Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

2 uur geleden zei Dollie:

Gefeliciteerd, ik stuur het droomkonijn wel naar je door als huwelijkscadeau. Het was een hele lieve bruine hangoor.

Leuk. Maar ik heb al een bruine hangoor in de collectie. Kun je hem vannacht niet een andere kleur dromen, als je toch bezig bent?

• Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
18 minuten geleden zei Evee:

Ik zat vannacht in een formule 1 auto met bunnybunch sponsoring er op 😂

Ik zou best zoveel willen verdienen dat ik dat voor elkaar kreeg 😅

🤣 dat is niet de eerste reclame die je op een formule 1 auto zou verwachten.

Zag het er mooi uit? 😉 

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden zei Marjoleink:

Leuk. Maar ik heb al een bruine hangoor in de collectie. Kun je hem vannacht niet een andere kleur dromen, als je toch bezig bent?

Ik heb een keer gedroomd dat ik naast mijn witte en bruine konijnen ook een mooie, donkerblauwe Vlaamse reus had. Is dat wat? 🤣

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Lienappelsien:

🤣 dat is niet de eerste reclame die je op een formule 1 auto zou verwachten.

Zag het er mooi uit? 😉 

Jaja, bunnybunch kleuren (geel-oranje-wit)  en overal konijntjes! 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Evee:

Ik zat vannacht in een formule 1 auto met bunnybunch sponsoring er op 😂

Ik zou best zoveel willen verdienen dat ik dat voor elkaar kreeg 😅

Ik vind zo’n F1 auto wel iets voor Lewis ‘hamsterkonijn’ Hamilton uit mijn droom. 😄

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik droom elke nacht en ook vrij intens. En ik onthou het ook vrij gedetailleerd. Soms wel echt 9 verschillende dromen in 1 nacht, erg vermoeiend 🙄 meestal vergeet ik het in de loop van de dag wel, want er zit niet genoeg ruimte in mijn hoofd om alles altijd te onthouden, gelukkig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uur geleden zei Marjoleink:

Dromen wel. Maar in mijn werk-email stond een mail van mij van 2 uur vannacht, en daar kan ik me dus weer niks van herinneren.

hopelijk stonden er geen gekke dingen in!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik deed vanmorgen het licht aan op m'n slaapkamer en er zat een joekel van een spin boven m'n bed (echt zo'n grote zwarte) 

Hij is gevangen maar dat betekend wel dat zijn partner nog ergens is aangezien die altijd met z'n 2-en komen. En helaas is dat geen fabel ☹️ (ik spreek uit ervaring) Ik ben zo ontzettend bang voor spinnen dat ik helemaal paranoia ben en nu durf ik niet meer te slapen daar 😬 Ben zo bang dat dat beest over me kruipt, bleh!

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Newby1981:

Ik deed vanmorgen het licht aan op m'n slaapkamer en er zat een joekel van een spin boven m'n bed (echt zo'n grote zwarte) 

Hij is gevangen maar dat betekend wel dat zijn partner nog ergens is aangezien die altijd met z'n 2-en komen. En helaas is dat geen fabel ☹️ (ik spreek uit ervaring) Ik ben zo ontzettend bang voor spinnen dat ik helemaal paranoia ben en nu durf ik niet meer te slapen daar 😬 Ben zo bang dat dat beest over me kruipt, bleh!

Jakkes! Ik krijg ook helemaal de kriebels nu en zit om me heen te kijken of er hier ook niet iets rondloopt. 😄

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei Newby1981:

OMG 😱! Ik heb niks tegen spinnen, maar geloof dat ik daar toch ook niet zo rustig van zou liggen nee... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik lig nu in bed en echt niet op m’n gemak. Heb net de hele kamer geïnspecteerd, niks te zien natuurlijk maar ik krijg dat idee niet uit m’n hoofd dat de ander nog ergens zit. Heb net m’n bed een eind van de muren verschoven.  Ik ben gewoon zo panisch van spinnen, het zit tegen een fobie aan geloof ik. (Ik ben zelfs bang voor mieren en vliegen, dan weet je wel genoeg 🤣

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Newby1981, helpt het als ik zeg dat wij, als mens, voor spinnen véél te warm zijn, en dat, àls ze al per ongeluk op ons terechtkomen, ze zich zo vlug mogelijk terug uit de voeten maken? Zelfde met de mythe dat we elk jaar (of in ons hele leven? Weet het niet meer.) acht spinnen zouden opeten in onze slaap. Zelfs al slaap je met je mond open, je mond is té warm en té vochtig, een spin zal écht nooit vrijwillig in je mond kruipen. 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .