Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Ik heb geen idee wat een hond kost, en ik zal de enige niet zijn. Maar ik zou me er wel eerst in verdiepen voor ik er een zou kopen.

Ik ben pompoenrisotto aan het maken. Het kwam er niet van en de kip moet op. Dus ik ben de groente aan het bakken, en ik lees alvast de rest van het recept door. Staat daar dat ik de rijst in een aparte pan moet koken, en dat duurt langer dan de groente. Waarom staat het dan niet eerder in het recept?

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij moet je eerst (evt vlees en) groenten aanbakken, dan de risottorijst er bij en bouillon. Dat staat dan een tijdje op, regelmatig  gooi je er dan nog wat vocht bij. Een soort "stoofpotje". Ik denk dat je daarom met de groenten begint 😉 Tenminste, zo maak ik het meestal 🤣

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden zei Evee:

Volgens mij moet je eerst (evt vlees en) groenten aanbakken, dan de risottorijst er bij en bouillon. Dat staat dan een tijdje op, regelmatig  gooi je er dan nog wat vocht bij. Een soort "stoofpotje". Ik denk dat je daarom met de groenten begint 😉 Tenminste, zo maak ik het meestal 🤣

Ja precies, zo dacht ik 

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Marjoleink op het moment betaal je voor een pup zonder stamboom van een gewild ras (Golden Retriever, Doodle, Labrador, Teckel etc.) zo rond de €1500 op marktplaats. Echt absurde prijzen. Bij fokkers waar je wél een stamboom krijgt voor de pup ligt de prijs inmiddels al tussen de €2000 en €2500. Ik heb voor Skittles, die een stamboom heeft, €1500 betaald 8 jaar geleden. Bizar dat de prijzen zo gestegen zijn door de enorme vraag naar honden door de Corona crisis. Want dat wordt als belangrijkste factor voor het stijgen van de prijs aangegeven. 

Ik ben ook erg benieuwd wat ik voor mijn stamboom-loze kruising pup moet gaan neertellen straks. Dat heb ik nog niet gevraagd, dat komt wel bij de eerste kennismaking 13-11. 

• Verward 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

We zijn bezig met een zandbak voor onze zoon in elkaar te zetten en gebruiken daar het oud kapotte zwembad zeil voor. Blijkt Aragog ertussen te zitten met een heel nest dat nu tussen de bakstenen van het huis is gekropen... 

Ik kom voorlopig niet meer buiten denk ik 😅

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarschijnlijk krijgt mijn collega morgen te horen dat haar proeftermijn niet verlengd gaat worden. Ze is 1 maand eerder dan mij in dienst gekomen, dus nu ben ik heel bang dat ik hetzelfde lot zal ondergaan. Hopelijk niet, want aan een baan komen wat iets meer betaalt dan minimumloon is hier nu ontzettend lastig vanwege covid! En ik woon in een uithoek, dat helpt ook niet mee.

• Verdrietig 3
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb in de loods internet via een datasim van tele2 zakelijk, nooit problemen mee gehad, maar sinds gisteren echt gewoon bijna geen bereik en dus geen internet in de loods. Heel irritant. Nou gaat het wel over naar t-mobile, maar daar zou ik volgende week pas een nieuwe simkaart voor krijgen... Dat kan het volgens mij ook niet zijn. Zucht.

Nu dus maar de helft van de tijd via een mobiele hotspot van mijn privé telefoon aan het internetten, gelukkig heb ik daar een andere provider, maar irritant is het wel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden zei Eefje:

Ooh bah wat spannend.. weet je de reden? Misschien functioneert ze niet top?

Nee, heeft niks met functioneren te maken. Meer met een management wat volledig overhoop ligt (algemeen directeur is er een maand geleden uitgeschopt). 

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden zei Floppyears:

Vanavond heb ik tentamen en nu zijn de vragen per ongeluk online gezet. Ik baal zo, ik ben bang dat het nu uitgesteld zal worden.

Hoe is het afgelopen met je tentamen? Is het door gegaan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Mira11 ja gelukkig wel. We hebben tot vrijdagavond om het in te leveren, zodat de mensen die het tentamen nog niet hadden zien staan worden gecompenseerd en niemand onredelijk voordeel heeft. Ik heb dus besloten dat ik het overdag ga maken. Ik ben een ochtendmens en avondtentamens zijn afschuwelijk.

• Vind ik leuk 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .