Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Klaagtopic 2020

Recommended Posts

Het klaagtopic is een slowchat topic waar je met je mede forumleden kan klagen over vanalles en nog wat.

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussiëren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Okki:

Ik heb keelpijn en mijn dropjes zijn op...

Ik drink dan altijd honingthee. Heel erg lekker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Okki:

Ja, dat doe ik nu ook, honingthee drinken!

Onze honing is op😂 op naar de winkel dan maar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga even heel hard klagen bij mensen die er niks aan hebben dat ik net tot 23.00 uur heb gewerkt, terwijl ik eigenlijk vrij ben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Ik ga even heel hard klagen bij mensen die er niks aan hebben dat ik net tot 23.00 uur heb gewerkt, terwijl ik eigenlijk vrij ben. 

Dat vind ik best een goede reden om te klagen! Hoe kwam dat?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Marjoleink:

Dat vind ik best een goede reden om te klagen! Hoe kwam dat?

Deadlines, problemen en niemand anders (op één collega na) die zich verantwoordelijk genoeg voelt om er wat aan te doen. Punt is ook een beetje dat die ene collega en ik er inmiddels zoveel meer tijd en werk in hebben gestoken dan andere collega's, dat wij nu eigenlijk de enige zijn die het werk kunnen uitvoeren en eventuele problemen kunnen oplossen. Tsja, dan houd je het een beetje in stand, hè? Maar goed, bij de volgende vergadering gaat dit wel even een agendapunt worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Och ja drama. Laat je hem maken of moet er een nieuwe komen?

Bij mij is de verlichting van de afzuigkap kapot . Er zijn geen onderdelen meer te krijgen, en kom daar een nieuwe voor te kopen vind ik ook weer wat ver gaan. Maar ik mis het wel heel erg. Ik heb nu besloten dat ik een bureaulamp op mijn aanrecht ga zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Verschrikkelijk... Krijg berichtjes van mensen die ik niet ken. Stuur je een berichtje terug en dan zegt hij verzenden mislukt. Bloed irritant. Ze bieden proefpakketten aan maat durf niet op de link te klikken... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet reageren, nooit! Onbekenden? Hup, deleten en als mogelijk blokkeren. Er worden te vaak enge dingen meegestuurd of men is uit op je gegevens. Telefoonnummers worden verkocht en gekocht of door een app geselecteerd om te gebruiken voor dit soort geintjes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt met je muis over de link gaan om te kijken naar welke website hij leidt. Als dat iets geks is, dan zeker niet op klikken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Marjoleink:

Je kunt met je muis over de link gaan om te kijken naar welke website hij leidt. Als dat iets geks is, dan zeker niet op klikken.

Ik heb geen laptop... Alles via de telefoon. Maar bedrijven gebruiken nooit een rare url, dit was een url met allemaal letters en cijfers. Als ik iemand niet ken zal het vast niet boeiend zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hallo Hoi:

Als ik iemand niet ken zal het vast niet boeiend zijn

Verstandige conclusie. 😉👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Laniboekje:

Jeetje, heb de griep flink te pakken en de kleine meid is ook ziek. Mama's kunnen niet ziek zijn

Wat vervelend voor jullie allebei.. Beterschap! Ik heb afgelopen week de hele week plat gelegen door de griep. Ben nog nooit zolang ziek geweest.😐 Hopelijk hebben jullie meer geluk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Laniboekje:

Jeetje, heb de griep flink te pakken en de kleine meid is ook ziek. Mama's kunnen niet ziek zijn

Beterschap! In mijn omgeving hoor ik eigenlijk nog niemand over griep, op werk ook niet dus hoop dat het ons bespaart blijft. Je kunt je er flink beroerd van voelen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Laniboekje:

Beterschap. En mama’s zijn ook gewoon mensen hoor. Zorg goed jezelf

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na afgelopen week ziek te zijn geweest, vond ik het vanochtend wel weer eens tijd om naar m'n werk te gaan. Helaas had ik blijkbaar iets te vroeg gejuicht, want ik ben nu weer ziek naar huis.. 😔 Wat een ellende dit, zeg! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Pablo&Lola:

Na afgelopen week ziek te zijn geweest, vond ik het vanochtend wel weer eens tijd om naar m'n werk te gaan. Helaas had ik blijkbaar iets te vroeg gejuicht, want ik ben nu weer ziek naar huis.. 😔 Wat een ellende dit, zeg! 

Ik ben vandaag ook weer voor het eerst naar school gegaan na een periode van bijna 4 weken spijbelen. Ik mocht alleen in een lokaal zitten en heb voornamelijk spelletjes zitten spelen omdat ik me niet kon concentreren... En ik heb 22 januari toetsweek😩

Beterschap! Wel een goed excuus om lekker te snaaien zeg ik dan maar 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Ik ben vandaag ook weer voor het eerst naar school gegaan na een periode van bijna 4 weken spijbelen. Ik mocht alleen in een lokaal zitten en heb voornamelijk spelletjes zitten spelen omdat ik me niet kon concentreren... En ik heb 22 januari toetsweek😩

Oh, wat vervelend voor je, zeg! Ben je met al je goede wil en moed naar school gegaan, heb je nog niks kunnen doen.. Krijg je van school uit geen (extra) begeleiding dan? Succes in ieder geval! Hoop dat je wel ergens hulp kan krijgen. 

Dank je wel! Het snaaien laat ik echter wel even links liggen, want het smaakt me allemaal nergens naar. 😐

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Hallo Hoi:

Goed dat je weer naar school bent gegaan 👍

Ook al was het dan niet productief, je hebt wel de eerste stap gezet door er weer te zijn. 

Beterschap voor de anderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites