Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Mijn dochter besloot vannacht dat slapen voor watjes is. 

Half 1 even bij mijn zoontje gezeten omdat hij een nachtmerrie had, terug in bed en toen kwam madam.....

1e keer uit bed: mama drinken

2e keer uit bed: mama pot

3e keer uit bed: kusselen (knuffelen)

4e keer: boekke leze

En dat ging tot 3 uur tot ik niet meer van haar wakker werd en mijn man met haar naar beneden is gegaan 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Huntingmiew:

Mijn dochter besloot vannacht dat slapen voor watjes is. 

Half 1 even bij mijn zoontje gezeten omdat hij een nachtmerrie had, terug in bed en toen kwam madam.....

1e keer uit bed: mama drinken

2e keer uit bed: mama pot

3e keer uit bed: kusselen (knuffelen)

4e keer: boekke leze

En dat ging tot 3 uur tot ik niet meer van haar wakker werd en mijn man met haar naar beneden is gegaan 😅

Oei, haha.

Een beetje een gebroken nacht gehad dus.

Ze zeggen vaak dat het maar een kleine periode is, dus laten we het maar hopen voor je 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei BunnieHop:

Oei, haha.

Een beetje een gebroken nacht gehad dus.

Ze zeggen vaak dat het maar een kleine periode is, dus laten we het maar hopen voor je 🙂

Ze slaapt overdag nog, ik denk dat we vandaag maar een keer samen gaan 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Huntingmiew:

Ze slaapt overdag nog, ik denk dat we vandaag maar een keer samen gaan 😂

Slaapt ze nog veel overdag of neemt dat al af?

En ik geef je groot gelijk!

En het is sowieso zondag, dus lui lekker dag 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei BunnieHop:

Slaapt ze nog veel overdag of neemt dat al af?

En ik geef je groot gelijk!

En het is sowieso zondag, dus lui lekker dag 😉

Is heel wisselend. Soms maar een uurtje, soms slaapt ze rustig 3 uur. 

Normaal eigenlijk nooit problemen mee gehad, ze gaat gerust gewoon dezelfde tijd 's avonds weer op. Meestal slaapt ze gewoon door maar ze is aan het leren te plassen op de pot en weet hoe ze zelf haar luier uit moet krijgen. Sindsdien is ze wat vaker op pad 's nachts. Meestal even plassen en klaar, vannacht helaas niet 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Huntingmiew:

Is heel wisselend. Soms maar een uurtje, soms slaapt ze rustig 3 uur. 

Normaal eigenlijk nooit problemen mee gehad, ze gaat gerust gewoon dezelfde tijd 's avonds weer op. Meestal slaapt ze gewoon door maar ze is aan het leren te plassen op de pot en weet hoe ze zelf haar luier uit moet krijgen. Sindsdien is ze wat vaker op pad 's nachts. Meestal even plassen en klaar, vannacht helaas niet 😅

Ah oke, zou willen dat mijn dreumes dat deed haha.

Die is 3,5 en is hartstikke bang voor het potje en de wc 😧

Maargoed, eventjes volhouden en je kunt weer lekker rustig doorslapen zoals voorheen 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei BunnieHop:

Ah oke, zou willen dat mijn dreumes dat deed haha.

Die is 3,5 en is hartstikke bang voor het potje en de wc 😧

Maargoed, eventjes volhouden en je kunt weer lekker rustig doorslapen zoals voorheen 😄

Ze is 2,5 en een echte wijsneus met heel veel. Mijn zoontje duurde echt wel wat langer 😂 maar die is nu ruim 5 en verder volledig zelf redzaam 's nachts met plassen en drinken pakken gelukkig. 

Geduld 😆😆😆😆

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat dacht je van een stel konijnen die de boel op stelten zetten buiten 😉

En ik heb een jochie van 3,5 dat in de nacht wel eens een hoop gebonk en gedoe geeft op zijn kamer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, over rustig slapen gesproken... Volgens mijn man en een vriendin lig ik er 's nachts bij alsof ik opgebaard lig 🤣  Op mijn rug, handjes boven de deken en vaak in elkaar gevouwen, en dan heb ik mijn witte huidskleur ook niet mee. Toen ze in Mallorca nog niet wist dat ik zo sliep (en ik zelf ook niet overigens), en ze kwam na het uitgaan terug (ik lag al te slapen), dacht ze echt dat het met mij gedaan was 🤣 Daarna bij mijn man gecheckt en blijkbaar beweeg ik 's nachts als ik echt slaap totaal niet. Zodra ik ga bewegen, ga ik tandenknarsen en ben ik ook half wakker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond ook nog een boel ijs gegeten en uiteraard kon ik niet slapen. Eigen schuld, ik weet dat zoveel suiker niet goed gaat. Nu hopen dat ik vandaag geen lastige klanten te woord moet staan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vannacht om 3 uur zette één van de katten de robotstofzuiger op de bovenverdieping aan... Daar zit zo een knop aan de bovenkant, waarmee je hem handmatig aan / uit kan zetten. Ik denk dat er een kat (Hiro?!) op was gaan staan. Het gaat wel lekker he?! haha. Iemand die interesse heeft in een dikke, rode, luidruchtige kater met een onuitputtelijke honger? Ik heb vannacht in ieder geval gedreigd dat als hij zo door gaat ik hem opgeef voor adoptie 🤣

@bunnyhop mijn man snurkt gelukkig bijna nooit, soms eventjes een paar minuutjes als hij net in slaap valt, maar als hij dieper in slaap is niet meer. Ik heb er dus gelukkig niet veel last van, maar zul je net zien in zo een onrustige nacht dat hij wel snurkt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Evee:

Vannacht om 3 uur zette één van de katten de robotstofzuiger op de bovenverdieping aan... Daar zit zo een knop aan de bovenkant, waarmee je hem handmatig aan / uit kan zetten. Ik denk dat er een kat (Hiro?!) op was gaan staan. Het gaat wel lekker he?! haha. Iemand die interesse heeft in een dikke, rode, luidruchtige kater met een onuitputtelijke honger? Ik heb vannacht in ieder geval gedreigd dat als hij zo door gaat ik hem opgeef voor adoptie 🤣

Hahaha! Ruilen voor een dikke zwart-witte kater of zwart-witte poes die heeeel graag bij jou op de slaapkamer wil slapen en dit laat merken door aan je deur te krabben en onuitputtelijk te miauwen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Huisdieren... 😛

Gelukkig maar dat het gesnurk niet vaak voorkomt @Evee!

inderdaad wat je zegt, het zal maar net gebeuren op een onrustige nacht.

ik heb vannacht nogmaals bagger geslapen...

denk zo een 4/5 uurtjes, maarja, t is al meer dan afgelopen nacht en de nacht daarvoor 😧

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ook al mega slecht / weinig geslapen maar dat is niks nieuws. Ik slaap altijd te weinig. Was om half 5 al aan het stofzuigen haha. 1 voordeel; ik hoef nu na mijn werk niks meer in het huishouden te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had weer eens een leuke nacht met allemaal bruiloft-doem-scenario's. Geen jurk, het personeel van de locatie dat alvast van de bruidstaart had gesnoept en boze gasten omdat de planning enorm uitliep. Super onwaarschijnlijk allemaal, maar toch even een paar minuten moeten bijkomen toen ik daarvan wakker werd.

bewerkt door happy211

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei happy211:

Ik had weer eens een leuke nacht met allemaal bruiloft-doem-scenario's. Geen jurk, het personeel van de locatie dat alvast van de bruidstaart had gesnoept en boze gasten omdat de planning enorm uitliep. Super onwaarschijnlijk allemaal, maar toch even een paar minuten moeten bijkomen toen ik daarvan wakker werd.

Haha nou het zou je nog verbazen wat er allemaal mis kan gaan 😉 Ik kwam vlak voor de bruiloft in die periode elke week 2 kg aan (van 55 naar 70 kg) door medicijnen, waardoor ik last-minute een maand voor de datum nog een nieuwe jurk moest kopen die 2 maten groter moest zijn dan de eerste. Ik heb nu dus 2 trouwjurken liggen op zolder 🤣.  En op de dag zelf had ik 40+ graden koorts. Ook handig. En mn man had geen stem toen hij "ja" moest zeggen. Daar pest ik m nu nog mee, het kwam er echt heel pieperig uit namelijk, en dat staat nog op film ook 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@happy211 haha heel herkenbaar! ik ben vorig jaar getrouwd en ik had ook zulke doom-dromen. Er gaat altijd wel wat fout, maar achteraf is het meestal wel om te lachen. Wel een tip: eet niet te veel bij het diner (mocht je een diner hebben). Ik ben de hele avond misselijk geweest doordat mijn buik zo vol zat en met dat stomme korset aan + alle stress van te voren dat naar boven kwam. Uiteindelijk in een zomerjurkje de avond boven de wc doorgebracht 😂😭 Veel van de avondgasten heb ik niet gezien. Maar toch kijk ik terug op een prachtige dag  (en lekker eten)😉

Misschien is een ontspannende massage voor de grote dag wel wat?? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn klaag: Ik ben bezig met een hek te maken om een gedeelte van de woonkamer af te zetten voor de konijnen. Blijkt het deurtje scheef te hangen en past het net niet tussen de muren. Het was dus eigenlijk al af. Nu nog uitvogelen wat er precies fout is gegaan en hoe te fixen?! En eigenlijk moet ik aan school, maar echt al tijden te weinig concentratie (iets waar ik vroeger geen last van had). Contact met de arts gehad en binnenkort B12 laten controleren..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites