Spring naar bijdragen

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

• Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Suzukigarage gebeld om te vragen of ze mijn auto aan de computer willen hangen. Krijg ik de mededeling: laat m maar een half uur stationair lopen, dan lost je auto het zelf op. En jawel hoor, loopt weer als een zonnetje! Dus dat is eigenlijk een jippie :). Aangezien ik een half uur met mijn laptop in de auto heb zitten werken was mijn accu snel leeg, blijk ik de oplader op kantoor te hebben laten liggen. Beetje vroeg om de werkdag al af te sluiten en geen zin om in totaal bijna 2 uur in de auto te zitten om die stomme kabel op te halen terwijl ik niet op kantoor hoef te zijn. Maar gelukkig staat er nog een pc boven. Mooi toch! Ga ik daar op werken! Maar helaas. Iets met instellingen, beveiliging, privacy, gedoe.. Anderhalf uur later ben ik met behulp van onze servicedesk dan toch aan het werk op de pc. Geweldig begin van de werkweek, maar we gaan er weer voor 😁

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je maar een oplader? Wij hebben er standaard twee, een voor op kantoor en een als we thuis of bij een klant werken. Ik heb er dus altijd een in mijn laptopkoffer (als ik hem niet bij de klant heb laten liggen).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik heb er maar eentje. Mijn vriend heeft er ook één, die heeft gelukkig hetzelfde merk laptop voor werk als ik. Alleen, die had hem mee naar kantoor.. Voordeel is dat mijn auto inmiddels ook netjes gestofzuigd is terwijl ik zat te wachten op de servicedesk, dat was nodig joh, poeh hee 😅, lag een half bos in!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wish heeft nu al de tweede keer mijn bestelling niet verwerkt. Ik krijg het geld gewoon terug na een paar dagen, maar dan zijn de prijzen alweer anders en moet ik opnieuw zoeken. Ik heb net bij big bazar 2 tunnels gehaald. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik word helemaal gestoord van die betonboor hiernaast }:(

Hoe lang kun je bezig zijn met een badkamer ?! Ze komen onderhand bij ons door de muur heen, manmanman.

En dan moeten ze volgende week dacht ik beginnen met bouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei BunnieHop:

Ik word helemaal gestoord van die betonboor hiernaast }:(

Hoe lang kun je bezig zijn met een badkamer ?! Ze komen onderhand bij ons door de muur heen, manmanman.

En dan moeten ze volgende week dacht ik beginnen met bouwen.

Zijn ze niet de tegels aan t verwijderen met een breekhamer? Dat kan nogal een klus zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Zijn ze niet de tegels aan t verwijderen met een breekhamer? Dat kan nogal een klus zijn

Ik weet dat het een betonboor is (de buren zijn mijn ouders namelijk).

Wij hebben toendertijd hier exact hetzelfde gereedschap gebruikt.

Maar voor een kleine badkamer (tegels gingen er makkelijk af zeiden ze) om te slopen en daar al anderhalve maand over te doen, vind ik behoorlijk ver gaan.

Hij is iedere dag van 14 tot 18u mee bezig en we worden ondertussen knettergek.

En zij lopen te klagen dat wij de muziek iedere keer zo hard hebben staan.

Goh, hoe zou dat toch komen?!

(Sorry als ik chagrijnig over kom, maar ik tril voortaan zelf nu 24 uur mee)

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Geen sorry, kun jij ook niet weten 🙃

Sinds vanmiddag heb ik opeens een zeer hechte vriendschap met de wc... 💩🤢

Dat is waar.

Ach nee toch!

Ik duim voor je dat het morgen beter gaat!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vannacht nog drie keer eruit gemoeten (met van die gevalletjes ‘net op tijd op de pot zitten 💩😇’ en één keer over gegeven maar nu voel ik me we iets beter. Wel slapjes maar geen krampen meer. Als ik in de spiegel kijk dan kijkt er wel een spook terug; lijkbleek met donkere kringen onder m’n ogen. Maar goed, even rustig aan vandaag ook qua eten en dan komt het wel weer goed. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Vannacht nog drie keer eruit gemoeten (met van die gevalletjes ‘net op tijd op de pot zitten 💩😇’ en één keer over gegeven maar nu voel ik me we iets beter. Wel slapjes maar geen krampen meer. Als ik in de spiegel kijk dan kijkt er wel een spook terug; lijkbleek met donkere kringen onder m’n ogen. Maar goed, even rustig aan vandaag ook qua eten en dan komt het wel weer goed. 

Tuurlijk komt dat wel goed!

Fijn om te horen dat het vandaag wat beter gaat 🙂

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pff nou het is weer zo een dag.

Slecht geslapen, net in slaap, gaat de wekker van mn man (5 uur). Dus maar opgestaan en aan de dag begonnen. Dat is niet zo erg.

In de loods ging vanalles mis. Zak hooi die niet geseald was aan de onderkant, overal hooi. Zak brokken van 10 kg scheurde open, nog een keer overal zooi.  En wat een rotbestellingen qua combi's om in te pakken zaten er tussen, pfff! Alsof jullie het er om doen! Maar goed, dat is gelukt. Was ik net klaar met het lossen van de pakjes, gaat de telefoon dat er een levering is, dus weer terug. Prima want het zijn grote dozen, en die waren dus echt allemaal op! Dat scheelt in ieder geval de komende tijd weer bij het inpakken.

Kom ik net thuis... heeft er een kat gekotst, en ondertussen is de robotstofzuiger een rondje gegaan. Nou, ik denk dat jullie je er wel iets bij voor kunnen stellen. Woonkamer gedweild. Nu nog maar eens iets eten. En geen belangrijke dingen doen vandaag 😅

• Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

En blijkbaar heb ik ook nog de verkeerde hoemoes gekocht, dus ik eet nu crackers met zoutloze naar niets smakende drek, wat verdacht veel op de kots van de katten lijkt. 

*klaagmodus uit:*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik ben van mijn man wel smerigere verhalen gewend, dat heeft gelukkig geen invloed op mijn eetlust 😂

Vannacht echt als een blok geslapen, heerlijk. Hopelijk vandaag dus minder pech dan gisteren haha. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

De GFT containers hier in de straat zijn niet geleegd vandaag. Had hem eigenlijk al te zwaar gemaakt, dat ik hem maar met moeite aan de straat heb gekregen (zat maar halfvol, ben gewoon niet zo sterk 😅) en nu moet ik hem eigenlijk weer verslepen want ze kunnen niet met zekerheid zeggen wanneer ze de route opnieuw zullen rijden. Maar de containers van de buren staan er ook nog, dus ga hem toch maar laten staan denk ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .