Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

Ik heb soms echt een hekel aan mijn onhandigheid. Vanochtend gooide ik mijn hete mok koffie over mij heen, met als gevolg een brandwond op mijn buik, gelukkig niet ernstig, geen blaren ofzo, maar wel een rood, gevoelig, irriterend stuk huid ter grootte van een A4tje. En natuurlijk precies ook waar je broekrand zit, ook zo fijn dan.

• Verdrietig 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Ahhh zo herkenbaar, @Evee. Ik heb een keer een mok hete thee over mezelf laten vallen en had toen ook een brandwond op m’n buik. Gisteren nog mijn arm verbrand aan de oven en het aantal blauwe plekken op mijn benen van het per ongeluk ergens tegen aan stoten is niet eens meer te tellen. 🙄

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Pablo&Lola:

Wat wel grappig is, ik was een paar jaar terug op vakantie met mijn vader en toen bleek dat hij mijn onhandigheid in het kwadraat is, dus ik weet precies waar het vandaan komt. 😂 Sterkte! Hopelijk geneest het snel.

Ik heb het van mijn moeder!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn man zegt ook altijd dat als ik ooit aangifte zou doen van huiselijk geweld, en mijn blauwe plekken laat zien, dat iedereen mij direct zou geloven! Gelukkig is daar natuurlijk geen sprake van.

Maar ik zit ook altijd onder de blauwe plekken, schaafwonden, en dan tape ik mijn haar weer aan een bestelling vast 😉 En dan gooi ik weer thee of koffie over mij heen. Ga ik zonder reden door mijn enkel en lig ik op straat. Of ik loop tegen een glazen deur op omdat ik niet door heb dat er een deur zit. Of de deur open trekken, maar mis grijpen en er dan tegenaan lopen 🤣 Dat soort dingen heb ik echt te veel. Heel irritant!

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ook, en ik heb het overgebracht op mijn zoon. Hoewel er bij mij een mogelijke verklaring is: mijn ogen werken niet samen. Ik kijk hoofdzakelijk met rechts, en mijn linkeroog mag ook af en toe kijken. Dus dan is het alweer wat minder gek dat ik iedere dag wel een paar keer tegen een deurpost oploop.

Mijn zoon zat altijd zo erg onder de blauwe plekken, schaafwonden en bulten, dat ik weleens blij was als de school belde dat hij uit het klimrek was gevallen. Dan zagen ze tenminste ook eens dat hij alles gewoon zelf veroorzaakte, en dat hij niet mishandeld werd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Ik ben ook zo’n kneus 😶

Ik ook, altijd al geweest. Alleen de laatste tijd heb ik een paar groeischeuten gehad. Ik kan mijn eigen lichaam niet meer inschatten. Nog onhandiger dan voordien! Alhoewel, kan dat nog wel?😉🧐😂

• Haha 4
Link naar bericht
Delen op andere sites

Vannacht een rotnacht gehad, een hoop nachtmerries. Is gewoon de spanning van het tentamen van vanmiddag. Sta ik op, ligt er allemaal bloed in de ren. Ik schrok me kapot. Gelijk gecontroleerd en gelukkig niets ernstigs. Pixie heeft zich zo te zien bezeerd aan de graafbak en vervolgens heeft Jazz de bloeddruppels door de ren lopen stempelen. 😫 

• Verward 1
  • Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Al die sores en dat gejank om Spook is niet goed hoor... ik heb barstende koppijn 😑

Dat is loodzwaar.. hopelijk kun je morgen terecht. Als de beslissing gemaakt is kun je het maar beter achter de rug hebben. Tenminste, zo was het voor mij wel..

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 uur geleden zei Eefje:

Dat is loodzwaar.. hopelijk kun je morgen terecht. Als de beslissing gemaakt is kun je het maar beter achter de rug hebben. Tenminste, zo was het voor mij wel..

Dat heb ik ook. Ik heb 1 dierenarts in de praktijk die ik erg fijn vind, eigenlijk wil ik graag bij haar. Volgens mij is zij er dinsdag weer. Maar ik ga morgen bellen voor een afspraak, dan hoor ik wel wanneer ze er weer is. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .