Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Oei, da's best veel!

Is er geen mogelijkheid tot medicatie zonder die bijwerking (vast niet, maar altijd een mogelijkheid om na te vragen)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Man man, Citrix werkt voor geen meter vandaag, dus deed ik een poging om de documenten die ik nodig heb op een USB te zetten, zodat ik daar buiten de werkomgeving aan kan werken. Kan ik dus niet vanuit Citrix dingen op een USB zetten. Zat er niks anders op dan het naar mijn privé mail te mailen, kan ik het alsnog niet openen, omdat mijn werklaptop zo heftig beveiligd is dat ik er eigenlijk niks op kan. Nu maar weer eens de desktop boven aangeslingerd in de hoop dat het daar wel lukt. En zo ben je weer een uur verder 😵.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Eefje:

Man man, Citrix werkt voor geen meter vandaag, dus deed ik een poging om de documenten die ik nodig heb op een USB te zetten, zodat ik daar buiten de werkomgeving aan kan werken. Kan ik dus niet vanuit Citrix dingen op een USB zetten. Zat er niks anders op dan het naar mijn privé mail te mailen, kan ik het alsnog niet openen, omdat mijn werklaptop zo heftig beveiligd is dat ik er eigenlijk niks op kan. Nu maar weer eens de desktop boven aangeslingerd in de hoop dat het daar wel lukt. En zo ben je weer een uur verder 😵.

Bij mij werkt de Citrix werkomgeving opeens niet meer in Chrome, maar blijkbaar wel in Firefox? En als ik online meetings heb, dan moet dat buiten Citrix anders werkt het niet goed, maar notulen van de meetings maak ik dan wel weer in de werkomgeving, dus ughhh.. heel veel geswitch de hele dag. Maar goed, Citrix doet het hier in ieder geval wel. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien had ik ook een andere browser moeten proberen. Zo slim was ik niet. Heb echt drie uur zitten ploeteren op iets wat in een half uur klaar was geweest als Citrix gewoon meewerkte 😣. Vorige week is er zo'n grote storing geweest dat mijn collega's twee dagen niet hebben kunnen werken en bij mij deed hij het wel 💁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nu alle documenten op de desktop staan, dus ik kan vooruit maar nu ben ik moe en heb ik hoofdpijn. En nu stop ik met klagen 🤗

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Eefje:

Ik heb nu alle documenten op de desktop staan, dus ik kan vooruit maar nu ben ik moe en heb ik hoofdpijn. En nu stop ik met klagen 🤗

Het is bijna 17 uur. Tijd om te stoppen. 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij doet de VPN het al dagen niet, dat werkt ook heel fijn. Vandaag naar kantoor geweest om een leenlaptop te halen, kost het me een uur om dat ding aan het netwerk te krijgen.

Techniek is heel mooi, totdat het een keer niet werkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei BunnieHop:

Oei, da's best veel!

Is er geen mogelijkheid tot medicatie zonder die bijwerking (vast niet, maar altijd een mogelijkheid om na te vragen)?

Nee helaas niet. Dit is het enige middel dat werkt. Ik heb al wat anders geprobeerd maar dat werkte niet voldoende. 😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Nee helaas niet. Dit is het enige middel dat werkt. Ik heb al wat anders geprobeerd maar dat werkte niet voldoende. 😔

Ik had al zo'n vermoeden..

Heb je eventueel al wel met je arts of huisarts besproken dat die bijwerking je wel dwars zit en of daar iets mee te doen valt wat voor jou mogelijk is?

Er moet toch wel iets zijn wat ze kunnen doen voor je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei BunnieHop:

Ik had al zo'n vermoeden..

Heb je eventueel al wel met je arts of huisarts besproken dat die bijwerking je wel dwars zit en of daar iets mee te doen valt wat voor jou mogelijk is?

Er moet toch wel iets zijn wat ze kunnen doen voor je?

Ik heb het er met mijn arts over gehad, maar hij had weinig nuttigs te melden. “Je hebt het nodig dus deal er maar mee” kwam het een beetje op neer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De man van mijn vriendin in pas overleden. Een zorgzame, vrolijke en lieve man die altijd klaarstond voor een ander. 

Vreselijk voor mijn vriendin, zijn ouders en broers. Maar mijn hart breekt als ik denk aan zijn dochter en zoon die zonder vader verder zullen opgroeien. Op zulke momenten lijkt het leven zo oneerlijk. 😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat heftig Mira, was hij ziek? Ik denk juist meteen aan jouw vriendin die haar levenspartner, steun en toeverlaat en toekomstperspectief kwijt is. Dan slaat echt de bodem onder je voeten weg joh 😭. Hoe oud zijn de kinderen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verschrikkelijk, op dat soort momenten staat je eigen wereld totaal op z'n kop, terwijl het leven wel doorgaat, je allerlei "grote mensendingen" moet regelen en beslissen, een draai moet zien te vinden om door te gaan terwijl je je partner/broer/zoon/vader mist. Ik hoop nooit zo een situatie door te hoeven komen.  Veel sterkte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Eefje:

Wat heftig Mira, was hij ziek? Ik denk juist meteen aan jouw vriendin die haar levenspartner, steun en toeverlaat en toekomstperspectief kwijt is. Dan slaat echt de bodem onder je voeten weg joh 😭. Hoe oud zijn de kinderen? 

Hij had een hersentumor en heeft verschillende operaties gehad en 1.5 jaar lang chemo. Nu ging het al maanden flink achteruit. De laatste paar dagen ging het echt heel erg snel. Zijn kinderen zijn 9 en 12 jaar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet morgen werken. Op een geleende laptop, want de mijne moet gerepareerd worden. Helaas zit onze technische afdeling in België, dus het gaat nog even duren voordat iemand mijn laptop mee kan nemen naar het kantoor in België. Maar nu gaat de geleende laptop niet aan. Zucht....

• Verward 1
  • Verdrietig 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend moet morgen 120 km verderop, in de buurt van mijn ouders werken, dus ik heb gezegd dat ik wel meega, dan ga ik gezellig bij mijn moeder op gepaste afstand thuiswerken (ik heb haar al maanden niet gezien), maar daar heb ik inmiddels wel een beetje spijt van, want nu moet ik morgenochtend om 6.00 uur uit bed en dat is laaaang geleden.

Edit: Oké, spijt is een groot woord en echt een goede klaag is dit ook niet, maar toch.

bewerkt door Pablo&Lola

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, 6.00 uur zou ik ook van gaan klagen hoor @Pablo&Lola 😶🤣

Ik moet morgen naar de HvA voor een gesprek met m’n SLB’er en om m’n nieuwe HvA-pas op te halen. En ik zie er echt heel erg tegenop om te gaan. Ik vind m’n SLB’er niet het meest sympathieke persoon op deze aardbol zeg maar, heb haar 1x ontmoet en m’n nekhaar ging meteen overeind staan (en dat is bij mij altijd een juiste indicatie, dat is nog nooit fout gebleken) en in het gebouw verdwaal ik altijd, terwijl ik echt nooit ergens verdwaal. Dat gebouw is echt zó niet logisch ingedeeld. Je kan met de roltrap of gewone trap die meteen bij de voordeur is naar de 1e en 2e verdieping, maar waar dan daarna de lift en trap is om hoger te komen staat nergens aangegeven. Vorige keer ben ik er echt stom toevallig tegenaan gelopen, maar hoe ik er gekomen ben? Geen idee! Dus dat wordt weer zoeken naar m’n lokaal voor de afspraak morgen. En daarna zoeken naar waar ik m’n pas moet ophalen. Echt, als ik niet €150 had moeten betalen als ik de pas niet ophaal was ik niet gegaan 😶

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites