Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

16 uur geleden zei Francisca:

Hopelijk komen ze nog wel in een redelijke staat aan. 

Ja dat hoop ik ook. Vorige keer waren ze ook een dag langer onderweg en dat was helemaal niet te zien, maar het is nu wel kouder en het is nu twee dagen door het weekend. Maar goed, is niet anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-11-2020 at 11:37 zei Jamesthebunnybutler:

Hahaha die Goofy is me er eentje zeg. Hij gebruikt nu het opstapje om op te gaan staan en gaat dan met zijn voorpoten in de toiletbak staan om het er zo tussen zijn achterpoten door uit te gooien. Ik word moedeloos 😅

Toch nog maar eens aan mijn vriend vragen of de kattenbak nog steeds geen optie is😉

Je kan ook van die hennepvezel matten erin doen. Dat absorbeert ook vocht. Weet alleen niet precies waar je die koopt. Ik had ze vroeger van een vriend gekregen die bij een hennep fabriek werkte. Maar die werkt daar al jaren niet meer. Ik vond ze op zich wel handig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Boefje:

Je kan ook van die hennepvezel matten erin doen. Dat absorbeert ook vocht. Weet alleen niet precies waar je die koopt. Ik had ze vroeger van een vriend gekregen die bij een hennep fabriek werkte. Maar die werkt daar al jaren niet meer. Ik vond ze op zich wel handig.

Haha ja dat geniale plan had ik ook al. Binnen nog geen 10 seconden was het helemaal kapot gebeten en gegraven en dus weer een bende 😆

Ik heb besloten dat ze het maar lekker uit moeten zoeken en dat ze het met hooi moeten doen in de toiletjes. Ook verre van ideaal natuurlijk, maar als ze alles er steeds uit graven heb je dus ook geen bodembedekking erin. Dag 1 ging redelijk 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

En dat nog wel op een zondag...

Vannacht wat verkeerd gelegen (blijkbaar een gigantische gleuf gecreëerd tussen de matrassen in van mijn bed) dus nu heb ik last van mijn rug 😅

En ik heb vandaag zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Moet m'n haren nog verven, douchen, droger aanzetten en wat schoonmaken..

Denk dat ik mijn man ff lief aankijk voor de klusjes zodat ik vandaag zo lui mogelijk m'n dag door kan komen 😇

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jeetje, dat zou ik niet trekken hoor. Ik houd van slapen en heb toch echt minstens 8 uur slaap nodig, het liefst zelfs 9 of 10 uur. Heb wel veel last van nachtmerries. Ik droomde afgelopen nacht dat Lewis was veranderd in een hamster en dan was allemaal vet intens. 

aangepast door Pablo&Lola
Link naar bericht
Delen op andere sites

De rode draad in mijn nachtmerries is meestal dat ik gezocht word om vermoord te worden (serieus, waarom?), maar ondertussen zijn er dan allemaal bijzaken aan de gang, zoals Lewis het hamsterkonijn, en dat maakt het dan allemaal nog net iets absurder, waardoor ik echt even bij moet komen als ik wakker word.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
28 minuten geleden zei Dollie:

😂 Sorry dat was vast niet leuk maar klinkt toch hilarisch. Ik herken dat verder wel, het zijn vaak niet eens echte nachtmerries maar je bent er zo mee bezig dat je echt raar (en niet uitgeslapen) wakker wordt. 

Achteraf klinkt het ook wel hilarisch. 😂 Ik ben altijd blij als mijn dromen gewoon bij raar en vreemd blijven, zonder dood en verderf, dan heb ik meestal gewoon een goed verhaal ‘s ochtends, haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weer maar iets van 5 uur geslapen en voel me zo brak als wat 🥴 Nog geen half 6 maar ik ga beginnen met werken, dat is het voordeel van thuis werken, ben iets flexibeler met m'n uren. Voel me ook helemaal niet lekker dus hoop niet dat ik ziek word. Zou het echt niet trekken om naar kantoor te gaan nu. 

Nachtmerries heb ik gelukkig bijna nooit last van, droom sowieso heel weinig. (of ik onthoud ze gewoon niet) Pfff, dit wordt een zware dag ☹️

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .