Spring naar bijdragen

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Pff ik heb een aantal pallets vracht weg te sjouwen vandaag, denk aan zakken back 2 nature, grote zakken konijnenvoer, dozen vol icepods en koelschijven. Allemaal best zwaar. Geen doen! Zweet op m'n rug!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

8 uur geleden zei Evee:

Pff ik heb een aantal pallets vracht weg te sjouwen vandaag, denk aan zakken back 2 nature, grote zakken konijnenvoer, dozen vol icepods en koelschijven. Allemaal best zwaar. Geen doen! Zweet op m'n rug!

Goeie workout met deze hitte 😶🥵

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja dat wel. Ik heb stiekem toch nog maar wat laten liggen voor maandag, na 2 pallets afgestapeld te hebben moest ik eigenlijk nog een half pallet met o.a. zakken houtkorrel. Dat heb ik dus maar even uitgesteld 😉 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet zo naar een etentje met schoonfamilie voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Staat mijn vriend nu doodleuk mijn fitnessgewichten in te pakken om aan zijn moeder te geven. Want ik gebruik ze toch al heel lang niet. Pardon??? Mooie boel om zomaar mijn spullen weg te geven zonder overleg. En ik vind het fijn om die dingen te hebben, voor als ik wel weer wat oefeningen thuis wil doen. Hij kan geen ruzie maken en gaat dan op verongelijkte toon sorry, ik koop wel nieuwe voor je, meteen oplossen. Terwijl ik gewoon even kwaad wil zijn.

• Verward 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem even medegedeeld dat ik in dat geval ook zijn motor en zijn ski's wel kan verkopen. Hij heeft nu andere gewichten voor zijn moeder besteld en denkt wel tien keer na voordat hij iets over mijn spullen beslist. Heeft er geen verklaring voor waarom hij er niet even bij na had gedacht dat dit niet bepaald ok is om te doen zo. Tsja. Ik ben nog steeds boos en hij draagt het boetekleed. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uuh...

Ik zou dan ook behoorlijk kwaad worden als mijn man dat zou flikken.

Mijn man is juist over de zeik dat ik voor hem een nieuwe telefoon wil kopen, aangezien daar geen garantie meer op zit en dat ding weigert op te laden in de oplader, maar ook z'n laatste procent niet kwijt raakt..

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei BunnieHop:

Uuh...

Ik zou dan ook behoorlijk kwaad worden als mijn man dat zou flikken.

Mijn man is juist over de zeik dat ik voor hem een nieuwe telefoon wil kopen, aangezien daar geen garantie meer op zit en dat ding weigert op te laden in de oplader, maar ook z'n laatste procent niet kwijt raakt..

Haha wat een *brokjes verorberaar* ben je ook, beetje nieuwe telefoons geven, tssskkk

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom worden er foto’s van aangereden dieren op FB geplaatst😢 Keek net even op FB voor het slapen gaan en dat had ik beter niet kunnen doen. Een foto van een aangereden overleden kat 😭 Ik kan daar zo slecht tegen, ben gelijk van slag. (Sorry beetje overdreven misschien maar ik kan niet tegen dode dieren of dieren die pijn hebben/gehad) 

• Verdrietig 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop hoe durf je! Beetje andere telefoon gaan uitzoeken, das toch werk voor de alpha in huis! Nu is je man in rang gedaald 😶🤣. *sarcasme uit*

@Eefje ik zou daar ook niet van gediend zijn hoor. Overleg dan tenminste even of zo.... 

@Evee heel verstandig, die pallet staat er maandag ook nog wel 👍🏻

@Newby1981 is ook naar om te zien. Hoop dat je toch nog kan slapen zo.  

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Pebbles&bambam:

Ik was zo trots op het nieuwe tuinhuisje en dit is wat ze ermee doen... 

Alles kapot maken en stoppen met zindelijk zijn 😤

Klaag klaag klaag 😩

IMG-20200628-WA0001.jpg

Haha ja zo zijn ze, de etterbakkies. Ben benieuwd wat de scheldwoorden filter hier van maakt 🤗

bewerkt door Eefje
Scheldwoord stond niet in filter dus netjes even aangepast
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-6-2020 at 20:47 zei Eefje:

Ohohhh, @Evee nog een woordje voor de filter

Etterbakkies valt toch wel mee? Ik denk dat dat nog wel buiten het filter kan blijven. Ik vermoed dat we dat hier eerder over de konijntjes roepen dan over elkaar, en dat mensen er dus ook niet zo snel aanstoot aan nemen 😉 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Floppyears:

Colporteurs...zo geen trek in die onzinverhalen

ik dacht dat het mijn pakketje was😪

Bestaan die nog? Dacht dat dat toch wel een uitstervend vak was inmiddels... Wat verkochten ze?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Evee:

Etterbakkies valt toch wel mee? Ik denk dat dat nog wel buiten het filter kan blijven. Ik vermoed dat we dat hier eerder over de konijntjes roepen dan over elkaar, en dat mensen er dus ook niet zo snel aanstoot aan nemen 😉 

Er stond eerst *paasei*s dat heb ik maar aangepast naar etterbakkies 🤗

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heeft Eefje het juist aangepast naar etterbakkies nadat de eerste keuze er niet uitgefilterd werd 😛 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bestaan die nog? Dacht dat dat toch wel een uitstervend vak was inmiddels... Wat verkochten ze?

Een abonnement om je leidingen en afvoeren schoon te houden. Ik heb niet echt goed geluisterd maar gelijk gezegd dat ik er geen behoefte aan heb. 

• Verward 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dollie:

Volgens mij heeft Eefje het juist aangepast naar etterbakkies nadat de eerste keuze er niet uitgefilterd werd 😛 

haha dat had ik even gemist 😉 

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Floppyears:

Een abonnement om je leidingen en afvoeren schoon te houden. Ik heb niet echt goed geluisterd maar gelijk gezegd dat ik er geen behoefte aan heb. 

Ja, die zijn bij ons ook geweest een paar maanden terug. 

En energiebedrijven doen het ook nog veel. Of bedrijven voor glasvezel als dat nog niet in de wijk ligt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Had ff de sportschool meegeholpen met het klaarmaken voor de opening van morgen.

Snij ik aan een kleine koelkast voor flesjes drinken al mijn vingers open en verbrand ik mij aan het verwarmingselement van dat ding..

Dus zit nu met koelelementen, verband en pleisters weer thuis op de bank 😕

• Verward 1
  • Verdrietig 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .