Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Punky🐰:

Werk je voor de post dan?

Ja, als postbezorger. Sommige poststukken en pakketjes passen niet door de brievenbus dus dan even aanbellen. Ik sta eigenlijk al nergens meer van te kijken hoe mensen gekleed gaan als ze open doen. 🤣

aangepast door Okki
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Pffff, dat valt super zwaar, zeg. Natuurlijk weet je dat er achter zo'n bericht een hele omgeving is die degene moet missen, maar als je zelf tot die naasten behoort dan is het wel even wat anders. Sterkte, heel veel sterkte. 

• Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel veel sterkte @Deeskuh88

Ik kan me goed voorstellen dat er heel veel door je hoofd gaat. Had je het huis verkocht als je dit had geweten? Maar als je dat niet had gedaan, had je er dan zelf nog gewoond? Was het dan iemand anders geweest? Eigenlijk maakt het allemaal niet meer uit, je kunt het niet terugdraaien, hoe graag je dat ook zou willen.

Die tijd voelt zo raar, dat is net zo'n tijd dat mensen opstaan om naar hun werk te gaan. Ik wil het me niet voorstellen 😞 Hopelijk pakken ze de dader snel en krijgen jullie nog antwoord op de waaromvragen.

Voor nu, geef ruimte aan alles wat je voelt, praat er over met elkaar en maak er ondanks alles een heel mooi afscheid van, want dat kun je maar 1 keer doen.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Oeps, ik heb mijn databundel voor deze maand per ongelijk al opgemaakt, omdat ik vannacht m'n wifi niet aan had staan, en in slaap ben gevallen bij een bob ross stream. Ik heb wel heerlijk geslapen overigens 😅

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Ik heb van kpn als cadeautje 5 gb extra gekregen deze maand. Met de ca 12 gb die ik nog over heb van vorige maanden ben ik er niet zomaar doorheen😂

Dat wordt tijdelijk van de wifi af, zulke cadeaus moet je natuurlijk wel innen 😆

Link naar bericht
Delen op andere sites
22 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Ik heb van kpn als cadeautje 5 gb extra gekregen deze maand. Met de ca 12 gb die ik nog over heb van vorige maanden ben ik er niet zomaar doorheen😂

Dat cadeautje heb ik inderdaad ook gehad. Bovenop de normale 20 gb.. Dat krijg ik nooit op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 13-12-2020 at 11:18 zei Deeskuh88:

Dat cadeautje heb ik inderdaad ook gehad. Bovenop de normale 20 gb.. Dat krijg ik nooit op.

Ik ook. En zodra ik ergens kom met gratis WiFi word ik automatisch verbonden. En thuis zit ik ook steeds standaard aan de WiFi. Zodra ik buiten ben geweest en ik kom weer binnen verbind mijn telefoon automatisch weer met de WiFi. Dus zo kom ik nooit van mn GB af 🙄. Misschien net als @Evee een film streamen of zo 🤣

Ik heb alweer migraine. De 10e dag op rij. Word er een beetje moedeloos van inmiddels. Niet zo heftig dat ik niks meer kan doen, maar wel heftig genoeg om er strontchagrijnig van te worden en een extra middagdutje in te moeten lassen omdat ik anders de dag niet doorkom. Dan zakt het van een 8 naar een 6, met medicatie. Meestal gaat het met medicatie helemaal weg in een uur tijd. Nu dus niet. 
Vind het ook *ananas* voor mn moeder, want die moet dan mijn ‘dagdienst’ doen met Tumtum. Maar ik kies er ook niet voor om die migraine te hebben 😕

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .