Spring naar bijdragen

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

1 uur geleden zei Koosje:

Wil ook wel ff klagen.
Vanmorgen moest mijn vrouw in het Radboud zh zijn en aangezien zij niet alleen in een "grote" stad durft te rijden was ik haar chauffeur.
Lang verhaal kort.

Voordat ze in het zh was moest ze eerst door langs een Corona controle post.

Ik mocht het zh niet in maar dat was bekend.
Heb van kwart voor 9 tot half 12 met een Sudoku puzzelboekje in de auto zitten wachten.

Nijmegen is een prachtige leuke stad, ik kan het weten 😁. Het was alleen waardeloos weer, Sudoku was dan toch wellicht een betere optie dan de stad in.

Ik ben in de bossen tot op mijn sokken natgeregend tijdens het paardrijden. We waren precies halverwege onze route toen het begon te hozen. Toen ik mijn jas voelde lekken en het langzaam steeds kouder kreeg was het niet grappig meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

1 uur geleden zei Marjoleink:

Ik moest laatst met mijn ex-man mee naar het ziekenhuis, want die mocht niet rijden. Er werd mij ook verteld dat ik niet mee naar binnen mocht, maar ik hen gewoon meegelopen. Ik heb in een lege wachtkamer zitten wachten, daar heeft toch niemand last van?

Hahaha, geen BOA's tegengekomen?

Nijmegen zal zeker een leuke stad zijn @Eefje alleen heb er vandaag weinig van gezien.
En de ontvangst van mijn smartphone was in de parkeergarage onder de grond al helemaal niets.
Ach ja, dan maar aan de Sudoku.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De badmeester was niet heel tactisch vandaag. Per een x aantal onderdelen krijgen de kinderen een puzzelstukje als ze het onder de knie hebben. 

Vandaag kreeg een groot deel van de groep van m'n zoontje hun eerste stukje en hij niet, zonder uitleg waarom niet.

Dus ik had hem in tranen in de kleedkamer, hij snapte er niks van want juist de laatste paar lessen is hij enorm vooruit gegaan ☹️

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Huntingmiew:

De badmeester was niet heel tactisch vandaag. Per een x aantal onderdelen krijgen de kinderen een puzzelstukje als ze het onder de knie hebben. 

Vandaag kreeg een groot deel van de groep van m'n zoontje hun eerste stukje en hij niet, zonder uitleg waarom niet.

Dus ik had hem in tranen in de kleedkamer, hij snapte er niks van want juist de laatste paar lessen is hij enorm vooruit gegaan ☹️

Jeetje wat ontzettend raar dat ze dat zo doen. Zo onnodig ook. 

Mijn nichtje zit op zwemles en het heeft me verbaasd hoe dat tegenwoordig allemaal gaat. Om de zoveel tijd krijgen mijn broertje en vriendin een e-mailtje met de score (?!) van mijn nichtje. 

Vroeger ging je gewoon op les, niets geen gedoe. Als je er klaar voor was mocht je afzwemmen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind dat met veel dingen, kinderdagverblijf/school die op allerlei apps en systemen elke dag foto's en verslagen zetten. Wat een onzin dat een leerkracht daar tijd aan moet verspillen, als er iets bijzonders voorvalt kan dat toch mondeling besproken worden bij het ophalen en anders hoef je toch niet alle details van alles te weten? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel kinderen gaan van school door naar de naschoolse opvang, en dan spreek je als ouder de leerkracht dus maar weinig. Dus ik vond een mailtje als er iets bijzonders was altijd wel fijn. Nog steeds, moet ik eerlijk zeggen, want nu meneer gaat puberen vertelt hij ook niks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar dat is iets heel anders dan wat ik bedoel, ik heb het er over dat gewoon standaard alle activiteiten van zo'n kind geregistreerd en vastgelegd worden. Zal vast niet overal zo zijn maar zie het geregeld in mijn omgeving.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dollie, je hebt wel gelijk hoor.

Vroeger kregen we nog rapporten mee vanuit school.

Tegenwoordig gaat dat via een programma waar zowel leerling als ouders op in kunnen loggen. 

Cijfers en alle bestanden worden daar ook bij gehouden.

En de lessen worden tegenwoordig allemaal digitaal gegeven.

Wat mis ik de oude tijd van schoolborden en krijtjes..

En nee, zo oud ben ik niet hoor, ben pas 27 haha.

Maar ik zat wel midden in die 'omscholing' om het zo maar ff te benoemen.

Ik maak mijn borst nu al nat voor onze zoon die over een half jaartje naar school mag..

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Huntingmiew wat naar voor je zoontje zeg! Heb je de badmeester er nog op aan kunnen spreken waarom hij geen stukje kreeg..?

Ik kom ook effe klagen. Heb al weer 3 dagen hoge koorts (en ja, gister daar toch de ren mee schoon gemaakt 😶). En dan bedoel ik ook met temperatuur tegen de 40 graden. Maar van hele dag in bed liggen word ik veel te onrustig. Gister de ren schoonmaken was stom, maar een middenweg kan ik nog niet vinden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

@Huntingmiew wat naar voor je zoontje zeg! Heb je de badmeester er nog op aan kunnen spreken waarom hij geen stukje kreeg..?

Ik kom ook effe klagen. Heb al weer 3 dagen hoge koorts (en ja, gister daar toch de ren mee schoon gemaakt 😶). En dan bedoel ik ook met temperatuur tegen de 40 graden. Maar van hele dag in bed liggen word ik veel te onrustig. Gister de ren schoonmaken was stom, maar een middenweg kan ik nog niet vinden. 

Begrijpelijk!

Ik ben ook niet echt een bankhanger als ik ziek ben (tenzij het maaggriep is).

Zijn er geen dingen die minder intensief zijn die je zou kunnen doen?

Bijv. iets op de computer of gewoon een spelletje spelen of iets?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Slecht nieuws over Kay, de hond van mijn ouders waar ik ook veel voorgezorgd heb toen ze in NL woonden. Hij heeft naast alle andere problemen nu ook een osteosarcoom. Maandag gaan we hem bij mij thuis laten inslapen. Ze zijn in NL ivm t overlijden van mijn oma, mn vaders moeder. 

• Verdrietig 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei JacinthaBrehler:

Ja ik ben met hem terug gelopen naar de badmeester, die mocht het van mij gaan uitleggen. 

Maar het kostte veel moeite om hem weer een beetje vrolijk te krijgen thuis 😬

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sneu. Ik vind het ook jammer dat dat kleine grut ook al van verschillende kanten verwachtingen opgelegd krijgt om te presteren. Een kind moet toch vooral ook gewoon kind kunnen zijn? Later ‘moet’ hij/zij van alles.

Dat wil niet zeggen dat het allemaal maar vrijheid, blijheid moet zijn, het is belangrijk dat een kind dingen leert en goed opgevoed wordt. Maar dat is iets anders dan de prestratiedrang waar de maatschappij een beetje in is doorgeslagen. Het maakt het ook heel individualistisch en soms zelfs egoïstisch. Het hoeft toch ook niet steeds benoemd/zichtbaar gemaakt te worden dat het ene kind beter in A is en het andere beter in B, en slechter is in C? Ik heb het idee dat dat soms meer als reden heeft om de ‘prestatie’ van de ouders te benoemen (mijn kind is zo goed in dit of dat)...

bewerkt door Lienappelsien
  • Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel sterkte @MichelleloveElmo!

Vladimir doet echt helemaal niks meer.

Had hem net betrapt op dat hij in het schildpaddenverblijf zat.

Geen geknaag aan de planten te bekennen, geen gegraaf, geen gras eten. 

Heb al gebeld naar k'nijn en co, maar ik kan pas over 2 weken terecht 😕

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterkte @MichelleloveElmo

26 minuten geleden zei BunnieHop:

Heel veel sterkte @MichelleloveElmo!

Vladimir doet echt helemaal niks meer.

Had hem net betrapt op dat hij in het schildpaddenverblijf zat.

Geen geknaag aan de planten te bekennen, geen gegraaf, geen gras eten. 

Heb al gebeld naar k'nijn en co, maar ik kan pas over 2 weken terecht 😕

En iets verder weg? Zwijndrecht, Moergestel, Ridderkerk?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Marjoleink:

Sterkte @MichelleloveElmo

En iets verder weg? Zwijndrecht, Moergestel, Ridderkerk?

Dat is voor mij momenteel niet te doen.

Ik kan 1 van de auto's van mijn ouders lenen, maar dat zijn zuipschuiten eersteklas (pa zit in een midlifecrisis sinds hij geld maakt met z'n eigen bedrijf).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterkte @MichelleloveElmo.. 🙁

@Huntingmiew fijn dat de badmeester het nog even heeft kunnen uitleggen aan hem. Maar ik snap dat hij de hele avond teleurgesteld is geweest. Zou ik ook zijn in zijn plaats. 

Ik heb vandaag tot 14.15 uur geslapen. Daarna even een natte lap over m’n gezicht getrokken, aangekleed en wat gegeten en een kort rondje met de honden door het bos. Eind van de middag had ik nog een begeleidingsgesprek staan (deels over de projecten, deels over hoe het met mij gaat) en toen was m’n accu wel weer leeg voor de dag dus om 20.30 uur gedoucht en m’n bed weer in. Wil ik net vanuit bed m’n bestelling doen bij de Bunnybunch webshop zit ik over m’n daglimiet. Dus ik heb m’n edefinder van de bank nodig. En die ligt, uiteraard, beneden. @Evee ben ik dan nu morgen de hele inhoud van m’n mandje kwijt en moet ik dan weer opnieuw gaan shoppen..? 🤔😶

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei JacinthaBrehler:

. @Evee ben ik dan nu morgen de hele inhoud van m’n mandje kwijt en moet ik dan weer opnieuw gaan shoppen..? 🤔😶

Dat ligt er aan of je ingelogd was of niet & aan je cookie instellingen.

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .