JacB 1442 Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 Balen @Pablo&Lola! Geen idee van die claim. Ja mensen, het wordt eentonig, maar ik heb hoofdpijn 🙄😢 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4249 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Ik ken die optie van claim indienen niet maar ik had vorig jaar aardig dure pumps die duidelijk al een keer niet zo heel voorzichtig gepast waren. Zaten slordig in de doos en wat kleine beschadigingen op het suède. Helaas waren ze inmiddels uitverkocht en ze zaten wel heerlijk. Ik kreeg de optie retourneren of iets van 60% korting. Aangezien je met suède dit ook hebt na zelf een keer dragen heb ik ze mooi gehouden 😁 Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2204 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Ik heb toch maar een klacht ingediend (met foto). Ik krijg het volledige aankoopbedrag terug en hoef ‘m niet te retourneren. Eens kijken of ie nog te redden is met naald en draad (naad zit los). 😅 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1968 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Netjes. Ik snap wel dat Zalando hem niet terug wil, het transport kost geld en ze doen er toch niks mee. En als je een beetje handig bent (of je hebt een goede kleermaker) dan heb je een gratis kledingstuk. Ik had laatst in een winkel een blouse waarvan de naad niet goed was gestikt. Ik kreeg 70% korting, en ik heb hem voor 3 euro laten maken. Je ziet er niks van. Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2204 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Dat is ook netjes! Ik heb het geluk dat het een naad in de binnenvoering is (maar wel net op de plek waar je je arm in de mouw steekt, heel onhandig), dus niemand die mijn slechte stikwerk ziet. 😉 Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1442 Geplaatst: 30 december 2020 Delen Geplaatst: 30 december 2020 Goeie service van Zalando! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten