Francisca 125 Geplaatst: 30 oktober 2020 Delen Geplaatst: 30 oktober 2020 Ja precies! Er kan van alles gebeuren met zo'n beestje. Ja denk dat meester Visser zeker wilde weten dat de pup echt een hartruisje had. Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 30 oktober 2020 Delen Geplaatst: 30 oktober 2020 Als je maar €500 hoeft neer te leggen voor een hond moeten sowieso de alarmbellen al gaan rinkelen toch..?! Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1986 Geplaatst: 30 oktober 2020 Delen Geplaatst: 30 oktober 2020 Ik heb geen idee wat een hond kost, en ik zal de enige niet zijn. Maar ik zou me er wel eerst in verdiepen voor ik er een zou kopen. Ik ben pompoenrisotto aan het maken. Het kwam er niet van en de kip moet op. Dus ik ben de groente aan het bakken, en ik lees alvast de rest van het recept door. Staat daar dat ik de rijst in een aparte pan moet koken, en dat duurt langer dan de groente. Waarom staat het dan niet eerder in het recept? 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Francisca 125 Geplaatst: 30 oktober 2020 Delen Geplaatst: 30 oktober 2020 Volgens mij vader, die chefkok was, moet je een recept altijd eerst 1x helemaal doorlezen. En dan nog een keertje rustig en dan pas gaan koken 😊 Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1986 Geplaatst: 30 oktober 2020 Delen Geplaatst: 30 oktober 2020 Dat is een wijze uitspraak. Helaas was het laat en wilde ik het nog even maken, en heb ik dat dus niet gedaan. Wat niet wegneemt dat ik echt vind dat de volgorde van de stappen in het recept anders zou moeten. Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Wat gek ik dacht dat je risotto niet op de normale manier moest koken maar in de pan met de rest en telkens een beetje vocht erbij. Maar goed, het is echt jaren geleden dat ik risotto heb gemaakt dus ik weet het ook niet zeker Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6564 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Volgens mij moet je eerst (evt vlees en) groenten aanbakken, dan de risottorijst er bij en bouillon. Dat staat dan een tijdje op, regelmatig gooi je er dan nog wat vocht bij. Een soort "stoofpotje". Ik denk dat je daarom met de groenten begint 😉 Tenminste, zo maak ik het meestal 🤣 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 46 minuten geleden zei Evee: Volgens mij moet je eerst (evt vlees en) groenten aanbakken, dan de risottorijst er bij en bouillon. Dat staat dan een tijdje op, regelmatig gooi je er dan nog wat vocht bij. Een soort "stoofpotje". Ik denk dat je daarom met de groenten begint 😉 Tenminste, zo maak ik het meestal 🤣 Ja precies, zo dacht ik Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 1986 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Hierbij moest de rijst apart, met inderdaad steeds wat vocht erbij. Maar ik was bezig met de groente, en toen kwam ik er pas achter dat de rijst langer moest koken dan de groente. Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 @Marjoleink op het moment betaal je voor een pup zonder stamboom van een gewild ras (Golden Retriever, Doodle, Labrador, Teckel etc.) zo rond de €1500 op marktplaats. Echt absurde prijzen. Bij fokkers waar je wél een stamboom krijgt voor de pup ligt de prijs inmiddels al tussen de €2000 en €2500. Ik heb voor Skittles, die een stamboom heeft, €1500 betaald 8 jaar geleden. Bizar dat de prijzen zo gestegen zijn door de enorme vraag naar honden door de Corona crisis. Want dat wordt als belangrijkste factor voor het stijgen van de prijs aangegeven. Ik ben ook erg benieuwd wat ik voor mijn stamboom-loze kruising pup moet gaan neertellen straks. Dat heb ik nog niet gevraagd, dat komt wel bij de eerste kennismaking 13-11. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 919 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 We zijn bezig met een zandbak voor onze zoon in elkaar te zetten en gebruiken daar het oud kapotte zwembad zeil voor. Blijkt Aragog ertussen te zitten met een heel nest dat nu tussen de bakstenen van het huis is gekropen... Ik kom voorlopig niet meer buiten denk ik 😅 1 3 Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Aragog is een spin neem ik aan..? Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 919 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Ja @JacinthaBrehler.. en niet zo'n kleintje ook 😅 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6564 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 56 minuten geleden zei JacinthaBrehler: Aragog is een spin neem ik aan..? Een spin die zo bekend is, dat hij een eigen wikipedia pagina heeft 🤣 https://nl.wikipedia.org/wiki/Aragog 2 Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 919 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Aragog heeft zelfs een vrouw blijkbaar! 😆 2 Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 31 oktober 2020 Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 4 uur geleden zei BunnieHop: Ja @JacinthaBrehler.. en niet zo'n kleintje ook 😅 Succes ermee 😇🤣 Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 203 Geplaatst: 2 november 2020 Delen Geplaatst: 2 november 2020 Waarschijnlijk krijgt mijn collega morgen te horen dat haar proeftermijn niet verlengd gaat worden. Ze is 1 maand eerder dan mij in dienst gekomen, dus nu ben ik heel bang dat ik hetzelfde lot zal ondergaan. Hopelijk niet, want aan een baan komen wat iets meer betaalt dan minimumloon is hier nu ontzettend lastig vanwege covid! En ik woon in een uithoek, dat helpt ook niet mee. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 3194 Geplaatst: 2 november 2020 Delen Geplaatst: 2 november 2020 Ooh bah wat spannend.. weet je de reden? Misschien functioneert ze niet top? Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 6564 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Ik heb in de loods internet via een datasim van tele2 zakelijk, nooit problemen mee gehad, maar sinds gisteren echt gewoon bijna geen bereik en dus geen internet in de loods. Heel irritant. Nou gaat het wel over naar t-mobile, maar daar zou ik volgende week pas een nieuwe simkaart voor krijgen... Dat kan het volgens mij ook niet zijn. Zucht. Nu dus maar de helft van de tijd via een mobiele hotspot van mijn privé telefoon aan het internetten, gelukkig heb ik daar een andere provider, maar irritant is het wel! Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Vanavond heb ik tentamen en nu zijn de vragen per ongeluk online gezet. Ik baal zo, ik ben bang dat het nu uitgesteld zal worden. 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 203 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 13 uur geleden zei Eefje: Ooh bah wat spannend.. weet je de reden? Misschien functioneert ze niet top? Nee, heeft niks met functioneren te maken. Meer met een management wat volledig overhoop ligt (algemeen directeur is er een maand geleden uitgeschopt). 1 Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Jakkes wat een nare reden om je baan te verliezen zeg Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1454 Geplaatst: 3 november 2020 Delen Geplaatst: 3 november 2020 Spannende tijden dus @Ripley! Link naar bericht Delen op andere sites
Mira11 1182 Geplaatst: 4 november 2020 Delen Geplaatst: 4 november 2020 13 uur geleden zei Floppyears: Vanavond heb ik tentamen en nu zijn de vragen per ongeluk online gezet. Ik baal zo, ik ben bang dat het nu uitgesteld zal worden. Hoe is het afgelopen met je tentamen? Is het door gegaan? Link naar bericht Delen op andere sites
Floppyears 323 Geplaatst: 4 november 2020 Delen Geplaatst: 4 november 2020 @Mira11 ja gelukkig wel. We hebben tot vrijdagavond om het in te leveren, zodat de mensen die het tentamen nog niet hadden zien staan worden gecompenseerd en niemand onredelijk voordeel heeft. Ik heb dus besloten dat ik het overdag ga maken. Ik ben een ochtendmens en avondtentamens zijn afschuwelijk. 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten