Spring naar bijdragen

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Ik heb echt geen seconde wakker gelegen voor onze bruiloft. Geen rampscenario's bedacht, zelfs niet in een droom/nachtmerrie. Op de dag zelf ben ik zelfs niet eens nerveus geweest. Heeft toch wel voordelen, zo nuchter zijn 🤣 Mijn kapster en visagiste vonden het wel ontzettend spannend, maar die werden weer heel rustig omdat ik er zo nuchter in stond. 

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Reacties 1,5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik weet niet wie vandaag allemaal het nieuws hebben gevolgd over een 26-jarige vrouw die om het leven is gebracht in Venlo? Iemand heeft vanochtend dus mijn nichtje vermoord. Ik weet werkelijk niet wa

Dit schiet voor geen meter op. Als deze twee moppies naast je liggen dan kun je toch niet anders dan aaien. Weg planning. 😉😂

Over thuiswerkoutfits gesproken, mijn man kwam mij halen bij de loods net, met pantoffels aan, biersokken, een trainingsbroek, een net overhemd, en daar dan een hoodie overheen 🤣 Hoe langer het t

Bij mij brandde een paar maanden voor mijn trouwdag het restaurant/feestlocatie uit. Na een paar weken kregen we eindelijk de eigenaar te pakken, en die verzekerde ons ervan dat hij op tijd weer open zou zijn. Nog een paar weken later sloeg de bliksem in en stortte de hele boel in. Uiteindelijk heeft het 10 jaar geduurd voor het herbouwd werd. 

Wij gingen eerst foto's maken. We hadden een oude Eend met chauffeur gehuurd, en die (oude) man zat steeds aan mijn knieën. Terug bij huis gingen een voor een de mannen naar buiten, bleek de Eend een lekke band te hebben. Uiteindelijk waren we op tijd bij het stadhuis, en toen sprong de knoop van mijn jurk (de enige knoop). Snel iemand gezocht met naald en draad, knoop aangezet. Na het diner wilde ik mijn lenzen uitdoen. Ik had net een ontstoken oog gehad dus ik had daglenzen in plaats van maandlenzen, en die kreeg ik niet uit. Dus in mijn trouwjurk en oranje donsjas samen met de getuige naar een onbekende opticien, toen was ik alweer te laat op mijn eigen bruiloft.

Ach, het was toch een leuke dag hoor. Geen ruzies, ondanks dat een tante van mijn ex-man een week ervoor belde dat ze absoluut niet met zijn zus in een ruimte kon zijn. Toen ben ik heel boos geworden, en heb ik gezegd als ze zich niet een dag als volwassenen konden gedragen, dat ze dan niet welkom waren. Dat hielp.

Ofwel een trouwdag met hindernissen, een huwelijk met hindernissen en een vreedzame scheiding en vriendschap daarna. Kan slechter toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marjoleink klinkt bijna als een film! haha. 

Wij konden trouwens bij thuiskomst de huissleutel niet vinden. Wij hadden overdag in een trouwauto gereden, waar die sleutels toen in lagen. Tijdens de receptie had iemand die auto voor ons teruggebracht, en zij hadden de spullen over gedaan in onze eigen auto, waarin we naar huis reden. Maar wij konden de sleutels toch echt nergens vinden bij thuiskomst. Je bent moe, we waren allebei ziek, en je wil naar binnen.De honden waren in huis, die moesten we nog gaan uitlaten. 

Wij hebben dus ingebroken in ons eigen huis, mijn man is door het hoge keukenraampje naar binnen geklommen 🤣

Achteraf vonden we de sleutels, er stond een doosje met een vaas en plastic opvulling zodat die niet om zou vallen in de auto, voor mijn bruidsboeket, ze hadden de sleutels daar in gegooid. 😅

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kreeg na een week eindelijk bericht over dat gaas wat ik had besteld.

Ze vonden dat het compleet mijn schuld was en ze hadden ECHT op het raam geklopt..

Daarom zat ik twee keer bij het raam terwijl ze er waren (onze tv en computer zijn namelijk vlak bij het raam).

En dat ik maar een bel bij de gamma moest kopen, lekker klantonvriendelijk.

Dus ze hebben van mij nu hun eerste review op google, een boos mailtje en ik wil mijn geld terug.

Krijg ik maar 13 euro terug, want ze halen er twee keer de leveringskosten af 😕

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Floppyears:

@BunnieHopOok belachelijk zeg.

Behoorlijk, ik zit nu ook meer ervaringen te zoeken over het leveringsbedrijf waar het naartoe is gestuurd. Het heet DGL en zit in Oosterhout, maar lees daar ook niet zoveel goede verhalen over tot nu toe.

En verder de site waar het gaas vandaan komt, kan ik niks over vinden, behalve mijn eigen review.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei BunnieHop:

Behoorlijk, ik zit nu ook meer ervaringen te zoeken over het leveringsbedrijf waar het naartoe is gestuurd. Het heet DGL en zit in Oosterhout, maar lees daar ook niet zoveel goede verhalen over tot nu toe.

En verder de site waar het gaas vandaan komt, kan ik niks over vinden, behalve mijn eigen review.

Waarschijnlijk deleten ze de klachten. Ik weet niet of ze op trustpilot staan, maar reviews daar hebben vaak meer effect.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei BunnieHop:

Als het terug is gegaan,, dan moet het bedrijf waar je het product hebt gekocht de kosten vergoeden, incl verzendkosten. Dat is het Europees herroepingsrecht wat je als consument hebt. Je mag alles binnen 14 dagen terugsturen (behalve bederfelijke producten,  en voor jou op maat gemaakte producten) en hoort dan binnen 30 dagen daarna je geld terug te ontvangen. . Je kan alleen maximaal de kosten voor de retourzending zelf moeten betalen.

Zie deze info:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-zijn-mijn-rechten-bij-aankoop-in-europa

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Floppyears:

Waarschijnlijk deleten ze de klachten. Ik weet niet of ze op trustpilot staan, maar reviews daar hebben vaak meer effect.

Ik zal wel eens op gaan zoeken, dank je voor de tip 🙂

2 minuten geleden zei Evee:

Als het terug is gegaan,, dan moet het bedrijf waar je het product hebt gekocht de kosten vergoeden, incl verzendkosten. Dat is het Europees herroepingsrecht wat je als consument hebt. Je mag alles binnen 14 dagen terugsturen (behalve bederfelijke producten,  en voor jou op maat gemaakte producten) en hoort dan binnen 30 dagen daarna je geld terug te ontvangen. . Je kan alleen maximaal de kosten voor de retourzending zelf moeten betalen.

Zie deze info:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-zijn-mijn-rechten-bij-aankoop-in-europa

Meen je dit nou?!

Ze zaten tegen mij in de mail te klagen dat ze twee keer de verzendkosten hebben moeten betalen!

Ik ga dat ff doorlezen en dan maar opnieuw een email sturen!

Dat ze dit zo durven te flikken zeg, bahbah.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer, want ik vind het op zich een goede site voor eerlijke reviews.

We zouden vandaag om 5 uur ons cijfer voor het vorige vak krijgen. 10 minuten voor de deadline sturen ze een mail dat dat niet gaat lukken. Is al de tweede keer dat het wordt uitgesteld. Baal dus enorm

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Marjoleink:

En dat wisten ze ook niet eerder natuurlijk dat ze dat niet gingen halen?

Ik vind het echt zo vervelend. Ik had de app van de cijfers al openstaan. Ik ben ook bang dat het gewoon heel slecht is gemaakt of zo en dat het daarom zo lang duurt. Nu hopen dat ze donderdag wel halen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

@Floppyears o wat irritant is dat! Zit je een beetje voor de kat z’n edele delen te wachten in spanning. Die docenten denken daar echt nooit aan volgens mij! 

Haar edele delen toch? Of " de kat zijn viool want *krulspinazie* mag je niet zeggen".

• Haha 2
Link naar bericht
Deel via andere websites

🤣 die vloekfilter is echt grappig. 
Het is natuurlijk maar 2 dagen later, maar als ze dat nu gewoon in de ochtend hadden gemaild, was dat voor mij echt veel prettiger geweest. Maar goed, morgenavond hopelijk wel uitslag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei BunnieHop:

@JacinthaBrehler, ik had een rol verzinkt gaas besteld.

Ik dacht dat ik dan wel iets stevigs had, maar blijkbaar leveren ze gewoon niet.

Dan haal ik toch gewoon een rol bij de Hornbach?

Kan mij het schelen 😛

Als ze daar het zelfde hebben zou ik het inderdaad dan maar daar halen ja... 

Ik kreeg vanmiddag ook een mail van PostNL “Bezorgpoging is mislukt. Uw pakket wordt naar een PostNL service punt gebracht. ” terwijl ik gewoon thuis was. Nog geen uur later gaat de bel: PostNL met m’n pakje... (???) Rare toko toch, die PostNL. 

@Floppyears ik zal duimen dat het er morgen wel voor je op staat! 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Deel via andere websites

@JacinthaBrehler, ja, maar het is dan wel verzinkt kippengaas. De draden zijn gelukkig wel 1,2mm dik, dus denk niet dat dat heel veel uit maakt.

Ben vandaag ook naar de Hornbach geweest, want kwam een 200liter grond tekort voor het schildpaddenverblijf.

Dus toen maar gelijk een rol gaas, wat planten, en nog wat gereedschap in huis gehaald.

Had ook wel hout willen halen, maar ik heb begod geen idee hoe ik dat in een fiat 500 prop 😛

en die dromen ken ik wel hoor, da's echt balen.

Jammer genoeg is het ook afwachten totdat de koorts zakt voordat ze pas weggaan..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze gaan vandaag met de tuin van de buren bezig... Had dit graag willen weten, t zou zaterdag zijn. Dan was ik eerder naar bed gedaan. Nu maar 5 uurtjes slaap gehad en moet zo werken. Gelukkig nog wel mn vriend kunnen bellen, die heeft nachtdienst dus gaat ergens anders tukken

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bleef vanochtend met m'n jurk aan de schuurdeur hangen en toen zat er een enorme winkelhaak in. Beetje jammer! En ook niet netjes te maken op die plek. 😭

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Evee locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .