Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

9 uur geleden zei Bambi & Lucky:

Vandaag ben ik bij de dierenkliniek wilhelmina park geweest met Bambi voor haar abces bij haar oog. De arts was echt zo ongeïnteresseerd en ook best eng. Opeens haalde hij uit een lade een soort metalen haak die je soms bij de tandarts ziet en hij prikte daarmee in het abces van Bambi. Ik kan dat beeld nog steeds niet uit mijn hoofd halen en ben erg van streek, ik heb geen idee waarom hij dat deed.. Als we daar terug moeten gaan hoop ik dat ik niet dezelfde dokter krijg voor mijn nijntje 😞 (tenzij hij er een duidelijke reden voor had..) 

Ze bloedde daardoor en nu heeft ze een wondje door dat hij daar ging prikken. Waarom ook!?

Goed zijn met dieren & goed zijn met mensen zijn twee hele verschillende dingen. Een dierenarts kan super goed zijn met konijnen, de beste op dat gebied, maar sociaal gezien naar mensen toe wat minder goed. Dat zegt niets over de kunde, maar kan voor ons als baasjes soms wel wat lastig zijn. Het komt wel vaker voor. Niet iedereen heeft het talent voor beide.
Volgende keer misschien gewoon vragen of hij kan uitleggen wat hij doet? Ik denk dat geen enkele dierenarts het erg vind als je dat vraagt 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het abces prikken is op zich ook niet onlogisch, bijvoorbeeld om te testen of het echt een abces is. (Ik weet niet of dat hier ook het geval was, maar dit is in elk geval wel normaal om te doen.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites