Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Succes Mira! 

Betsy gaat vandaag ook naar de dierenarts. Ik had voor afgelopen maandag eigenlijk een afspraak voor vaccinatie staan, maar die heb ik afgezegd en verplaatst naar een afspraak met de konijnkundige. Ik heb het idee dat ze zwaarder ademt en ze niest zich weer een ongeluk. Ze gedraagt zich normaal, maar heeft echt last van dat niezen, het beïnvloedt haar vrolijkheid. Ze heeft tien dagen novadox gehad na telefonisch overleg en nu gaat ze dus op controle. Ik ben nog verkouden dus mijn vriend gaat met haar. Ik heb een heel lijstje gemaakt voor hem. Ik wil dat haar longen goed beluisterd worden, mogelijkheden bespreken voor onderdrukken van de niesbuien (dexamethason oid), als het in haar longen zit evt draxxin nog proberen, nieuwe fles fysiologisch water voor het spoelen.. beter wordt ze toch niet, het is vooral zaak om haar leven zo lang en aangenaam mogelijk te maken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Godsamme, ben ik vandaag naar de piercing shop geweest om die ringen in m'n lip om te plaatsen naar staafjes. Zeg ik nog tegen hem dat hij ze niet te strak moet zetten, want dan kan ik ze zelf uit doen.

Krijg ik ze alsnog niet uit 😐

Piercing shop is nu dicht en ik moet over een uurtje ongeveer vertrekken voor m'n eerste werkdag...

Hoop dat ze vandaag nog een beetje coulance hebben op dat vlak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei BunnieHop:

Godsamme, ben ik vandaag naar de piercing shop geweest om die ringen in m'n lip om te plaatsen naar staafjes. Zeg ik nog tegen hem dat hij ze niet te strak moet zetten, want dan kan ik ze zelf uit doen.

Krijg ik ze alsnog niet uit 😐

Piercing shop is nu dicht en ik moet over een uurtje ongeveer vertrekken voor m'n eerste werkdag...

Hoop dat ze vandaag nog een beetje coulance hebben op dat vlak. 

Mondkapje op! 👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan smeurt heel m'n make-up uit 🤣 maar ik zal wel kijken hoe en wat en wat ze ermee van plan zijn.

En je gaat er echt niet raar door praten hoor @JokeC 😋

Ik heb ze al een dikke 8 jaar, als het al niet langer is.

Dank je wel!

Ben benieuwd hoe het verloopt! 😶

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, ik ben alweer thuis.

Ik zou daar een contract krijgen en daar alles verder bespreken.

Kreeg ik een kwartier van tevoren via mijn mail het contract.

Bleek het van een uitzendbureau te zijn.

Uurloon wat via de telefoon was besproken klopte niet en gewoonweg het gehele contract was compleet in mijn nadeel. Allemaal scheve ogen en haken.

Dus ik dat daar laten zien, weten ze er uiteraard niks vanaf, maar wel een vreselijke big smile op hun gezicht.

Dus ik heb gezegd dat ik er niet mee akkoord ga. Enige advies wat ze mij konden geven was dat ik die mensen dan bel.

En dan nog over dat uitzendbureau... 2 weken over en weer gebeld, maar gewoon niet vermelden dat het vanuit een uitzendbureau was.

Wat een mega teleurstelling zeg 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou inderdaad stom zeg! Gaan ze nu nog wat aan het contract doen?

(Piercingbolletjes kan je vaak losdraaien met latex handschoenen aan, mocht je dat nog niet geprobeerd hebben en het nog een keer voorkomt)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe is het toch mogelijk, wat een "teleurstelling" dat ze je gewoon geprobeerd hebben erin te luizen. Doe je daar &%$# zo je best voor, zoveel energie erin gestoken, je geduld bewaard, je erop verheugd.....😡 En dan nog zo'n zelfvoldane lach op zo'n gezicht...Is er een meldpunt voor klachten over een uitzendbureau? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze gaan niks met het contract doen en ik ga hem ook niet onder tekenen.

Maar dat uitzendbureau krijgt morgen van mij de wind van voren mee hoor.

Die dachten waarschijnlijk dat ik zonder te kijken wel een krabbeltje zet. Niet dus.

Dank je wel voor de tip trouwens 🙂

Ik ga zeker op zoek naar iets waar ik een dikke klacht in kan dienen. Want dit is gewoon mensen misleiden en gebruiken in mijn ogen.

bewerkt door BunnieHop
Bijvoegen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een teleurstelling! Gelukkig ben je niet dom en laat je je niet zomaar beduvelen. Ik zou idd wel even een klacht indienen, want dit is echt niet netjes.

bewerkt door Pablo&Lola

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Behoorlijk.

Ik was echt over de zeik.

Stotterde daar een partij over mijn woorden heen omdat ik me moest inhouden.

Ik stuur vandaag maar een appje/mail naar een oud vertrouwd horecabedrijf waar ik lang geleden heb gewerkt voor een lange periode.

Hopelijk kunnen die iets voor me betekenen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei BunnieHop:

Ik stuur vandaag maar een appje/mail naar een oud vertrouwd horecabedrijf waar ik lang geleden heb gewerkt voor een lange periode.

Hopelijk kunnen die iets voor me betekenen..

Strak plan @BunnieHop , ik duim met je mee voor een leuke baan voor je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo dan wat een rotstreek! Groot gelijk dat je daar je handtekening niet onder hebt gezet.

Ik heb ook ooit zoiets gehad, en nog verbaasd zijn ook dat je niet tekent.

Het zou wel heel tof zijn als dat horecabedrijf nog een plekje voor je heeft. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Ripley, ja het was echt een behoorlijke domper!

Kreeg een uurtje geleden ook vanuit het niets een e-mail over dat mijn inschrijving compleet was. Best knap als ik geen handtekening heb gezet. De bijlagen in die mail waren ook leeg.

Ben benieuwd of ze de boel proberen te bedonderen, want dat gevoel krijg ik er nu wel bij.

Hoe was dat toendertijd bij jou afgelopen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat balen allemaal bunniehop 😢. Ik begrijp niet waarom er niet eerlijk over gecommuniceerd was. Ze weten als ze je aannemen heus dat je bij een uitzendbureau op de payroll gezet wordt, doen ze erg bewust om hun eigen risico's te beperken. Waarom dat niet even vermelden, dat hoort gewoon... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eefje ik snap dat ook niet.

Mijn man en ik zaten er gister al over te speculeren dat ze echt wel geweten hebben dat het vanuit een uitzendbureau was.

Hoe ze hebben gehandeld is echt alles behalve fatsoenlijk. 

Ik heb gister tot laat in de nacht nog zitten zoeken naar reviews van dat bedrijf en volgens mij bestaat die nog niet zo lang. De enige 3 reviews die erover geschreven waren waren ook wel om te janken hoor. 

Dus godzijdank was ik niet de enige..

Ach, ze kunnen de pot op 🙂

ik heb nergens voor getekend, ik meld me zo dadelijk telefonisch af en ik eis tegelijk ook een uitleg waarom ze zo hebben gehandeld.

Dan is dat ook geregeld en kan ik dit achter me laten en verder kijken naar mogelijkheden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Ripley:

Ik heb nooit meer wat van ze vernomen, behalve een nieuwe advertentie op indeed.

Oh wauw 😕 Dat is ook lekker krom.

Maar in ieder geval goed dat je er wel zonder gedoe vanaf bent gekomen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik probeer ze nu al een tijdje te pakken te krijgen op 2 verschillende nummers, maar niemand neemt op.

Dus ik heb het maar via een email gedaan. Ff een goede klaag geschreven en dat ze mij volledig uit het systeem mogen halen en dat ik daar een bevestiging van wil hebben via de mail.

Lijkt mij opzich wel een redelijke oplossing.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites