Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

Volgens mij begin ik spoken te zien hier...

Alleen de tv in de woonkamer staat aan en 1 kant licht van de keuken. Maar eens in de zoveel tijd lijkt het net of de andere kant van de keuken de lampen aan het flikkeren zijn.

We zullen wel zien of ik echt gek aan het worden ben of toch iets anders aan de hand is 😅👻

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

1 minuut geleden zei Francisca:

Vragen of ze je met rust willen laten?

Of misschien heb je binnenkort nieuwe lampen nodig. 😉

Ik denk nieuwe stroomkabels 😂

Ik ben niet gek.

Lamp bij het achterste raam van de woonkamer was aan het flikkeren en staat nu volledig aan. Terwijl de schakelaar zegt uit 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook apart. Jij bent niet gek maar die lamp van je wel 😄 

Mijn zusje ziet echt geesten. Ze vraagt ze regelmatig om haar met rust te laten. Ze heeft mijn orgaandonor ook gezien. Opa is altijd bij haar en waarschuwd haar als er iets is. Misschien is er toch iemand bij je in huis die de lampen bedient 😨

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Francisca, da's wel apart zeg.

Ik kende er ook een paar, maar ik dacht altijd dat die van het padje af waren 😅 totdat er eentje begon over de fauteuil van mijn opa, hoe die stoel eruit zag en waar die in huis stond.

Ik ben nog steeds wel erg sceptisch als het op dat vlak aan komt hoor, want waarom krijg ik of anderen dat soort informatie dan niet binnen vraag ik me dan altijd af 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof het niet maar ik ben er wel super bang voor, krijg de rillingen van dat soort verhalen! Dus ergens geloof ik het wel, maar ik geloof ook weer niet dat het kan, rationeel. Enniewee, slecht iets om over na te denken vlak voor het slapen, ik ga nog even wat lezen over konijntjes 🐰🐰.

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Schijnt dat je je dan teveel afschermt, blokkeerd of gewoon te nuchter bent. 

Ik weet het ook niet helemaal. Met mijn donor kun je natuurlijk alles wijsmaken want ik kom er nooit achter. Maar zelfs haar eerste konijntje werd ongerustig als er geesten in de buurt waren. Ze heeft ook iemand laten komen om sommige geesten we te laten jagen. En daarna werd haar Lilly (de bunnie dus) ook veel rustiger. Mn zusje cheen ze mee naar binnen te nemen die geesten omdat ze aanvoelen dat ze ze kan zien/voelen. Ben wel blij dat ik er geen last van heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Eefje:

Ik geloof het niet maar ik ben er wel super bang voor, krijg de rillingen van dat soort verhalen! Dus ergens geloof ik het wel, maar ik geloof ook weer niet dat het kan, rationeel. Enniewee, slecht iets om over na te denken vlak voor het slapen, ik ga nog even wat lezen over konijntjes 🐰🐰.

Slaap lekker he! 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik voel en hoor soms mensen die overleden zijn. Dat is eigenlijk nooit eng. Het voelt voor mij heel gewoon en  vertrouwd. Ik heb dat al van jongs af aan. Het is er ineens en ik kan het niet oproepen.

Meer mensen in mijn familie hebben dat. 

Er heerst nog best een taboe op. Mensen denken vaak dat je idd van je padje af bent.  Ik ken wat mensen die dat ook hebben maar dat vertellen ze pas als je het zelf verteld als het zo ter sprake komt. 

aangepast door Mira11
Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden zei Francisca:

Schijnt dat je je dan teveel afschermt, blokkeerd of gewoon te nuchter bent. 

Ik weet het ook niet helemaal. Met mijn donor kun je natuurlijk alles wijsmaken want ik kom er nooit achter. Maar zelfs haar eerste konijntje werd ongerustig als er geesten in de buurt waren. Ze heeft ook iemand laten komen om sommige geesten we te laten jagen. En daarna werd haar Lilly (de bunnie dus) ook veel rustiger. Mn zusje cheen ze mee naar binnen te nemen die geesten omdat ze aanvoelen dat ze ze kan zien/voelen. Ben wel blij dat ik er geen last van heb.

Ja, ik denk inderdaad ook dat wij ons er een soort van voor afschermen en er niet voor open staan. Ik geloof steeds meer dat bijna iedereen een soort zintuig hiervoor heeft, maar dat de meeste mensen dit hebben uit gezet. Tegenwoordig komen veel mensen niet meer bij hun gevoel, maar zijn ze heel druk en worden ze geleefd etc. Ik denk dat het daar ook mee te maken zou kunnen hebben. Af en toe voel ik ook opeens dat er iets ergs gaat gebeuren of is gebeurd en ik heb ook weleens het idee dat mijn overleden voedster soms met haar "spirit" in mijn huidige voedster zit. Klinkt een beetje zweverig en spiriwiri misschien, maar ik denk zeker niet dat mensen die dit voelen en daar open over zijn van het padje zijn 😅

Wel denk ik dat er veel mensen zijn die hier misbruik van maken en bv vertellen dat ze mensen van erge ziektes kunnen genezen ofzo. Om de kwakzalvers te kunnen herkennen moet je je sensor ook wel even goed gebruiken 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik geloof er ook wel in, maar ben er ook vreselijk bamg voor. Ik geloof ook wat je zegt @Francisca dat mensen die hier gevoelig voor zijn het ook meer aantrekken, daarom ben ik ook bang dat mijn angst de negatieve dingen aan gaat trekken. Gelukkig is er mijn nog nooit direct iets overkomen, geen direct contact geweest ofzo, maar toch zijn er soms wel dingen die voor mij bevestigen dat er meer is dan wij kunnen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag twee zit er weer op van de kuur. Ging erg snel vandaag, alles lag keurig klaar. Ze hadden er niet op gerekend dat ik een bed nodig had, maar na uitleg dat ik altijd erg beroerd word van de kuur met kans op flauwvallen en zo was het bed snel geregeld ook. Om 12.00 uur ging het infuus er aan, om 14.00 uur mocht ik weer naar huis. Lig nu lekker op de bank onder dik dekbed wat mn moeder van zolder heeft gehaald met een warm flanellen hoeslaken er omheen, onesie aan en Yoda onder het dekbed als extra verwarming. Heb het heel koud, ben erg misselijk, veel hoofdpijn en duizelig en als ik opsta dan sta ik te tollen op m’n benen. Dus niet alleen naar de wc etc maar met mn moeder samen om te voorkomen dat ik omval. 

6C36EB3C-9492-4534-A9E6-A3E1DCF8045B.jpeg

• Verdrietig 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat akelig dat je je zo naar voelt van die "prutnison", lijkt me ook echt zwaar om van te voren te weten dat je je dag 2 hondsberoerd gaat voelen. Kunnen ze geen permanent aansluitpunt plaatsen (hoe heet zo'n ding ook weer) als je zo moeilijk aan te prikken bent? Wel fijn dat je je eigen levende snuggle safe hebt, echt lief om dat koppie van Yoda onder je dekbed uit te zien piepen. Leve je mams die alle verpleegkundige handelingen kan uitvoeren waardoor je veilig thuis kunt blijven. Sterkte en beterschap! 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil even klagen over mijn buurman.

Woensdag was hij de hele dag iets aan het spuiten / verven in zijn loods (de wanden ofzo?), maar daardoor ruikt mijn loods al de sinds die tijd extreem chemisch.

Zo erg dat ik woensdag niet kon inpakken omdat ik er echt hoofdpijn van kreeg.

Gisteren met roldeur en deur open alles laten door luchten, wat ook niet praktisch is aangezien het regelmatig gaat regenen en dan is de keuze tussen luchten en regen in de loods of stikken en het droog houden. Maar goed, gisteren dus wel ingepakt, maar vandaag stinkt het weer even erg, en is hij al de hele tijd aan het boren. En ik moet vandaag tot 16 uur hier zitten. Kortom: ik irriteer mij!

Link naar bericht
Delen op andere sites

De hele ochtend waren er ict problemen met de Citrix verbinding, super handig als iedereen thuis werkt 👍. Ik had de mazzel dat ik er om een uur of tien in kon, mijn collega's allemaal niet. Dus ik was lekker aan het werk, word ik er uitgegooid door het beheer, ze hebben heel Citrix uit de lucht gehaald om het te fixen. Over een uur mogen we er weer in. Als het goed is. Nou ja. Boodschappen dan maar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van het ene ziekenhuis-avontuur meteen maar door naar het volgende... Ik heb vanmiddag poli urologie gebeld omdat mijn linker nier weer opspeelt sinds ruim 2 weken. Ben net al teruggebeld door dr. Siepel (‘mijn’ uroloog), had ik niet verwacht zo snel want ze was erg druk zei de assistente. 

Er gaat een nieuwe CT van mn nieren gemaakt worden, dan krijg ik de uitslag en gaan we een plan van aanpak bedenken. Helaas gaat zij per 5-11 weg uit het Flevoziekenhuis. Ze gaat in een privékliniek werken. Dus ik moet naar een vervanger van haar voor de (eventuele) operatie. Meteen besproken dat ik niet dr. Boot wil omdat ik dat een lulhannes vind, dus ik ga naar dr. Arbeel. Die is op zich ook wel goed, maar niet zo goed als dat zij is 😔
Eerst maar eens de CT afwachten. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoop dat de uitslag meevalt, @JacinthaBrehler! Misschien een beetje domme vraag, maar kom jij niet in aanmerking voor een donornier met alle ellende die je van je eigen nieren hebt? Of moeten ze het dan echt volledig begeven hebben?

Ik ga hier even klagen op mijn leidinggegevende die zo onwijs betrokken is (niet dus) dat hij nu opeens, wanneer er facturen betaald moeten worden, komt checken of het allemaal wel klopt en het dan ook op zo’n manier brengt dat de onwetendheid van wat we allemaal doen en wat de facturen inhouden ervan afspat. 👏🏻👏🏻

aangepast door Pablo&Lola
Link naar bericht
Delen op andere sites

@Pablo&Lola nee, daar zijn mijn nieren veel te goed voor. Ik maak alleen zo nu en dan stenen aan, verder doen ze wat ze moeten doen. Er is al eens uitgezocht waarom ik stenen aanmaak en blijkbaar maak ik zelf geen kaliumcitraat aan, waardoor mijn urine niet zuur genoeg is. Hierdoor kunnen er dus makkelijk stenen ontstaan. Ik heb een tijdje kaliumcitraat geslikt, maar de waarde ging niet omhoog. Dus ik ben ermee gestopt. 

Wat een domper van je baas zeg! Lekker aso dat hij zich zo niet-betrokken opstelt! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
35 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Dat je je niet betrokken opstelt is een ding, maar ga je er dan achteraf ook niet mee bemoeien, denk ik dan. 

Nee inderdaad. Blijf lekker op je eigen eiland zitten 🙄

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .