ik had vorig jaar aardig dure pumps die duidelijk al een keer niet zo heel voorzichtig gepast waren. Zaten slordig in de doos en wat kleine beschadigingen op het suède. Helaas waren ze inmiddels uitverkocht en ze zaten wel heerlijk. Ik kreeg de optie retourneren of iets van 60% korting. Aangezien je met suède dit ook hebt na zelf een keer dragen heb ik ze mooi gehouden 😁 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Netjes. Ik snap wel dat Zalando hem niet terug wil, het transport kost geld en ze doen er toch niks mee. En als je een beetje handig bent (of je hebt een goede kleermaker) dan heb je een gratis kledingstuk.

Ik had laatst in een winkel een blouse waarvan de naad niet goed was gestikt. Ik kreeg 70% korting, en ik heb hem voor 3 euro laten maken. Je ziet er niks van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .