Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

1 uur geleden zei JacinthaBrehler:

@Huntingmiew hoe is het afgelopen? 

Pijnstilling helpt, haar bloedwaarden zijn iets verbeterd. M'n vader gaat straks weer heen, hopelijk kan hij dan wat meer vertellen. 

Mijn ouders zijn sterren in communicatie dus we krijgen heel minimaal informatie 😩

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

@Huntingmiew lastig is dat als ze zo weinig info geven. Wat heeft je moeder als ik vragen mag..? 

Galstenen die klem zijn komen te zitten en een ontsteking aan de alvleesklier hebben veroorzaakt. Gisteravond met veel pijn, overgeven en koorts naar het ziekenhuis gebracht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond langs geweest ☺️ ze moet er nog wel een aantal dagen blijven. Zodra de alvleesklier rustig is kunnen ze iets aan die galstenen doen, hoe is nog even de vraag. 

Ze krijgt nu drink voeding omdat ze niks binnen houd, maar ook dat komt eruit 😅 bloedwaarden verbeteren wel beetje bij beetje. Ben een klein half uurtje geweest, maar dat was echt wel het maximale wat ze vol kon houden. Je zag haar steeds vermoeider worden. 

Maar de papieren bloemen van de kinderen in een vaasje vond ze wel erg leuk 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed om te horen dat ze het verder goed doet @Huntingmiew!

Voedingsstoffen binnen houden zal binnenkort wel beter gaan voor haar, zolang ze wel maar genoeg vloeistof binnen kan houden.

En verder is het belangrijk dat ze veel rust heeft nu.

Ben benieuwd wat ze straks van plan zijn met die galstenen.

Vannacht wakker geworden van een stel konijnen die compleet in paniek raakten en alles omver renden 😮

Denk van die maffe hond van hiernaast die zo gestoord als iets is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei BunnieHop:

Vannacht wakker geworden van een stel konijnen die compleet in paniek raakten en alles omver renden 😮

Denk van die maffe hond van hiernaast die zo gestoord als iets is.

Ik heb ook super slecht geslapen. Ik kon al niet echt in slaap komen. Mijn man snurkte. Paar keer in z'n rug gepord zodat hij stil werd. Denk je hehe eindelijk rust om te slapen. Toen had Hiro het op de emmer gemunt waar het voer in is opgeslagen. Maar die zat echt goed dicht, ben ik gaan checken zelfs.

Om 4 uur werd ik wakker van een geluid maar kon het niet plaatsen. Toen hoorde ik Qila iets kapot scheuren beneden. Dus weer uit bed gegaan. Had Hiro dus de voer emmer van de trap weten te gooien. Die was daarbij wel open gegaan. Qila was de zak van het kattenvoer kapot aan het scheuren. Gelukkig was die wel zo goed als leeg. 

Nouj a, ik de boel opgeruimd en weer gaan slapen. Een uur later weer wakker van een piepende hond. Ze had enorm dorst gekregen denk ik van het kattenvoer en heel de waterbak leeg gedronken, dus moest plassen. Daarna weer gaan slapen, begon om 5 voor 7 Luna voor de slaapkamerdeur te miauwen. Deur voor haar open gedaan, zodat ze in m'n nek kon komen liggen. En nog eventjes blijven liggen.

Leuk he, huisdieren?! 🤪 Ohja, mn man heeft overal doorheen geslapen 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha wat een nacht 😂 Wel knap dat je man daar doorheen slaapt. Mijn katten maken mij ook al 3 nachten achter elkaar wakker. Meestal pas rond een uur of 5/6, maar toch. 🙃

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier was vannacht iemand aan het timmeren. Tenminste, zo klonk het, ik denk dat er ergens iets klapperde. Het was in elk geval niet bevorderlijk voor de nachtrust. 

Om kwart over 6 kwam mijn zoontje zeggen dat hij wakker was. Ik heb hem terug naar bed gestuurd maar een kwartier later riep hij dat hij echt niet meer kon slapen. Was ik weer wakker. Iedere avond zeg ik: als je voor 7 uur wakker wordt ga je proberen om weer te slapen, zonder mij wakker te maken. Soms werkt het, maar vandaag dus duidelijk niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha @Evee wat een avonturen! Ik heb ook een onrustige nacht gehad. Ik wil het raam open, maar ergens zaten wat buren om 2 uur nog buiten. Ze deden wel zachtjes, maar ik hoorde het en stoorde me eraan. Raam dicht dus, paar uur geslapen, wakker geworden want te warm, raam weer open, paar uur geslapen, raam weer dicht want te veel licht (dakraam met verduistering op het raam, heb je dus weinig aan als het open staat), paar uur geslapen en toen maar opgestaan. 

Maar dat is niet mijn klaag haha! Ik ben helemaal klaar met die puberteit van onze Gijs. Ik heb hem regelmatig op wondjes gecontroleerd, omdat hij zo vervelend was en Betsy dan behoorlijk uit kon vliegen naar hem, maar blijkbaar bijt ze niet echt. Ik heb er nu ook wel vertrouwen in dat het niet uit de hand loopt, ze liggen ook veel samen. Ik wil gewoon rust in de tent, ik vind het niet leuk voor ze zo. Ook omdat ze nu dus in de ren moeten blijven omdat het daar buiten veel onrustiger is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Evee:

Ik heb ook super slecht geslapen. Ik kon al niet echt in slaap komen. Mijn man snurkte. Paar keer in z'n rug gepord zodat hij stil werd. Denk je hehe eindelijk rust om te slapen. Toen had Hiro het op de emmer gemunt waar het voer in is opgeslagen. Maar die zat echt goed dicht, ben ik gaan checken zelfs.

Om 4 uur werd ik wakker van een geluid maar kon het niet plaatsen. Toen hoorde ik Qila iets kapot scheuren beneden. Dus weer uit bed gegaan. Had Hiro dus de voer emmer van de trap weten te gooien. Die was daarbij wel open gegaan. Qila was de zak van het kattenvoer kapot aan het scheuren. Gelukkig was die wel zo goed als leeg. 

Nouj a, ik de boel opgeruimd en weer gaan slapen. Een uur later weer wakker van een piepende hond. Ze had enorm dorst gekregen denk ik van het kattenvoer en heel de waterbak leeg gedronken, dus moest plassen. Daarna weer gaan slapen, begon om 5 voor 7 Luna voor de slaapkamerdeur te miauwen. Deur voor haar open gedaan, zodat ze in m'n nek kon komen liggen. En nog eventjes blijven liggen.

Leuk he, huisdieren?! 🤪 Ohja, mn man heeft overal doorheen geslapen 🤣

Wow, dat is heftig!

Ik wist wel dat huisdieren behoorlijk erg konden zijn hoor, heb t zelf in t ouderlijk huis nog meegemaakt met een hond die 13 jaar altijd met moeders samen heeft gezeten, maar moeders overleed.

Dus dat was iedere nacht janken, en dat echt recht onder mijn slaapkamerraam 😮

Vond dat nooit erg, want had altijd meer medelijden met dat beestje (en ik was toen een behoorlijke nachtbraker).

Misschien nog een rare tip, maar als je man weer snurkt, moet je een vinger in z'n mond steken.

Wordt hij wakker van zonder dat je m aanraakt, en hij stopt per direct met snurken!

Mijn man heeft het vroeger bij mij gedaan 😛

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha nee hoor. Een paar jaar geleden kreeg op mijn werk iedereen een fitbit, en daar kun je dus ook mee meten hoeveel je beweegt in je slaap. De meeste van mijn collega's hadden 1 of 2 streepjes (dus 2x bewogen), ik had er meer dan 40 per nacht. Toen snapte ik wel waarom mijn hoeslaken 's ochtends vaak op de grond ligt. Ik ben zelfs een keer wakker geworden in mijn dekbedovertrek. En nee, overdag heb ik geen ADHD.

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Deeskuh88:

@Eefje Zonde dat ze nog altijd zo naar elkaar toe bezig zijn 😞

Ja balen.. Gijs jaagt nog vaak en probeert te rijden, Betsy pikt dat niet, die is echt nog steeds het baasje. Ik heb ook wel het idee dat Gijs daar respect voor heeft, hij taait meteen af als ze naar hem uitvalt. Ze zijn allebei niet erg onder de indruk van elkaars acties lijkt het. Maar ik zie toch liever rust dan steeds dit gedoe. Hij is nu iets ouder dan 10 maanden en dit is zeker al twee maanden gaande. Hoe lang nog? 😅😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei BunnieHop:

Vandaag (beter gezegd gister) besloot mijn lichaam om een nacht te skippen...

Goedemorgen iedereen! 

Oh irritant is dat. Ik hoop dat je een rustig dagje hebt vandaag en dan lekker vroeg kunt gaan slapen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Floppyears:

Oh irritant is dat. Ik hoop dat je een rustig dagje hebt vandaag en dan lekker vroeg kunt gaan slapen.

Vandaag inderdaad een rustig dagje.

Alleen mijn lichaam krijgt van die zenuwachtige trekjes, aangezien we morgen voor het eerst in 2 maanden tijd weer mogen gaan sporten.

Maar we zullen zien hoe ik vanavond slaap 😐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites