Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

We zijn vandaag op dreef 😂😂

Moest het consultatiebureau bellen, dus expres gedaan met manlief z'n mobiel zodat de mijne vrij was voor het geval dat.

Bellen ze god*knuffel mij* echt net op dàt nummer 😂

Deze keer in de voicemail heb ik het er gelukkig wel uit kunnen halen welk bedrijf het was. Dus die netjes gebeld.

Nu is het wachten tot maandag, want dan zou ik meer te horen krijgen of ik op gesprek mag komen of niet 🤞

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak me zorgen om Betsy. Ze heeft echt een zware ademhaling. Zit nu weer sinds een paar dagen aan de antibiotica, daardoor lijkt ze wel weer veel levendiger dan vier dagen geleden. Maar je voelt en ziet haar adem echt pompen. 21e staat weer een afspraak bij de dierenarts, hopelijk verbetert ze in de tussentijd, anders daar om draxxin vragen. Hopen dat we haar een klein beetje kunnen helpen zodat we haar nog lang bij ons kunnen houden. Het sloeg me vandaag in het gezicht dat dat misschien niet het geval is, al gaat ze nu nog ok, we hebben bij Frits kunnen zien hoe het verder kan gaan.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterkte @Eefje met Betsy... 

Wij zijn op zoek naar een pup. Een 2e Golden Retriever. 
Die moet dan buddyhond worden voor mij. Blijkt er alleen geen één fokker die aangesloten is bij de Golden Retriever Club Nederland (GRCN) pups te verwachten binnenkort. Hoorde al van een kennis dat de wachttijd gemiddeld 2 jaar is op het moment. 😢
Flinke teleurstelling wel...

Heb net wel via via gehoord dat 2 fokkers die ik ken (de fokker van Skittles en nog een ander) binnenkort pups verwachten. En een derde die volgend jaar pups verwacht. Dus die heb ik gemaild. Nu duimen dat ze nog plek hebben op de wachtlijst.

Met de vergoeding komt het wel goed, ook als het niet vergoed wordt heb ik groen licht gekregen van m’n moeder. Dus dat is super fijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer, ik kreeg net mail dat er nog niet genoeg aanmeldingen zijn voor de cursus Spaans, dat het als er niet meer bij komen dus helaas niet door zal gaan. Volgende week wel de kennismaking, die gaat wel door. Ik kreeg een hele mail met corona-protocollen 😅 Maar de lessen is dus nog onzeker. Zou wel jammer zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie ook altijd zo’n post-vakantiedip? Ik ben maar 3 dagen weggeweest, maar het had wat mij betreft ook wel 3 weken of 3 maanden mogen zijn. Poeh, wat heb ik weinig zin om te werken, of ook maar iets te doen, vandaag. Enige pluspuntje is dat ik L&L vanavond weer mag ophalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Pablo&Lola:

Hebben jullie ook altijd zo’n post-vakantiedip? Ik ben maar 3 dagen weggeweest, maar het had wat mij betreft ook wel 3 weken of 3 maanden mogen zijn. Poeh, wat heb ik weinig zin om te werken, of ook maar iets te doen, vandaag. Enige pluspuntje is dat ik L&L vanavond weer mag ophalen.

Dat is de reden dat wij over het algemeen ook echt lang vakantie proberen te pakken eens in de paar jaar. Gewoon 2 maanden weg. Dan ben je er pas lekker uit! Maar ja, dat lukt niet altijd natuurlijk! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Pablo&Lola dat is de reden dat ik eigenlijk nooit op vakantie ga. Één keer per jaar moet ik wel ivm het vuurwerk (een hond die er geen fan van is en ik zelf ben er ook niet dol op > ptss) dus vlucht ik naar een vuurwerkvrij park op de Veluwe, maar van mij hoeft vakantie niet zo nodig. Al is het maar omdat ik niemand met Kliko en Spook vertrouw. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-9-2020 at 12:49 zei Evee:

Jammer, ik kreeg net mail dat er nog niet genoeg aanmeldingen zijn voor de cursus Spaans, dat het als er niet meer bij komen dus helaas niet door zal gaan. Volgende week wel de kennismaking, die gaat wel door. Ik kreeg een hele mail met corona-protocollen 😅 Maar de lessen is dus nog onzeker. Zou wel jammer zijn!

Er waren maar 3 aanmeldingen voor de locatie die ik gekozen had, dus dat gaat niet door. Normaal hadden ze zo'n 20 aanmeldingen per groep. Nu echt stukken minder en voegen ze er dus samen. Nu ben ik dus overgezet naar een andere dag & locatie. De cursus gaat gelukkig wel door en begint volgende week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt!

Pff ik had bedacht dat ik vandaag mooi mijn boekhouding kon doen, want ik heb geen bus en het is weer bijna einde van het kwartaal. Maar nou heb ik toch een partij last van uitstelgedrag hahaha. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had daar gisteren last van en uiteindelijk bijna niks nuttigs gedaan, in elk geval niet qua huishouden en studie. 's Avonds toch nog maar een stofzuiger door de benedenverdieping gehaald, maar dat voelt ook nogal idioot als je daar eigenlijk de hele ochtend en halve middag de tijd voor had 🙄 vandaag dus maar al m'n discipline bij elkaar geschraapt en om kwart over 8 gelijk begonnen. Nog wel volhouden 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben na de zomer 32 uur gaan werken ipv de eerdere 16 uur, en qua taken kom ik prima aan die 32 uur toe, maar man, wat heb ik op de vierde werkdag weinig zin. Of nou ja, derde werkdag eigenlijk, want maandag had ik ook niet zo’n zin. 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelukkig ben ik niet de enige haha. Ik ben al wasjes aan het draaien, heb de wc en de keuken gepoetst, dus de huishoudelijke klusjes lukken wel. Maar met mijn boekhouding ben ik nog niet echt opgeschoten. Alles ligt al wel klaar. Nu nog de motivatie om te beginnen haha. 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels hebben de konijnen een schoon hok, is de vaatwasser leeg en zit ik klaar om te sporten. Even wat drinken en dan beginnen. Scheelt dat de schilder aan t schuren is dus echt relaxed bankhangen oid is er niet bij. Na t sporten en ontbijten en niksen. Dan komt begeleiding en wil ik eigenlijk even samen de kledingkast opruimen. Ken haar nog niet goed. Ze is nieuw bij mij, maar even lekker kletsen gaat hier nu ook niet😅 huuuuhhhuuhhhh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Cavia Frits moet vanmiddag naar de dierenarts. Hij kreunt wat tijdens het eten en als hij zich wast. 

Ik had gehoopt dat het nu rustig zou worden met ziektes maar helaas...☹

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom er net achter dat mijn vriend mijn laptoplader heeft meegenomen naar zijn werk in plaats van zijn eigen (die ik nu dus hier heb en die niet in mijn laptop past). Mijn laptop valt dus over een uurtje uit. Oepsss. Tja, hier kan ik niks aan doen hoor. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites