Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt @Evee! Ik vind het eigenlijk ook belachelijk, dat een apparaat er zo snel mee stopt. 🤨

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is knap waardeloos inderdaad. Mijn vriend heeft ook zo'n duur apparaat, we hadden het er deze week toevallig over dat dat ding al zo lang meegaat zonder problemen. Acht jaar! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou eerst even contact opnemen met de winkel @Evee. Zeggen dat je mag verwachten van zo'n duur apparaat dat het langer meegaat dan twee jaar. Meestal bieden ze je dan wel korting aan op een nieuwe.

Mijn vaatwasser ging kapot na 4 jaar, en die had bijna 1000 euro gekost. Coolblue heeft toen de helft van de reparatie betaald.

Er zijn tabellen van UNETO-VMI met verwachte levensduur van apparaten, per productgroep en prijs. Die geven aan voor klein huishoudelijk boven 200 euro een verwachte levensduur van 36 maanden. Dus als hij 2,5 jaar oud is, dan had hij nog 6 maanden mee moeten gaan. Vaak bieden ze dan 6/36e korting op een nieuwe. Het is het proberen waard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik voel me een enorme aansteller, maar ik krijg buikpijn als ik naar de Ieniemienie hechting in mijn been kijk (1steekje van een halve cm😆). Snel weer pleister erop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandag trigion maar eens bellen of ze al meer informatie hebben voor me qua opleiding met werk.

Ik wil onderhand kunnen werken en mezelf en het gezin een budget van boven de bijstand kunnen gunnen.

En misschien nog wel belangrijker dan dat: kijken voor een ander koophuis. Geen gezeik meer met huurbazen of wat dan ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei BunnieHop:

Maandag trigion maar eens bellen of ze al meer informatie hebben voor me qua opleiding met werk.

Ik wil onderhand kunnen werken en mezelf en het gezin een budget van boven de bijstand kunnen gunnen.

En misschien nog wel belangrijker dan dat: kijken voor een ander koophuis. Geen gezeik meer met huurbazen of wat dan ook.

Trigion is een grote, zal toch verwachten dat daar wel wat te vinden is! Ze deden ook de beveiliging bij de azcs waar ik gewerkt heb. Alleen bij heumensoord hadden we crowdsupport 😅. Lukt het goed met je brieven en cv? Ik kan je evt wel helpen daarmee als je dat wilt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Eefje:

Trigion is een grote, zal toch verwachten dat daar wel wat te vinden is! Ze deden ook de beveiliging bij de azcs waar ik gewerkt heb. Alleen bij heumensoord hadden we crowdsupport 😅. Lukt het goed met je brieven en cv? Ik kan je evt wel helpen daarmee als je dat wilt. 

Ik neem ook wel aan dat ze er niet zo moeilijk over doen. Opleiding is 1 dag in de week en je moet voor je papiertje dacht ik 350/400 uur gewerkt hebben. Dus als ik de andere 4 dagen zo'n 28 à 32 uur kan draaien (wat volgens mij ook de bedoeling was voorzover ik dat had begrepen uit een gesprek van 2 maanden terug of zo) heb ik het binnen een half jaartje wel voor elkaar.

Oh je wilt niet weten hoeveel verschillende sollicitaties naar verschillende bedrijven ik al heb gestuurd 😅 heb ze zelfs aan de gemeente hier laten zien om te kijken wat zij er van vonden. Volgens haar was het allemaal Pico Bello op orde, net zoals mijn CV (die zij samen met mij heeft opgesteld).

Dus gewoon maandag lekker het bedrijf weer lastig vallen om te vragen of ik in de poule zit en dus bezig kan 😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb bijna 2 weken geleden iets bij Hema besteld en nog steeds niks ontvangen. Maandag dus maar effe met de klantenservice bellen waar m’n pakket blijft.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Ik heb bijna 2 weken geleden iets bij Hema besteld en nog steeds niks ontvangen. Maandag dus maar effe met de klantenservice bellen waar m’n pakket blijft.. 

Dat zou heel goed aan PostNL kunnen liggen als het daarmee verzonden is. Ik heb op 4 augustus een pakketje teruggestuurd naar bol.com. Na een week stond de track-en-trace nog steeds op 'wordt verwacht bij postnl sorteercentrum'. Dus ik eerst de AH bellen: weten jullie zeker dat het is meegenomen. Dat was zo, dus daarna postnl gebeld: door corona duurt alles wat langer en ik moest gewoon geduld hebben. 

Na nog een week kreeg ik een automatisch mailtje van bol.com: je hebt te lang gewacht met je retour in te leveren, deze is nu niet meer geldig. Dus ik naar de bol

bewerkt door happy211

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^bovenstaand bericht brak op een of andere manier af voor ik klaar was met typen.

Na nog een week kreeg ik een automatisch mailtje van bol.com: je hebt te lang gewacht met je retour in te leveren, deze is nu niet meer geldig. Dus ik naar de bol.com klantenservice gebeld. Daar wel heel goed geholpen, ze hebben gewoon handmatig het retour ingeboekt en waren ook erg gefrustreerd met postnl omdat ze dit vaker horen de laatste tijd. Op donderdag 27 september kreeg ik eindelijk een berichtje dat mijn retourzending was bezorgd bij bol.com.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor nut heeft een koptelefoon als je kind gaat meezingen op de muziek van de tablet en lekker vals ook.. dan luister ik liever naar de muziek. Zucht.... 

bewerkt door Boefje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend heeft me eindelijk overgehaald dat ik me niet aanstel en dat ik de huisarts moet bellen voor een verwijzing naar een psycholoog. Dus ik raap al mijn moed bij elkaar en ga bellen. Nu sta ik al meer dan een half uur in de wacht voor ik uberhaupt de assistente kan spreken en vanaf 12 uur zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar. 

Nu maar hopen dat ik morgen weer opnieuw genoeg kracht bij elkaar kan sprokkelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pffff, dat is wel erg teleurstellend, @happy211 om het heel voorzichtig uit te drukken.😱 En ook verbazingwekkend dat je zo lang in de wacht kunt komen te staan bij de huisarts nota bene. Geen goede zaak, maar ja, jij zit er maar mee (en andere bellers natuurlijk ook). Ik denk wel dat je het morgen weer voor elkaar krijgt om te bellen, want een gedeelte van alle verzamelde moed is je misschien in de schoenen gezakt, maar als het geen sandalen zijn dan kun je die moed ook weer naar boven halen. Je hebt de telefoon vandaag opgepakt om te bellen dus daar heb je mee bewezen aan jezelf dat je het kunt, doodeng om te doen en toch durf je het. Niet niks, dikke duim omhoog! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@happy211 gewoon doen. Bekijk het zo, stel je wilt alsnog niet dan zeg je gewoon de afspraak af. Je moet niks. Maar als je de eerste stap niet zet dan zijn volgende stappen ook niet mogelijk.

En heel eerlijk, psychologen zijn best chill om gewoon mee te kletsen. En wat je niet wilt vertellen vertel je gewoon niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@happy211, altijd vervelend om zo lang te moeten wachten!

Je kunt in ieder geval al stellen dat je je al hebt ingespannen tot.. en dat is altijd de moeilijkste stap!

Dat je jezelf zover hebt gekregen om het al te proberen is al heel wat waard en laat zien dat je het kunt, dus vanaf nu af aan kan het alleen maar beter worden!

Ik heb vandaag trigion gebeld en ze waren mij blijkbaar vergeten een email te sturen dat de opleiding is gecancelled 🤦 eerstvolgende is pas over een halfjaar...

Dus ik weer als een malle sollicitaties verstuurd, want ik wil ECHT NIET in een werktraject belanden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh wat jammer @BunnieHop

@happy211 vervelend is dat, nou is maandag ook vaak een dag dat de huisarts het razend druk heeft aan de tel, iedereen die in het weekend ergens last van krijgt belt op maandag. Morgen gaat het vast beter. Ik vind een psycholoog ook fijn, lekker een uur alleen maar over jezelf leuteren zonder je bezwaard te voelen want ze worden er dik voor betaald en mogen niet uit de school klappen. Misschien moet ik ook maar weer eens gaan, ik vond het altijd wel heerlijk hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop lekker dan..! Succes met solliciteren...

@happy211 ik werk in de GGZ maar vind het zelf niks om naar de psycholoog te moeten. Maar hee, ieder mens is anders, dus wie weet vind jij het wel heel fijn! In ieder geval al heel goed dat je de eerste stap gezet hebt. Hoop dat je er morgen wel doorheen komt bij de huisarts. 

Ik heb vandaag de Hema gebeld. Blijkt dat “het systeem vastgelopen is en mijn bestelling niet is verwerkt”. Als ik niet gebeld had, had ik met Sint Juttemis nog zitten wachten op m’n pakje. Nu wordt het “met spoed verzonden”. Zal mij benieuwen, eerst zien dan geloven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had vanmorgen ook weer een bijzondere ervaring. De laptop van mijn zoon heeft een mankementje, de beeldscherm adapter doet het niet. Na 4 dagen kastje-muur had ik een ticket, zodat de verhuurder hem op school zou ophalen. Krijg ik een email dat de laptop is ingenomen, met een heel ander ticketnummer en een beschrijving van een probleem dat er niet is. Dan weet ik precies hoe dat gaat: na 3 weken krijg je hem terug met de mededeling dat ze niks hebben kunnen vinden. Ik gebeld, bleek dat de school dat ticket had aangemaakt. Geen idee waarom, niks gecommuniceerd. Ze geven daar alle vakken, behalve communicatie want dat kunnen ze zelf niet. Nu is hij minimaal een week weg, voor iets dat ik zelf in een kwartier had kunnen oplossen. Maar dat mag niet, dan heb je geen garantie meer. En al die tijd heeft het kind wel een leenlaptop, maar zonder voorleesprogramma, dus moet ik alles voorlezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites