Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei BunnieHop:

Ik heb mezelf een behoorlijke oor aangenaaid..

Er werd aan mij gevraagd of ik zaterdag wil overwerken.

Heb ik ja op gezegd (is ook wel lekker om dan voor 200% uitbetaald te krijgen), maar dat is weer ochtenddienst. En anderhalve dag later moet ik al switchen naar de nachtdienst.

Ik hoop dat het goed komt 😬

Oef, dat wordt pittig!! Succes vast! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Heb al dagen last van mijn pols. Gewoon gevoelig met bewegen, en met buigen wel iets van pijn. Nouja, op zich prima, kan ik wel mee leven. Kwam ik er vanavond achter dat hij met draaien echt elke keer opnieuw knakt. Was ik aan het voelen, lijkt er iets mee te bewegen aan de zijkant. Geen bot, maar geen idee wat het wel is. Ben ik de polsen aan het vergelijken, zit er aan de pijnlijke kant een dikke bult. Oeps. 

Ach, moet toch al naar de (nieuwe) huisarts omdat de netelroos volledig terug is, al dagenlang. Verrek echt van de jeuk, zo prut. Jaren geleden werkte de tabletjes van de huisarts supergoed. Een zomer geslikt en het is jarenlang niet teruggekomen. Hopelijk kan ik die weer krijgen. Ik reageer echt heel sterk op warmte en ik gok dat mijn werkomgeving dat nu heel erg triggert. Verwarming op standje bejaardenhuis enzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou best kunnen, @JacinthaBrehler 

Netelroos is vooral ontzettend vervelend. Het ziet er niet uit en jeukt als een malle, maar is niet besmettelijk of wat dan ook. Vrijwel iedereen krijgt het wel een keer. We hebben als kantoor echter zo'n gehuurde containers, dus die zijn echt bloedheet in de zomer, maar met de airconditioning is dat prima uit te houden. Mits we die op tijd aan zitten, want als dat pas gebeurd zodra het op begint te warmen, zijn we te laat. Dan kan de airco het stabiel houden, maar niet koelen. En in de winter is het dus ijskoud. Zodra de eerste er is, bevriest zij zowat en gaan alle kachels aan. Als ik begin met werken, is het al snel 27 graden binnen. Dan gooi ik altijd alle ramen open en de kachels doe ik uit, maar goed. Dan warmt mijn huid al zodanig op dat het al begint. Een beweging waardoor je kleding over je huid wrijft is dan al genoeg om het te starten. En dan begint het brandende gevoel van die plekken. En niet uit te houden jeuk. En ik heb het werkelijk overal... Het is ook niet dat ik niet tegen warmte kan, want als het constant is, ben ik eraan gewend en is er geen probleem. Het gaat echt om plotselinge temperatuurwisselingen waardoor mijn huid opwarmt. Koelen werkt dan het beste, totdat de plekken zodanig zijn afgekoeld dat de jeuk weg is en het rode en warme wegtrekt. Op de handen of onderarmen lukt dat met de wasbak op het toilet nog wel, maar verder... 

En zo lang al, @MichelleloveElmo? Jeetje.. 😞 Hopelijk is de ellende dan snel voorbij! 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sjonge, wat vervelend die netelroos! Sterkte ermee voor jullie allebei, hopelijk is het snel weg. Zulke dingen zijn echt niet leuk!

Ik wil ook even een keer klagen, dus dat zal ik hier doen ipv de konijnen slowchat. Morgen staat er een afspraak bij de dierenarts voor een röntgenfoto van Ollie en Baloe gaat mee om zijn gebit te checken (ik weet nu bijna zeker dat hij een haakje heeft, de arme prul krijgt zijn eten steeds minder goed weg). Vanavond kwam daar nog eens bij dat Dunya niet of in ieder geval nauwelijks wilde eten. Ze wilde geen groenvoer en heeft alleen een paar erwtenvlokjes op. Geen idee wat zij nu weer heeft, ze heeft het in de zomer meerdere keren een paar uur gehad en knapte dan weer op. Niks te zien toen ook bij de dierenarts. Misschien neem ik haar morgen dus ook wel mee. Deze week is echt een rotweek, naast dit gedoe met de nijnen hebben we ook ellende met onze huisbaas (want schimmel op de muren), mijn vader heeft een ongeluk gehad met zijn brommer en op het werk is het ook vreselijk veel gezeik. Ik zit nu al een uur op de bank tegen de afwas aan te hikken, ben er effe echt klaar mee😅. Die spanning rondom de konijnen vind ik nog het ergste, krijg daar altijd zo'n knoop van in mijn maag dat ik niet meer tot handelen kom. Tot zo ver mijn geklaag, nu stop ik ermee hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Deeskuh88 Ooh booeehh netelroos 😭😭. 1 keer gehad op vakantie, dat was top, moest ik aan de prednison en daar ging mijn duiktrip. Ben jij nou net zo mooi als ik toen? Van die dikke rode plakkaten over je hele lichaam en wil je een manshoge krabpaal om de hele dag tegenaan te schuren?

@Jamesthebunnybutler nou dat is een mooie stapel aan ellende! Hopelijk lost het zich één voor één weer op..

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Eefje:

@Deeskuh88 Ooh booeehh netelroos 😭😭. 1 keer gehad op vakantie, dat was top, moest ik aan de prednison en daar ging mijn duiktrip. Ben jij nou net zo mooi als ik toen? Van die dikke rode plakkaten over je hele lichaam en wil je een manshoge krabpaal om de hele dag tegenaan te schuren?

@Jamesthebunnybutler nou dat is een mooie stapel aan ellende! Hopelijk lost het zich één voor één weer op..

Dikke rode plakkaten... Check! Niet altijd gelukkig. Het begint met kleine rode vlekjes en jeuk. Zodra je eraan komt is het mis en worden het inderdaad bultjes die daarna samensmelten tot 1 grote. Dan gaat het ook heel erg branden en jeuken. Dus manshoge krabpaal? Yes please 😄 Heb voor de paarden wel eens gedacht die Equine Scratchers te kopen. Die zouden voor mij nu ook ideaal zijn!

@Jamesthebunnybutler Das idd een leuke opeenstapeling! Hopelijk komt het snel ook weer goed met alles.

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 minuten geleden zei Eefje:

Ik wil leren mediteren maar ik ben er echt ongeduldig voor. Ik wil dat dan gewoon meteen goed kunnen.

Ken je Wim hof?

Die heeft een heel mooi programma waarmee het geleidelijk aan opgebouwd wordt.

Mijn man had namelijk exact hetzelfde probleem: te ongeduldig en wil alles gelijk perfect doen. Dat programma heeft hem echt super goed geholpen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist zei BunnieHop:

Ken je Wim hof?

Die heeft een heel mooi programma waarmee het geleidelijk aan opgebouwd wordt.

Mijn man had namelijk exact hetzelfde probleem: te ongeduldig en wil alles gelijk perfect doen. Dat programma heeft hem echt super goed geholpen!

Goeie tip, dankjewel, ik ga er naar op zoek!

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei BunnieHop:

Jezus zeg, ik dacht goed te doen door nog ff in slaap te vallen vanmiddag als voorbereiding op mijn nachtdienst.

Ik ben nu echt compleet uitgeput en energieloos 🥱

Sterkte, dat gaat dan een pittige nacht worden...!

Mijn koorts begon te zakken, maar loopt nu weer op 🙄😑

En ik wilde een konijntje vouwen, maar blijkbaar ben ik daar te dom voor want het lukt niet. Zelfs niet met instructievideo 😳

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .