Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

@Pablo&Lola dat is ook sneu!

Ik kom ook even klagen want ik baal van m’n lijf. Afgelopen vrijdag (alweer) CT scan gehad omdat ik waarschijnlijk (alweer) nierstenen heb. Dat zou dan de 6e of 7e keer in een jaar zijn. Ik heb inmiddels besloten dat ik geen operaties meer wil. Ik ben nog steeds niet van de laatste niersteenoperatie in November hersteld. Ik hobbel van operatie naar operatie op het moment met constant koorts en niemand die lijkt te (willen) weten waar dat vandaan komt. Wél vrolijk wat symptomen bestrijden maar dat is het ook wel. Uitslag morgen is voor mij ook geen verassing meer eigenlijk...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohh dat is pijnlijk en vervelend! Hopelijk kunnen ze er achter komen wat de oorzaak is dat het zo vaak terug komt en er wat aan doen. Beterschap in ieder geval!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bloedirritant.... Wil je naar school, terwijl je langer in het ov zit dan dat je schooldag duurt, pak je je spullen, laad je je ov kaart op, smeer je broodjes, zit je in de bus (terwijl ik er pas om 12 uur moet zijn, zolang is het dus) en dan vallen de uren die ik wilde gaan uit... Kon ik weer terug. Je hebt maar één taak roostermaker, en dat is de wijzigingen op tijd doorvoeren en niet om half 9.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn lijf is echt vervelend. De laatste paar dagen springen mijn lippen open zodra ik brood eet. Gisteren in een lunchroom. En echt op 6 plekken en ik bloedde zo erg dat mijn vriendin zich rotschrok. Vandaag weer en brood met bloed is echt vies.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dametje, je zit echt in een rotsituatie, maar wie er ook "schuld" aan heeft, maakt niet veel meer uit als de situatie onhoudbaar is. Dan moet er iets gebeuren om de gemoederen te bedaren om erger te voorkomen. Het is ook heel wat om "weg" te (moeten) zijn van (t)huis. Zeker op jouw leeftijd. Je zult alle zeilen bij moeten zetten om niet alleen overeind te blijven nu, maar daarbij ook nog je denkhoofd in te zetten om samen met hulp uit te vogelen hoe het nu verder moet en kan. Succes en sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Hallo Hoi:

Ik wil naar huis... Naar mijn vertrouwde situatie. Tuurlijk, het was niet meer houdbaar, maar het voelt alsof ik het allemaal heb gedaan... Alsof ik het zelf had kunnen voorkomen

Je bent nog erg jong nu toch.

Je hebt er nu niks aan, over vijf jaar ben je nog steeds boos over de situatie, over nog vijf jaar ga je nadenken en komt het verdriet en de frustratie van alles er echt uit en daarna, na nog vijf jaar kijk je terug op alles dat niet leuk was maar kun je er om lachen want hoe akelig het ook was niks heeft jou tegen gehouden om toch iets moois van jouw leven te maken ondanks de oneerlijke start. (Ps. Knuffel van een oud iemand die door dr moeder op straat is gezet, een dag tegelijk 😘)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Floppyears:

Mijn lijf is echt vervelend. De laatste paar dagen springen mijn lippen open zodra ik brood eet. Gisteren in een lunchroom. En echt op 6 plekken en ik bloedde zo erg dat mijn vriendin zich rotschrok. Vandaag weer en brood met bloed is echt vies.

Is dat door het koude weer? Lijkt me echt niet leuk niet kunnen eten 😯

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Sidje:

Je bent nog erg jong nu toch.

Je hebt er nu niks aan, over vijf jaar ben je nog steeds boos over de situatie, over nog vijf jaar ga je nadenken en komt het verdriet en de frustratie van alles er echt uit en daarna, na nog vijf jaar kijk je terug op alles dat niet leuk was maar kun je er om lachen want hoe akelig het ook was niks heeft jou tegen gehouden om toch iets moois van jouw leven te maken ondanks de oneerlijke start. (Ps. Knuffel van een oud iemand die door dr moeder op straat is gezet, een dag tegelijk 😘)

Maar ik vind het zo stom... Ik moet naar de huisarts, maar dat kan niet want ik heb geen vaste woonplaats. Ik kan niet naar school want ik heb geen vaste woonplaats, ik moet afstand doen van al mijn beestjes, al mijn vrienden, mijn relatie gaat zo ook helemaal naar de ******, ik weet niet of ik wel een toekomst wil... Ik ben al zo lang depressief en dit gaat me niet helpen. Ik verveel me dood, heb niks te doen, zit met mensen opgescheept die geen toekomst willen, en dat wil(de) ik wel... Ik mis mijn ouders niet. Dat absoluut niet. Maar het is niet niks om midden in een best wel heftige periode een nieuwe start te moeten maken als je geen vaste mensen om je heen hebt, als je je 1,5 uur van je oude woonplaats bevind en als je niks anders hebt dan je tas met kleren die overal en nergens heen gaat... Ik houd het niet langer vol. Dit gevoel heb ik nog nooit zo sterk gehad. Ik ben altijd een optimist. Ik ben zelfs over de dood van Rakker heengekomen. Ik mis hem, maar ik heb onze herinneringen. En daar heb ik vrede mee. Maar nu? Ik weet het niet meer. Ik kan me geen enkele oplossing bedenken. Ja eentje, maar het is geen oplossing. + dat ik mijn vrienden daar zo veel pijn mee doe. Mijn vader die mij 24/7 in de gaten houd zei dat ik er alleen met professionals over mocht praten. En niet met "gewone" mensen. Maar hij is er niet voor mij. Hij helpt mij niet te zoeken naar een professional, hij heeft mij op straat gezet, en nu verwacht hij dat ik naar zijn adviezen luister? Die hebben me nog niet veel goeds gebracht... Ik ben echt op. En ik houd dit niet langer vol... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Sidje:

Is dat door het koude weer? Lijkt me echt niet leuk niet kunnen eten 😯

Eigenlijk weet ik het niet goed. Vandaag ging het prima met eten, misschien omdat ik de afgelopen twee dagen net buiten was geweest en mn lippen extra koud waren door de wind? Of misschien omdat ik sambal op mijn broodjes had en vandaag niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Hallo Hoi je zit echt in zo'n nare situatie, sterkte!

Waar je nu woont, daar heb je professionals om je heen toch? Een soort crisisopvang? Ga zeker ook met hen in gesprek als het je te veel wordt. Daar zijn ze voor. Hier op het forum hebben we allemaal het beste met je voor, maar wij staan te ver van je af om je echt te kunnen helpen. Maar we steunen je zeker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei happy211:

@Hallo Hoi je zit echt in zo'n nare situatie, sterkte!

Waar je nu woont, daar heb je professionals om je heen toch? Een soort crisisopvang? Ga zeker ook met hen in gesprek als het je te veel wordt. Daar zijn ze voor. Hier op het forum hebben we allemaal het beste met je voor, maar wij staan te ver van je af om je echt te kunnen helpen. Maar we steunen je zeker!

Professionals zullen het vast wel zijn. Maar tegelijkertijd zijn het wildvreemden voor mij. En als het voor mij niet gaat dan moet ik naar mijn time out plek. Op dit moment mijn opa en oma. Hier kunnen ze niet echt wat voor me doen. Daarvoor moet ik echt wachten tot ik in Almere zit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms is het juist fijn als je iemand niet kent. Je start vanuit niets, dus ze vullen minder snel zelf iets in. En je hoeft ook geen zorgen te hebben over de relatie, dat maakt dat je eigenlijk vrijer kunt praten. Je hoeft ook niet gelijk alles te vertellen, maar ze kunnen je wellicht helpen om wat tot rust te komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mijn nierstenen betreft: we zijn al zo lang aan het zoeken naar de oorzaak dat ik inmiddels de hoop een beetje heb opgegeven. 
En ik heb ook een super slechte weerstand nu, gelukkig heb ik (voor m’n eigen veiligheid) een soort ‘huisarrest’ gekregen en kom ik dus amper ergens, maar toch heb ik er nu ook een oorontsteking bij die op m’n evenwichtsorgaan drukt 🙄

En dat huisarrest is leuk bedacht en zo, maar heb het al sinds begin november en inmiddels komen de muren toch aardig op me af kan ik jullie zeggen... 🙁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Echt, waarom moeten sommige achterlijke mensen met drank op achter het stuur gaan zitten?? Een uur op de politie moeten wachten, en ondertussen het stoplicht geblokkeerd omdat we niet verder konden rijden. Geen lichamelijk letsel, maar de achterbumper van de auto moet waarschijnlijk wel vervangen worden. En die man is weggelopen nadat we zijn auto sleutels hadden afgepakt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorige week heb ik een zak papier bodembedekking gehaald voor in het toilet van mijn moppies. Heel tevreden over dus ik was net bij bol aan het kijken of er ook grotere zakken van bestaan. En dan die reviews 😥 Mensen die hun konijn in een kooi van een meter hebben zitten en oh zo blij zijn maar een keer in de twee weken te moeten verschonen. Echt, waarom neem je dan een huisdier?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Floppyears:

Vorige week heb ik een zak papier bodembedekking gehaald voor in het toilet van mijn moppies. Heel tevreden over dus ik was net bij bol aan het kijken of er ook grotere zakken van bestaan. En dan die reviews 😥 Mensen die hun konijn in een kooi van een meter hebben zitten en oh zo blij zijn maar een keer in de twee weken te moeten verschonen. Echt, waarom neem je dan een huisdier?

Leuk voor de kinderen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Staat ook mooi in de woonkamer, maakt het zo heerlijk “één met de natuur”

Neem dan een plant.

Hoewel ik ook de mensen niet snap die de kerstboom wegdoen en dan een plant kopen, anders staat het zo kaal. Maar voordat je de kerstboom kocht had je toch ook geen ruimte over?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites