Evee 6566 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Ik heb soms echt een hekel aan mijn onhandigheid. Vanochtend gooide ik mijn hete mok koffie over mij heen, met als gevolg een brandwond op mijn buik, gelukkig niet ernstig, geen blaren ofzo, maar wel een rood, gevoelig, irriterend stuk huid ter grootte van een A4tje. En natuurlijk precies ook waar je broekrand zit, ook zo fijn dan. 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1986 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 O jasses. Ik heb ook altijd brandwonden, maar dit is wel heel erg. Voortaan maar water drinken? Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1639 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Auw! Klinkt toch erg pijnlijk @Evee hooelijk geneest het snel. Ik herken dat gevoel van onhandig zijn en boos worden op jezelf. Zooo frustrerend Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6566 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 De pijn valt gelukkig wel mee, het is meer dat het prikt en irriteert. Hopelijk wordt het niet erger dan dat. Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2265 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Ahhh zo herkenbaar, @Evee. Ik heb een keer een mok hete thee over mezelf laten vallen en had toen ook een brandwond op m’n buik. Gisteren nog mijn arm verbrand aan de oven en het aantal blauwe plekken op mijn benen van het per ongeluk ergens tegen aan stoten is niet eens meer te tellen. 🙄 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2265 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Wat wel grappig is, ik was een paar jaar terug op vakantie met mijn vader en toen bleek dat hij mijn onhandigheid in het kwadraat is, dus ik weet precies waar het vandaan komt. 😂 Sterkte! Hopelijk geneest het snel. Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6566 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 1 minuut geleden zei Pablo&Lola: Wat wel grappig is, ik was een paar jaar terug op vakantie met mijn vader en toen bleek dat hij mijn onhandigheid in het kwadraat is, dus ik weet precies waar het vandaan komt. 😂 Sterkte! Hopelijk geneest het snel. Ik heb het van mijn moeder! Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6566 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Mijn man zegt ook altijd dat als ik ooit aangifte zou doen van huiselijk geweld, en mijn blauwe plekken laat zien, dat iedereen mij direct zou geloven! Gelukkig is daar natuurlijk geen sprake van. Maar ik zit ook altijd onder de blauwe plekken, schaafwonden, en dan tape ik mijn haar weer aan een bestelling vast 😉 En dan gooi ik weer thee of koffie over mij heen. Ga ik zonder reden door mijn enkel en lig ik op straat. Of ik loop tegen een glazen deur op omdat ik niet door heb dat er een deur zit. Of de deur open trekken, maar mis grijpen en er dan tegenaan lopen 🤣 Dat soort dingen heb ik echt te veel. Heel irritant! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1986 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Ik ook, en ik heb het overgebracht op mijn zoon. Hoewel er bij mij een mogelijke verklaring is: mijn ogen werken niet samen. Ik kijk hoofdzakelijk met rechts, en mijn linkeroog mag ook af en toe kijken. Dus dan is het alweer wat minder gek dat ik iedere dag wel een paar keer tegen een deurpost oploop. Mijn zoon zat altijd zo erg onder de blauwe plekken, schaafwonden en bulten, dat ik weleens blij was als de school belde dat hij uit het klimrek was gevallen. Dan zagen ze tenminste ook eens dat hij alles gewoon zelf veroorzaakte, en dat hij niet mishandeld werd. Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 5 november 2020 Delen Geplaatst: 5 november 2020 Ik ben ook zo’n kneus 😶 Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 412 Geplaatst: 6 november 2020 Delen Geplaatst: 6 november 2020 17 uur geleden zei JacinthaBrehler: Ik ben ook zo’n kneus 😶 Ik ook, altijd al geweest. Alleen de laatste tijd heb ik een paar groeischeuten gehad. Ik kan mijn eigen lichaam niet meer inschatten. Nog onhandiger dan voordien! Alhoewel, kan dat nog wel?😉🧐😂 4 Link naar bericht Delen op andere sites
Newby1981 231 Geplaatst: 6 november 2020 Delen Geplaatst: 6 november 2020 Mijn benen zitten altijd onder de blauwe plekken. Niet zozeer omdat ik zo onhandig ben maar wel heel erg gehaast. Alles moet snel snel snel, toch zeker in het huishouden dus loop altijd overal tegen aan 😬 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Vannacht een rotnacht gehad, een hoop nachtmerries. Is gewoon de spanning van het tentamen van vanmiddag. Sta ik op, ligt er allemaal bloed in de ren. Ik schrok me kapot. Gelijk gecontroleerd en gelukkig niets ernstigs. Pixie heeft zich zo te zien bezeerd aan de graafbak en vervolgens heeft Jazz de bloeddruppels door de ren lopen stempelen. 😫 1 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1986 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Dat is ook geen lekker begin van de dag. Succes met je tentamen! 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Dank je Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 919 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Dan heb je de hele week gewerkt, kan ik nu nog een volle boodschappen doen en het hele huis in de sop zetten, omdat het 1 grote smeerboel is ☹️ 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Punky punk 412 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 9 minuten geleden zei BunnieHop: Dan heb je de hele week gewerkt, kan ik nu nog een volle boodschappen doen en het hele huis in de sop zetten, omdat het 1 grote smeerboel is ☹️ Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 919 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 3 minuten geleden zei Punky🐰: Succes! Dat ga ik wel nodig hebben ja 😭 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Oh bah wat een domper @BunnieHop maar helpt je man niet mee dan? Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 919 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Zojuist zei Floppyears: Oh bah wat een domper @BunnieHop maar helpt je man niet mee dan? Die wil wel, maar die kampt nu met gordelroos. Hij zit nu uitgeteld op de bank Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 1 uur geleden zei BunnieHop: Die wil wel, maar die kampt nu met gordelroos. Hij zit nu uitgeteld op de bank Au pijnlijk, beterschap voor hem en sterkte met de schoonmaak 1 Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Al die sores en dat gejank om Spook is niet goed hoor... ik heb barstende koppijn 😑 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Sterkte @JacinthaBrehler is gewoon heel zwaar dat je weet dat je afscheid moet nemen. Ik sneed vanmorgen in mijn vinger toen ik een broodje wilde opensnijden. Gewoon al de tweede dag die bloederig begint. Van mij mag dat wel stoppen nu. Ach ja, ik heb wel een goed excuus om vandaag niet mijn huis schoon te maken.😇 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3195 Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 12 uur geleden zei JacinthaBrehler: Al die sores en dat gejank om Spook is niet goed hoor... ik heb barstende koppijn 😑 Dat is loodzwaar.. hopelijk kun je morgen terecht. Als de beslissing gemaakt is kun je het maar beter achter de rug hebben. Tenminste, zo was het voor mij wel.. Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 6 uur geleden zei Eefje: Dat is loodzwaar.. hopelijk kun je morgen terecht. Als de beslissing gemaakt is kun je het maar beter achter de rug hebben. Tenminste, zo was het voor mij wel.. Dat heb ik ook. Ik heb 1 dierenarts in de praktijk die ik erg fijn vind, eigenlijk wil ik graag bij haar. Volgens mij is zij er dinsdag weer. Maar ik ga morgen bellen voor een afspraak, dan hoor ik wel wanneer ze er weer is. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten