Ga naar inhoud

Verkeerde konijnenkorrels


thatbunnyshadow

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje krijgt vanaf het begin al de korrels die de aveve te bieden had. Echter veranderde de aveve hun verpakking (volgens hen.) maar ook hun inhoud en textuur, vorm en kleur van de korrels. Ik het begin had ik het moeilijk om mijn konijn deze korrels te laten eten (zeker omdat dit gewoon aangepast werd zonder overgang!) aangezien ik geen extra korrels meer had van de oude aveve zakken en de aveve deze ook niet meer hadden! Had ik geen keus! Mijn konijn heeft het wel direct leren eten. Maar ik was zo bang dat ze diarree ofzo ging hebben. Of zo kieskeurig ging zijn dat ze het niet wou. Maar als je honger hebt eet je. Zelf als het konijn kieskeurig is. Dus ik was blij dat ze dit gewoon at. En na een paar daagjes was ze dit gewoon. Alleen merkte ik op dat deze zak voeding op niets trekt! De korrels verkruimelen zo! Niet handig om mijn konijn dit te geven. Het zijn meer kruimels dan brokjes dus wou ik veranderen van voeding! Ik ben toen naar de tom&co geweest en heb daar een kleine zakje “Supreme Science Selective Konijn” gekocht. Deze heb ik vermengd met de aveve zak als overgang. Maar Ik wist niet goed wanneer een konijn nu echt ‘volwassen’ is en ik vond hier ook niks over op het internet welke zak ik haar moest kopen. Niet op de site van supreme science... niets. De Junior variant of toch de Adult te moeten nemen. Ik ben er kortgeleden achter gekomen dat mijn 6 maanden oud konijn toch de junior variant had moeten krijgen en ze eet nu een kleine maand de adult variant. Kan dit kwaad? De zak is bijna op en binnenkort spring ik de tom&co binnen om de junior zak te kopen (was blijkbaar tot 8 maanden.) dit staat niet duidelijk vermeld op de zak. Maar in het klein op de achterkant geschreven wat ik dus gemist heb. Weet iemand hier raad mee of dit kwaad kan dat mijn konijn de adult voeding heeft meegekregen en dat ik volgende keer de junior zak neem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .