Spring naar bijdragen

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

• Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

We mogen vanaf afgelopen maandag buiten sporten.

Was ik wel blij mee.

Totdat ik erachter kwam dat letterlijk mijn hele progressie van de afgelopen 3 a 5 jaar compleet teniet is gedaan.

Ben net halverwege de training naar buiten gelopen, want ik werd op een gegeven moment een open kraan.

Letterlijk, AL mijn werk voor niets..

Ik voel me echt kapot gemaakt nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

O wat naar... lukte het niet of..? 

Nee, voor de crisis bankdrukte ik 32kg per hand (dumbels) voor 5 herhalingen.

Haalde er nu amper 12kg voor 2 herhalingen uit.

Mijn bankdruk, Squat en deadlift kom ik pas op 1 juli achter (die spullen staan niet buiten), maar ik vrees voor het ergste...

Bankdruk was bijna nationaal record voor vrouwen (95 kg, moest 100 halen).

Deadlift was 165 (moest 170 halen voor mijn gewichtsklasse).

En squatten was 140 kg, dus die was niet zo speciaal..

Maar ik vrees dat ik dit allemaal mag gaan inhalen voor het aankomende jaar, wil ik nog wedstrijden gaan doen, mits de sportscholen in de winter (en de rest) niet weer op lockdown gaan...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dubbel klaag, het gaat niet goed met mijn collega en gisteren was er een technische storing tijdens het tentamen. Dat laatste is op zich niet onoverkomelijk en ze zijn al aan het kijken om eventueel te compenseren, maar met mijn collega komt het waarschijnlijk niet meer goed. Ze is nog jong en heeft schoolgaande kinderen. Ik weet echt even niet wat ik met mezelf moet. 😢 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms is het leven heel oneerlijk. Wat is er met je collega? Ik snap dat je het nu heel moeilijk hebt. Mijn remedie is dan altijd veel chocola, een jankfilm zodat de tranen er uit komen, en morgen bedenken wat je voor haar kunt doen.

Sterkte!

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je Marjolein. Ik heb net een bak ijs van Alpro leeggegeten 🤭

Een paar weken geleden vonden ze een vlek op haar longen, vervolgens vonden ze ook een gezwel op haar alvleesklier. Gisteren bleek dat het kwaadaardig is en hebben ze nog meer uitzaaiingen gevonden. Het is inderdaad gewoon niet eerlijk. 

• Verdrietig 3
Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop das mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend dat je dan weer helemaal opnieuw kunt gaan beginnen straks... ik kan wel zeggen “je hebt het al eens bereikt dus dat kun je nu vast wel weer” maar daar schiet jij geen klap mee op. Je bent trots op wat je bereikt had en nu sta je bijna weer op nul en dat is balen met een B. Ik hoop dat je je nog weet te herpakken en er weer voor kan gaan. 💪🏻💪🏻

@Floppyears jeetje wat een rotnieuws zeg!! Daar zou ieder mens wel effe van van de leg wezen denk ik... 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-5-2020 at 18:50 zei BunnieHop:

Letterlijk, AL mijn werk voor niets..

Ik voel me echt kapot gemaakt nu.

Dat is niet zo, hoor. Natuurlijk is het ellendig dat je zoveel in hebt geleverd, maar je spieren hebben een "geheugen" dus als het goed is kom je redelijk snel weer op kracht. Ik merk na 10 jaar geen topsport meer doen dat ik nog steeds heel snel kracht en conditie opbouw. Sterkte (letterlijk en figuurlijk dit keer), herpakken en er tegenaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei JokeC:

Dat is niet zo, hoor. Natuurlijk is het ellendig dat je zoveel in hebt geleverd, maar je spieren hebben een "geheugen" dus als het goed is kom je redelijk snel weer op kracht. Ik merk na 10 jaar geen topsport meer doen dat ik nog steeds heel snel kracht en conditie opbouw. Sterkte (letterlijk en figuurlijk dit keer), herpakken en er tegenaan. 

Zal ik ook zeker proberen, maar ik heb mijn spullen pas per 1 juli weer beschikbaar.

Zal voor dan het moeten doen met de spullen die buiten staan.

Maar dank voor het oppeppertje!

Wat voor topsport heb jij gedaan als ik vragen mag?

bewerkt door BunnieHop
Bijvoegen
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Floppyears:

Dank je Marjolein. Ik heb net een bak ijs van Alpro leeggegeten 🤭

Een paar weken geleden vonden ze een vlek op haar longen, vervolgens vonden ze ook een gezwel op haar alvleesklier. Gisteren bleek dat het kwaadaardig is en hebben ze nog meer uitzaaiingen gevonden. Het is inderdaad gewoon niet eerlijk. 

Dat is echt keihard schrikken als zoiets gebeurt, je weet dat het kan, maar als het dan dichtbij is, kun je er niet meer omheen en krijg je te maken met alle emoties die bij zulk "konijnenkeutel"-nieuws horen. Super moeilijk om mee om te gaan. 😢

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn klaag: ik was zaterdag- op zondagnacht al vroeg naar bed gegaan omdat ik totaal door m’n energie heen was. Nou had ik die dag ook ‘redelijk veel ‘ gedaan (aquarium op m’n werk grote schoonmaak gegeven, zo’n 4 uur mee bezig geweest) dus dat kon het wel verklaren. Na het eten van een boterham om 18.15 uur naar bed gegaan en uiteindelijk rond 23.00 uur in slaap gevallen (wel al wat gedoezeld voor die tijd) tot de wekker om 8.30 uur afliep.
Gister met een collega en m’n moeder het pand van m’n werk schoongemaakt en de plantjes water gegeven (vandaar dat die wekker afliep op zondag 😉) waar we 2,5 uur mee bezig zijn geweest en daarna thuis eigenlijk niet veel meer gedaan. Alleen m’n bieten- en aardbeienplantjes in een pot met zand gezet. En wéér was de energie nog voor het avondeten al op. Met moeite nog wat frietjes en stukje kip gegeten en daarna naar boven. Mezelf letterlijk naar boven gehezen en eerst op bed geploft om bij te komen van die wereldreis. Eigenlijk geen puf meer om te douchen, niet eens om mezelf van de ene in de andere outfit te hijsen, maar ik rook naar zweet (ADHD olé olé) dus ik wilde toch wel even opfrissen. We hebben zo’n douchekrukje in de douchecabine staan dus daar op gaan zitten en zo mezelf van m’n zweetlucht ontdaan. In m’n pyjama gehesen en op bed gaan liggen. Weer eerst wat gedoezeld tot een uur of 22.00 uur en toen doorgeslapen (op de plas van Skittles en Yoda na om 5.00 uur) tot 13.30 uur vanmiddag. Zou je toch zeggen dat ik nu wel uitgerust ben... dat dacht ik ook. Om 15.00 uur met Skittles en Yoda een klein stukje door het bos gelopen (schaduw, beter dan die hitte hier in de wijk waar je in de volle zon loopt) en bij thuiskomst, na wat gedronken te hebben, de ren van Kliko en Spook aangeveegd. En terwijl ik daarmee bezig was voel ik de energie uit m’n lijf lopen alsof iemand ergens stiekem de kurk eruit trekt of zo... Met moeite de ren schoongemaakt (en het is echt een klusje van niks) en daarna maar even op de bank gaan liggen tot etenstijd. Nu tot 20.00 uur beneden gebleven. Ga zo slapen. Morgen loopt om 7.00 uur de wekker af... benieuwd hoe laat ik dan instort. 😔

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak me zorgen om Betsy. Ze is zo stilletjes sinds eergisterenavond. Ze had toen ook hele hete oortjes, dat is weer weg getrokken. Groenten raakt ze nauwelijks aan, hooi, brokjes, pitjes, kruiden en takken wil ze wel, al is het niet zo enthousiast als normaal, dus ik geloof ook niet dat er wat met haar tanden is. Ze hadden in de tuin gezeten die dag, maar in de schaduw, ze heeft alleen wat in het late zonnetje liggen snoozen toen die niet meer heet was. In de ren lag voor zover ik kon zien niks geks wat ze kon eten, ik check dat altijd, gras zijn ze gewend. Ze heeft wel weer meer last van snot, moet vaak niezen en bij spoelen komt er weer snot uit. Maar daar is ze nog nooit suf van geweest, haar ademhaling is rustig en ze is niet benauwd, straks nog even gespoeld en er kwam wel snot mee, maar de neusgang was verder aardig vrij. Ik krijg mijn vinger er niet achter, heb om kwart voor vijf een afspraak bij de dierenarts, ik hoop dat die iets concreets kan aanwijzen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .