Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

26 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Zit er al wat op de muur inmiddels..? 

Twee banen ofzo; hij dacht dat ie nog wel genoeg behang had liggen. Niet dus. 🤦🏼‍♀️ Ben benieuwd waar hij morgen gaat thuiswerken, haha.

Correctie: Maar liefst drie banen zitten erop. 

aangepast door Pablo&Lola
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden zei Pablo&Lola:

Twee banen ofzo; hij dacht dat ie nog wel genoeg behang had liggen. Niet dus. 🤦🏼‍♀️ Ben benieuwd waar hij morgen gaat thuiswerken, haha.

Correctie: Maar liefst drie banen zitten erop. 

haha ik zie helemaal voor me dat hij een videocall of meeting heeft en dan precies voor de twee - oh nee, drie banen gaat zitten, zodat die in beeld zijn op zijn camera, in plaats van de kale muur 😅

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei Evee:

haha ik zie helemaal voor me dat hij een videocall of meeting heeft en dan precies voor de twee - oh nee, drie banen gaat zitten, zodat die in beeld zijn op zijn camera, in plaats van de kale muur 😅

Is weer eens wat anders dan een net overhemd en een boxershort

Link naar bericht
Delen op andere sites

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣

Hoe langer het thuiswerken door gaat, hoe erger het lijkt te worden 😅

• Haha 8
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Evee:

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣

Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar die biersokken haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Evee:

Ik zie er zo verschrikkelijk uit dat ik niet eens de deur open durf te doen voor de post. Heb een briefje op de deur geplakt of ze het naast de garage willen zetten 😂

• Haha 5
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Lienappelsien:

Haha ik denk dat ze wel wat gewend zijn 😉 

Jahoor! Er doen mensen in badjas open met hun haar alle kanten op, of in hun onderbroek met een tandenborstel in hun mond. Maakt mij niet uit, als ik het pakketje of poststuk maar kwijt kan! 

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden zei Okki:

Jahoor! Er doen mensen in badjas open met hun haar alle kanten op, of in hun onderbroek met een tandenborstel in hun mond. Maakt mij niet uit, als ik het pakketje of poststuk maar kwijt kan! 

In hun onderbroek met een tandenborstel in hun mond? 🤣 Dan heb je geen last van gene als je dat doet haha

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wat ik nu voel. Leeg, alsof het niet gebeurd is. Dat ik ga slapen en morgen wakker wordt en alles is weer normaal ofzo? Ze heeft vorig jaar ons vorige huis in Blerick overgekocht, dus het is ook nog eens daar gebeurd. Voel me daar ergens zo schuldig over...

• Verdrietig 11
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei Deeskuh88:

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wat ik nu voel. Leeg, alsof het niet gebeurd is. Dat ik ga slapen en morgen wakker wordt en alles is weer normaal ofzo? Ze heeft vorig jaar ons vorige huis in Blerick overgekocht, dus het is ook nog eens daar gebeurd. Voel me daar ergens zo schuldig over...

Ik had alleen de titel en de inleiding gelezen, want het was een premium artikel ofzo.

Maar Jezus zeg...

De eerste paar uur/dagen heb je dat besef ook nog niet dat het écht zo is.. en dan slaat het uiteindelijk in als een bom.

Je hoeft je hier echt niet schuldig over te voelen, zoiets kun je nou eenmaal niet voorspellen dat dat gaat gebeuren. Maar dat is uiteindelijk makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard..

Heel veel sterkte toegewenst!

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Deeskuh88:

Wat een afschuwelijk nieuws en wat verdrietig allemaal. Gecondoleert en heel veel sterkte. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Niemand gaat ook maar bedenken dat dit zou gebeuren. Die moordenaar is de enige die schuld heeft. 

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zo onwerkelijk. 'Normaal' overlijden is al ontzettend verdrietig en bij (te) jonge personen niet te bevatten. Maar uiteindelijk slijt het verdriet wat, en ga je verder. Ik besef nu pas dat je een moord voor je gevoel nooit af kan sluiten. Dat blijft een gat, en zo veel vragen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .