Ga naar inhoud

Klaagtopic 2020

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Haha, of mee in de tourbus? 😁 De terugweg is het probleem niet, dan zou de storm als het goed is voorbij zijn. Voor de heenweg maar even afwachten wanneer het op z'n ergst is, dan mijn vertrektijd maar daarop aanpassen. Kan eventueel ook nog de auto op een parkeerplaats zetten als het even niet meer te doen is. 

Zo'n anderhalf jaar geleden of zo was er ook code rood vanwege sneeuw en ging ik toevallig ook naar n concert in Amsterdam. De sneeuwval viel toen enorm mee, maar er was echt niks te doen op straat. Ben nog nooit zo snel naar Amsterdam gereden. 😂

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben jullie dat ook weleens? Ik had al een slechte dag qua pijnlevel. Kom ik er achter dat er in de stellingkast in de garage een pompoen ligt weg te rotten. Er was allemaal vieze drab langs de planken naar beneden gesijpeld, dus ik aan de schoonmaak. Maai ik een flesje sojasaus van de plank. Ofwel heel de vloer vol met sojasaus en stukjes glas. Afijn, alles uitgeruimd, schoongemaakt, glas weggehaald en gedweild. Morgen nog stofzuigen, inruimen en de troep wegbrengen. 

Konijnen kregen laat eten, kind ging te laat naar bed, dat krijg je dan als je alleen bent.

Maar nu zit ik dus zo ongeveer huilend op de bank van de pijn. Of ik lig eigenlijk, want zitten gaat niet. Ik vind dat ik me nu best een heel klein beetje zielig mag vinden. Niet dat dat helpt hoor🙄

• Verdrietig 5
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jeetje. Gewoon een gebroken rib van het hoesten he... 

Man, man, man. Al sinds tweede week januari aan het kwakkelen. Griep welke evolueerde in bijholteontsteking. De nare hoest bleef, zat er soms helemaal in vast. En vanochtend, een hoestaanval. Een krak en een helse pijn. Man, zag echt even sterretjes, gelukkig kon ik mij zo goed en kwaad als kon op de bank storten. Komt dochtertje aan, slaat je paar keer met speelgoed op je hoofd: kom mama, spelen. 

Ja. Spelen. Ik ga even creperen oké? 🤣 

2020 is medisch nog niet echt mijn beste jaar.. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden zei Lienappelsien:

Haha leuke reactie van je dochtertje 😅

Maar dat was een flinke hoest als je je rib er waarschijnlijk door gebroken hebt! Beterschap! 

Ja, die kids. Mooie timing hebben ze soms.

De arts zei dat ik natuurlijk al heel wat spanning op mijn ribbenkast had staan als je al vier a vijf weken zo hoest ondanks codeine e.d. Het was ook wel weer een flinke aanval, je haalt diep adem, zet kracht en krak. Het was net iets teveel van het goede. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-2-2020 at 21:48 zei Marjoleink:

Het goede nieuws is dat een gebroken rib beter schijnt te genezen dan een gekneusde rib. Maar je moet echt wel flink hoesten om een rib te breken, jeetje. Beterschap!

Klopt ja, dat zei de arts ook. 

Moet er nu gewoon voor zorgen zo min mogelijk te hoesten (medicatie voor), niezen is een hell... En moet vooral ook niet hard lachen 😅

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pijnlijk! Veel beterschap!

Mijn man had afgelopen zomer 3 ribben gekneusd met het spitten in de tuin haha. Hij had de spade even op z'n ribben gezet en kracht gezet met z'n bovenlijf... oeps haha.

Wat een rotweer vandaag zeg! Pfff. Eerst een halve week storm. Dan plenst het van de regen. En dan geven ze weer storm af.... misschien moet ik maar weer lekker op vakantie gaan 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Rifca:

Hebben jullie ook zo’n hekel aan mensen die een paar dagen van te voren in halve paniek navragen of je een afspraak wel onthouden hebt.. om hem vervolgens zelf op de dag zelf de verzetten...? 😕

Ahh ja dat is wel heel vervelend, daar zou ik ook van balen.

Geen klaag maar een jippie, maar omdat het wel over mijn klaag van eerder deze week ging toch lekker in dit topic: mijn klaag over het weer heeft geholpen! Droog en weinig wind! En toen ik naar de loods liep het ijsvogeltje weer gezien 😍

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Evee:

Ahh ja dat is wel heel vervelend, daar zou ik ook van balen.

Geen klaag maar een jippie, maar omdat het wel over mijn klaag van eerder deze week ging toch lekker in dit topic: mijn klaag over het weer heeft geholpen! Droog en weinig wind! En toen ik naar de loods liep het ijsvogeltje weer gezien 😍

Een ijsvogel? Wat leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil vandaag de hele dag klagen, zó niet mijn dag vandaag.

Allereerst word ik onwijs chagrijnig over het feit dat ik geen woning kan vinden voor mezelf. Iedere dag kijken, reageren en gewoon helemaal niets grrr.
Dan heb ik ook nog eens voor de derde dag oprij enorme spierpijn, waar ik echt niets van snap. (heb in de sportschool de zelfde oefeningen met zelfde gewichten gedaan als altijd)

Mijn slaapkamer is een grote bende en ik heb (door de spierpijn) ook totaal geen zin om er iets aan te gaan doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .