Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Ik heb gelukkig bijna nooit van die zwarte spinnen in huis. Dit is de 4 keer volgens mij in de 11 jaar dat we er wonen. Maar wel iedere keer dat als we er 1 tegenkomen en vangen, een dag of 2 dagen later we de andere zien in de buurt van waar de eerste gevangen was. (en nee, dat is niet dezelfde 😉) Vandaar mijn panische angst van dat de ander nog ergens moet zitten en grote kans op mijn kamer.

Gelukkig hebben we witte muren dus zie je alles snel zitten maar dan nog. Ik ben al een slecht slaper en nu lag ik zeker niet op m'n gemak. Ik heb dat ook wel eens gelezen dat spinnen in je mond kruipen maar ik mag toch hopen dat dat een fabel is 🥴

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb sinds gisteren zo’n oorpijn dat ik vannacht weinig heb kunnen slapen. Sinds vannacht heb ik er ook oorsuizen in de vorm van een bladblazer bij en hoor ik mezelf met een echo praten. Ik ben verkouden, dus het zal daar vast mee te maken hebben, maar het is erg vervelend. 😞

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Pablo&Lola, oorpijn en oorsuizen is vreselijk. Als volwassene heb ik gelukkig nooit oorpijn meer (of toch niet voor langere tijd dan toch) maar als kind vond ik het net zo erg als kiespijn. (en dat vind ik nog steeds 1 van de irritantste pijnen) Oorsuizen is ook verschrikkelijk, daar word je echt gek van. Beterschap!

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Newby1981:

@Pablo&Lola, oorpijn en oorsuizen is vreselijk. Als volwassene heb ik gelukkig nooit oorpijn meer (of toch niet voor langere tijd dan toch) maar als kind vond ik het net zo erg als kiespijn. (en dat vind ik nog steeds 1 van de irritantste pijnen) Oorsuizen is ook verschrikkelijk, daar word je echt gek van. Beterschap!

Dank je wel! Vreselijk hè? Volgens mij is dit de eerste keer dat ik als volwassene oorpijn heb, of in ieder geval in deze hevigheid. Ik kan me ook niet herinneren dat ik als kind vaak oorpijn had. Fijn dat jij er gelukkig nooit meer last van hebt gehad! Ik hoop dat het bij mij maar snel weer verdwijnt, want ik ben er nu wel klaar mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Pablo&Lola Aaaah wat vervelend!  Ik zou morgen echt even naar de huisarts bellen. Bij kinderen gaat het vanzelf wel weer over zonder druppels, bij volwassenen is dit vaak anders en heb je wel oordruppels nodig. Als het een ontsteking is van de gehoorgang dan. Soms kan een verstopt oor ook pijn doen, maar dat kan ook later een ontsteking veroorzaken. Anyway, even de huisarts bellen.😉 

Heel veel beterschap!

aangepast door pakyakker
  • Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Newby1981:

@Pablo&Lola, hoe gaat het met je oorpijn? Hopelijk beter! (of nog beter; helemaal weg 🙂 )

Lief dat je ernaar vraagt! Oorpijn is grotendeels weg, oorsuizen helaas nog niet. Verder zijn alle klieren onder mijn kaken opgezet, kaken doen zeer en mijn hoofd zit helemaal vol met snot, dus echt beter gaat het nog niet helaas. Ik had voor de zekerheid een coronatest laten doen en de uitslag was negatief, dus dat is dan wel weer positief. Nog even doorbijten dus. 😉

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig is de oorpijn weg @Pablo&Lola  Hopelijk blijft het weg. En ben je ook snel minder verkouden. Beterschap. 

Ik heb als kind nooit oorpijn gehad, paar jaar terug kreeg ik opeens een zware oorontsteking. Heb er drie weken mee gelopen en twee orale antibiotica kuren gehad totdat de huisarts besloot toch maar door te sturen naar de KNO arts. Die was nogal boos dat de huisarts zo lang had gewacht, want ik had inmiddels een scheurtje in mijn trommelvlies van de druk van de pus die in m’n oor zat (dat liep er ook gewoon uit, heel smakelijk...) 

Het heeft 9 weken geduurd voor ik er vanaf was en 4 behandelingen bij de KNO arts. Die was nog even bang dat ik minder zou gaan horen met dat oor, maar dat is gelukkig niet zo. En heb daarna ook nooit meer oorpijn gehad. *klopt af*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn vriend is vandaag vrij, dus ik vroeg hem of hij een keer even wilde stofzuigen. Nee, daar had ie geen zin in.. In plaats daarvan gaat hij zijn werkkamer opnieuw behangen. OK. 🤷🏻‍♀️ Hij is niet echt het type dat dingen (meteen) afmaakt als hij eraan begonnen is en ik heb hem net al een paar keer horen mompelen dat hij wou dat hij hier nooit aan begonnen was, dus ja.. Ik thuiswerk rustig verder. 😅

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben bezig met een winterdoeboekje voor de kinderen van de klas van mijn zusje. Als ze dan hun opdrachten af hebben kunnen ze daar even in werken, dan blijft het rustig voor de rest. Ik schiet alleen geen zak op. Heb al 4 pagina's van de 30 gemaakt. In dit tempo ben ik met de lente hoop ik wel klaar. Aan Tommie ligt het niet, die is zelf lekker bezig met een nieuw huisje te slopen. 

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Francisca Schamele troost: Ik schiet ook geen zak op met mijn werk. Ik ben vorige week ziek geweest en loop onwijs achter met mijn administratie. Succes met de doeboekjes! Lijkt me wel leuk om te doen.

Ondertussen hier: Mijn vriend heeft inmiddels ook zijn halve bureau gedemonteerd en het is een ontiegelijke puinzooi op zijn werkkamer. Ik zeg niks.. 🙊

• Bedankt 1
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden zei IreneM:

Hopelijk is het niet ook jouw werkkamer? 😂

Haha, nee. De keuken en de woonkamer zijn mijn werkkamers. 😂

1 minuut geleden zei Francisca:

@Pablo&Lola help mijn vriend is klusser?

Het oude behang is eraf en hij is nu op pad om behanglijm te halen. Valt me niet tegen, moet ik zeggen. 😜

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .