Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Ik vond parkeren nooit het leukste van autorijden maar schoot dr ook niet van in de vlekken. Nu ik geen auto meer mag rijden heb ik een snorscooter. Scheelt een hoop gedoe 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het bedrijf waar ik werk is verhuisd. Kon eerst op mijn fiets naar mijn werk, maar 5 minuutjes onderweg, nu 35 minuten met de auto als alles mee zit en ik geen file heb onderweg. 

Vind het jammer, maar vervelendste is dat ik nu om kwart over 7 moeten vertrekken ipv vijf voor 8. Bij mijn omaakt een half uurtje heel veel verschil 's ochtends 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bevestiging gekregen dat de liesbreuk van m'n zoontje inderdaad geopereerd moet, dus gelijk de pre operatief in kunnen vullen en nu wachten op een datum 😬

En met Chichi naar de dierenarts geweest, omdat ik het idee had dat ze toch weer de verkeerde kant op sukkelt.

Ehn de komende week nog dus antibiotica en iets tegen gasbuik spuiten....☹️ En eerst even op een hooi dieet. 

En ik moet straks op de fiets naar het werk terwijl het echt knetter hard regent.....

Niet mijn dag 😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei happy211:

Het bedrijf waar ik werk is verhuisd. Kon eerst op mijn fiets naar mijn werk, maar 5 minuutjes onderweg, nu 35 minuten met de auto als alles mee zit en ik geen file heb onderweg. 

Vind het jammer, maar vervelendste is dat ik nu om kwart over 7 moeten vertrekken ipv vijf voor 8. Bij mijn omaakt een half uurtje heel veel verschil 's ochtends 😅

Ik ga juist van zo'n 50 minuten reistijd naar een half uur, en op de terugweg langs de klimhal dus dat scheelt die extra ritjes ook. Echt blij hoor, vooral in de winter had ik het gevoel dat ik midden in de nacht mijn nest uit moest. Ben absoluut geen ochtendmens. Hoera voor thuiswerken, lekker in mijn badjas achter de laptop met mijn ogen nog half dicht en een ontbijtje voor mijn neus mijn mail doornemen, heerlijk!

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Eefje:

Ik ga juist van zo'n 50 minuten reistijd naar een half uur, en op de terugweg langs de klimhal dus dat scheelt die extra ritjes ook. Echt blij hoor, vooral in de winter had ik het gevoel dat ik midden in de nacht mijn nest uit moest. Ben absoluut geen ochtendmens. Hoera voor thuiswerken, lekker in mijn badjas achter de laptop met mijn ogen nog half dicht en een ontbijtje voor mijn neus mijn mail doornemen, heerlijk!

En vanuit de eettafel goed zicht op de konijnen. Ik vond het ook echt niet erg om te doen, maar merk wel nu ik weer op kantoor zit dat alles een stuk sneller gaat. Je kunt gewoon naar iemand toelopen om te vragen of ze iets willen regelen, in plaats van dat het in hun overvolle mailbox belandt en je pas na een week iets terughoort. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei happy211:

En vanuit de eettafel goed zicht op de konijnen. Ik vond het ook echt niet erg om te doen, maar merk wel nu ik weer op kantoor zit dat alles een stuk sneller gaat. Je kunt gewoon naar iemand toelopen om te vragen of ze iets willen regelen, in plaats van dat het in hun overvolle mailbox belandt en je pas na een week iets terughoort. 

M'n man vind thuiswerken juist fijner omdat hij op kantoor zo vaak afgeleid word door mensen die iets komen vragen 😂 Hij is thuis productiever dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Huntingmiew soms heb je van die dagen.... succes de rest van de dag...! 

@Eefje kijk dat is het betere werk, hahah 😜

Ik zit maar 8 minuten op de brommer van kantoor vandaan, maar ik heb al zo lang niet echt daar gewerkt dat ik mezelf afvraag of ik de weg nog wel weet 🙊

Nee hoor, hahaha, ik kom er af en toe nog wel even voor een gesprek (zoals maandag over die projecten) maar meeste gaat al een tijdje via de mail/app/sms. Of ik ga het park in naast kantoor met mijn meest directe collega (en goede vriend) om tijdens een rondje waarin ik meteen Skittles en Yoda uitlaat even de laatste praatjes, belangrijke punten en overige sappige details door te nemen 😇

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Evee:

M'n man vind thuiswerken juist fijner omdat hij op kantoor zo vaak afgeleid word door mensen die iets komen vragen 😂 Hij is thuis productiever dus.

Ja ik ook hoor! Ik zet thuis in zes uurtjes meer werk weg dan op kantoor in twee dagen. Kantoortuinen zijn vreselijk. Maar ik zit nu weer vaker op kantoor om gesprekken voeren met mijn kandidaten en werkgevers. Dat gaat toch echt niet goed vanuit huis met mensen die de Nederlandse taal nog niet zo machtig zijn. Ben blij dat dat wel weer kan nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha, kom ik aan met mijn 1,5 uur enkele reis naar kantoor. 😅 Ik vind het thuiswerken dus wel prima. Moet wel zeggen dat ik het niet heel handig doe: ik werk parttime, maar werk nu eigenlijk elke dag een paar uurtjes in plaats van een paar keer volle dagen, omdat je zo makkelijk even je laptop open kan klappen. En na zes uren werken heb ik het meestal ook wel weer gehad voor de dag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk op 10 minuten rijden van huis, dus qua reistijd maakt het weinig uit. Het scheelt dat ik later kan opstaan als mijn zoon niet naar school hoeft.

Maat ik heb het thuis echt veel drukker dan op kantoor. Ik deel het werk uit, en naar je team lopen en vragen wie er tijd heeft, gaat veel sneller dan opzoeken wie wat aan het doen is, en dan gaan bellen. Plus dat ik veel vergader, en dat kost via Teams gewoon veel meer energie.

Ik wissel nu een beetje af, maar omdat er maar weinig mensen op kantoor zijn, zijn de voordelen ook veel minder. Al is het wel fijn om af en toe echte mensen te spreken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet hooguit een kwartiertje rijden naar mijn werk. Ideaal, zeker als je zoals mij regelmatig terug naar huis moet om te kijken of ik de ren echt wel goed heb dicht gedaan of toch weer even checken of alles goed is met 1 van de 2. 😅

Soms werk ik in Antwerpen maar gelukkig niet al te vaak want ik ben geen held in auto rijden. Bovendien zit ik in Antwerpen in een kantoortuin en op m'n eigen werkplek heb ik m'n eigen kantoortje die ik soms deel met 1 iemand. 

Thuis werken vind ik wel makkelijk maar iedere dag zou ik echt niet zien zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Newby1981:

Ideaal, zeker als je zoals mij regelmatig terug naar huis moet om te kijken of ik de ren echt wel goed heb dicht gedaan

Hahaha! 😂 Vreselijk dat gevoel als je het niet zeker weet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ohhh haha gelukkig ben ik niet de enige die dat soort dingen heeft. Vandaag ben ik van mijn werk terug naar huis gereden om mijn banaan te halen 😂 Gelukkig is dat maar 3 minuten, mijn woon-werk verkeer 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Lienappelsien:

Spreek je de rest van de tijd nepmensen?

Mensen met een kadertje erom, of pratende foto's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Newby1981:

Ik moet hooguit een kwartiertje rijden naar mijn werk. Ideaal, zeker als je zoals mij regelmatig terug naar huis moet om te kijken of ik de ren echt wel goed heb dicht gedaan

Ik bel bijna iedere week wel een keer de buurvrouw of ze even wil kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha als ik dat heb dan heb ik toch echt pech, kan niet even op en neer rijden! Ik vertrouw er altijd maar op dat ik waarschijnlijk volgens gewoonte alles goed achter heb gelaten. En zo niet dan zie ik wel wat ik aantref aan het eind van de dag. Bananen halen kan ik vlakbij werk wel. Voordeel van bij gemeentes werken is dat je altijd ergens in het centrum zit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Hahaha! 😂 Vreselijk dat gevoel als je het niet zeker weet. 

Soms weet ik het eigenlijk zeker dat ik het dicht heb gedaan maar ik moet het 100% zeker weten anders MOET ik gaan kijken. Maakt niet uit of ik op m'n werk zit of in bed lig of wat dan ook. Probleem is dat ik iets bewust moet doen anders ga ik achteraf twijfelen maar ik vergeet altijd iets bewust te doen 😂

@Marjoleink, dat is ook een idee maar ik ben te schijterig om dat te vragen. Onze buren zijn al wat ouder dus die wil ik niet te veel lastig vallen 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een week of twee mn pols bezeerd en die doet nog steeds zeer. Morgen maar naar de huisarts om er naar te laten kijken. Er is niks aan te zien. Niet dik, niet blauw.. alleen veel last. En was naar zeeland geweest. Me netjes elke twee uur ingesmeerd en ook veel uit de zon/binnen gezeten maar ben me toch verbrand. Zonnebrand maar weggegooid eer gister voor t eerst open gemaakt, maar kennelijk toch niet goed meer.

Veder wel paar heerlijke dagen gehad, ookal was ik wat chagrijnig ivm slaap tekort en een drukke oom waardoor ik wat overprikkeld raakte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag ben ik bij de dierenkliniek wilhelmina park geweest met Bambi voor haar abces bij haar oog. De arts was echt zo ongeïnteresseerd en ook best eng. Opeens haalde hij uit een lade een soort metalen haak die je soms bij de tandarts ziet en hij prikte daarmee in het abces van Bambi. Ik kan dat beeld nog steeds niet uit mijn hoofd halen en ben erg van streek, ik heb geen idee waarom hij dat deed.. Als we daar terug moeten gaan hoop ik dat ik niet dezelfde dokter krijg voor mijn nijntje 😞 (tenzij hij er een duidelijke reden voor had..) 

Ze bloedde daardoor en nu heeft ze een wondje door dat hij daar ging prikken. Waarom ook!?

bewerkt door Bambi & Lucky

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wilhelminapark is toch echt heel goed met konijntjes. (Één van de) beste konijnkundige arts(en) van Nederland zit er zelfs. Weet je de naam van de arts? En heb je dit ook bij de praktijk besproken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei JacinthaBrehler:

@Floppyears allergie is zoooooo irritant! Enig idee wat de boosdoener is? 

Eigenlijk kan ik het nog niet echt plaatsen. Dit lijkt voor mij meer op een contactallergie, dus het kan zijn dat de nieuwe douchegel de boosdoener is. Het is ook zo dat ik in periodes dat bijvoorbeeld mijn hooikoorts enorm opspeelt ik plotseling voor sommig fruit allergisch ben, terwijl ik het normaal gesproken zonder problemen kan eten. Meestal heb ik mentholgel als ik niet kan slapen van de jeuk, maar dat mag ik niet gebruiken als ik mijn huid heb opengekrabd. Dus klaag klaag klaag, het helpt niet, maar het lucht wel op😁

8 uur geleden zei Pablo&Lola:

Hahaha, kom ik aan met mijn 1,5 uur enkele reis naar kantoor. 😅 Ik vind het thuiswerken dus wel prima. Moet wel zeggen dat ik het niet heel handig doe: ik werk parttime, maar werk nu eigenlijk elke dag een paar uurtjes in plaats van een paar keer volle dagen, omdat je zo makkelijk even je laptop open kan klappen. En na zes uren werken heb ik het meestal ook wel weer gehad voor de dag. 

1,5 uur enkele reis is wel erg veel, ik kan me voorstellen dat je liever thuis werkt.

6 uur geleden zei Marjoleink:

Mensen met een kadertje erom, of pratende foto's.

Ik ben dat videobellen echt zo zat ondertussen, ik zie ook de hele tijd mijn eigen hoofd in beeld. Ik zou ook wel weer normaal willen overleggen.

24 minuten geleden zei Bambi & Lucky:

Vandaag ben ik bij de dierenkliniek wilhelmina park geweest met Bambi voor haar abces bij haar oog. De arts was echt zo ongeïnteresseerd en ook best eng. Opeens haalde hij uit een lade een soort metalen haak die je soms bij de tandarts ziet en hij prikte daarmee in het abces van Bambi. Ik kan dat beeld nog steeds niet uit mijn hoofd halen en ben erg van streek, ik heb geen idee waarom hij dat deed.. Als we daar terug moeten gaan hoop ik dat ik niet dezelfde dokter krijg voor mijn nijntje 😞 (tenzij hij er een duidelijke reden voor had..) 

Ze bloedde daardoor en nu heeft ze een wondje door dat hij daar ging prikken. Waarom ook!?

Dat lijkt me erg schrikken ja. Je kan ook nog bellen om uitleg te vragen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Eefje:

Wilhelminapark is toch echt heel goed met konijntjes. (Één van de) beste konijnkundige arts(en) van Nederland zit er zelfs. Weet je de naam van de arts? En heb je dit ook bij de praktijk besproken?

Ja, daarom verbaasde het mij ook. Ik heb het niet besproken omdat ik er misschien nog een keer naar toe moet.. heb nogal last van sociale angststoornis.. 😞 Maar ik moet me er wel echt over heen zetten en gewoon bellen, maar beter gezegd dan gedaan 😕 

bewerkt door Bambi & Lucky

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites