Spring naar bijdragen

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Gelukkig ben ik dan niet de enige zombie @JacinthaBrehler. Da's al een pak van mijn hart, haha.

Verder klinkt het niet echt tof dat je koorts weer oploopt.. Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt!

En dat konijntje vouwen kan gelukkig morgen eventueel ook nog! Ff links laten liggen en morgen met een frisse start weer proberen 😊

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

1 uur geleden zei JacinthaBrehler:

En @BunnieHop, heb je de nachtdienst overleefd..? 

Ik ben net thuis ja.

Had last van nachtmisselijkheid, dus heb amper kunnen eten...

Maar we hebben wel een record gezet.

20 ton aluminium verpakt en klaar om te gaan in 7 uur tijd.

Trusten iedereen 🤣

• Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop goed gedaan!!! 

@MichelleloveElmo pijn gedaan..?

Ik wás heel blij want ik dácht dat ik mn portfolio/verslag Competenties in de Praktijk af had... totdat ik er achter kwam dat ik twee bronnen te weinig had. TWEE! Potjandorie! En ik weet even niet wat ik moet toevoegen 😑

En ze zijn wéér aan het boren bij de buren. Dus ik zit weer met m’n koptelefoon op te bibberen. 😔

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Eefje:

Ik ken heel die man niet, maar ik dacht eerst dat ik een artikel van De Speld las. Als die man echt zo is, vind ik hem een vreselijk figuur. Zó arrogant, brrr.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bleh, béétje jammer dit. Net of je alle ziektes kan voorkomen. Hij is wel eens eerder in opspraak gekomen door zoiets.

Ik ken hem wel als ‘the iceman’ (@Eefje daar past natuurlijk het nummer ice, ice, ice goed bij 😉). Ik heb wel eens op tv gezien dat hij voor een nieuw record ging onder een dikke laag ijs zwemmen, van het ene wak naar het andere. Uiteraard gewoon in een zwembroek... 🥶

Hij zal best een aantal goede technieken hebben (én daarnaast misschien een aantal gevaarlijke. Geen idee, zo ver heb ik me er niet in verdiept), maar je moet wel oppassen met welke uitspraken je daarover doet. Er zijn ook ernstig zieke mensen die hun heil bij hem zoeken. Dat vind ik dan een beetje eng.

• Mee eens! 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen nacht heb ik me doodgezweet, want ik moest een longsleeve aan zodat niet het hele bed vol inkt zou zitten en ik in de ochtend niet met mijn tattoo aan het dekbed vast zou zitten. Dus ik op zoek naar creatieve oplossingen, die vond ik in een oude kussensloop. Vet slim, ik heb uit de hoek twee gaten geknipt, één voor mijn duim en één voor de rest van mijn vingers, zo kan ik nu nog wat schrijven en zo nog een boek lezen met mijn arm in de kussensloop. In plaats van dat mijn vriend bewondering heeft voor zoveel creativiteit ligt hij op de grond van het lachen en hij houdt niet meer op 🙄.

• Haha 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mensen zonder eigen mening, hoe verschrikkelijk is dat. Mensen die anderen napraten zonder te weten wat ze zeggen, hoe verschrikkelijk is dat. Mensen die misbruik van een ander maken, hoe verschrikkelijk is dat. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik probeer al 3 dagen tele2 te bereiken omdat ik anders geen internet meer heb in de loods. Ik heb daar internet via mobiel, via een datasim van t-mobile, maar dat is overgenomen door tele2 .

Nou had ik een maand geleden al gebeld omdat ze alleen mijn zakelijke adres hebben, en dat is geen postadres, er zou een simkaart opgestuurd worden dus ik netjes het juiste postadres doorgegeven. Ik heb zelfs een emailbevestiging dat dat gewijzigd zou zijn. Nou was dat dus toch niet goed gewijzigd, omdat het vestigingsadres bij de kvk niet het postadres is (ja, duh daar staan gewoon ook netjes 2 adressen in het systeem hoor!) met als gevolg geen simkaart, en vandaag zou de oude simkaart stoppen.

Maar ja, zie er maar eens tussen te komen bij zo een klantenservice. Na de afgelopen dagen in de wacht te hebben gestaan tot de verbinding verbroken werd vandaag dus direct 's ochtends gebeld, er wel doorheen gekomen, 5x doorverbonden maar uiteindelijk hopelijk toch de juiste persoon aan de lijn gekregen en hopelijk is het nu geregeld. Portie frustratie voor vandaag dus alweer gehad. Ik hoop echt dat het nu wel geregeld is. Soms heeft het echt wel grote nadelen om in buitengebied te wonen, er zijn ook nauwelijks andere opties en niemand vind het het waard om hier te investeren, want er zijn maar weinig klanten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik kreeg een telefoontje over de postNL tarieven vanaf januari voor mij. Op zich valt de standaard verhoging mee (10 cent er bij, zowel voor brievenbus als normaal pakje), maar ze gaan voor alles vanaf formaat verhuisdoos extra toeslagen rekenen.

En daar zit ik met hooi, stro en konijnenbrokken al snel boven. De piektoeslag die ze vanaf vandaag tot eind jaar rekenen, komt ook eind volgend jaar terug, dan ook zelfs voor brievenbuspakjes! Dan zijn er voor verder in Europa nog verhogingen en corona toeslagen. Goedkoper zal het niet worden dus.

Ik verzend veel grote pakketten, dus dat tikt aardig aan. Dan heb ik dus de optie overstappen naar een ander, of toch via postnl blijven versturen en de kosten doorrekenen aan de klanten.

Tussen alle drukte door dus ook nog gaan uitzoeken wat de prijzen bij de andere vervoerders doen volgend jaar en wat de opties daar zijn. Ze laten het in ieder geval wel nog een beetje op tijd weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh bij mij is het eigenlijk altijd heel specifiek? En klopt ook altijd. Kan zelfs via live tracking zien heoveel adressen nog voor je zijn. En het is bijna altijd dezelfde (zeer vriendelijke) bezorger, ook erg fijn. Ik krijg zo'n mail dan: 

Goed nieuws! Uw zending van VET UK wordt vandaag bezorgd. Uw chauffeur is

vandaag tussen 14:55 en 15:55*

op dit adres:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .