Pablo&Lola Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Haha, ik moest ook twee keer kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 3 oktober 2020 Delen Geplaatst: 3 oktober 2020 Maar Betsy heeft toch helemaal geen oren 😉 https://www.bunnybunch.nl/forums/topic/87301-corona-virus/?do=findComment&comment=2088176 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 3 oktober 2020 Delen Geplaatst: 3 oktober 2020 Ja, daarom. Misschien waren het opzethangoren, voor konijnen zonder of met rechtopstaande oren die eens iets anders willen. 😅 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 13 oktober 2020 Delen Geplaatst: 13 oktober 2020 @Marja Schenk die van jou zijn wel erg nieuwsgierig hoor! Hebben de buren nooit geklaagd? 🤣😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 november 2020 Delen Geplaatst: 23 november 2020 (aangepast) @Anul, zit ie nou in de magnetron? Dat kan toch niet?! Heb je ie erin gezet ofzo? 23 november 2020 aangepast door Punky🐰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 23 november 2020 Delen Geplaatst: 23 november 2020 17 minuten geleden zei Punky🐰: @Anul, zit ie nou in de magnetron? Dat kan toch niet?! Heb je ie erin gezet ofzo? Staat vrij laag bij de grond, we krijgen een nieuwe keuken dus alles staat verspreid door de woonkamer. Mevrouw kruipt in alles wat openstaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 november 2020 Delen Geplaatst: 24 november 2020 11 uur geleden zei Anul: Staat vrij laag bij de grond, we krijgen een nieuwe keuken dus alles staat verspreid door de woonkamer. Mevrouw kruipt in alles wat openstaat. Leuk schuilhuisje toch?! Lekker warm in de winter... 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 december 2020 Delen Geplaatst: 1 december 2020 2 uur geleden zei EveD: Ik heb de wedstrijd vorige maand gewonnen en mag dus niet meedoen (voor de prijzen?) maar wou toch graag deze met jullie delen, zonder daarbij dan effectief “deel te nemen”... Hopelijk mag dat wel (zo niet, verwijderen jullie de post maar)? Onze Chester is al helemaal klaar voor de feestdagen en poseerde met veel plezier voor onze kerstkaarten dit jaar 🥰🎄 (voor wat extra snoepjes doet hij dan ook alles) Fijne feesten allemaal! Het is dat het tegen de regels is, maar anders had je de wedstrijd zo weer kunnen winnen 😉 Wat een schattige foto! Vond hij het strikje niet erg? Zit het met een bandje vast of los aan hem? Volgens mij zou elk van mijn konijnen echt gefocust zijn op het strikje, en totaal geen kunstjes willen doen op zo een moment 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 1 december 2020 Delen Geplaatst: 1 december 2020 3 uur geleden zei Evee: Het is dat het tegen de regels is, maar anders had je de wedstrijd zo weer kunnen winnen 😉 Wat een schattige foto! Vond hij het strikje niet erg? Zit het met een bandje vast of los aan hem? Volgens mij zou elk van mijn konijnen echt gefocust zijn op het strikje, en totaal geen kunstjes willen doen op zo een moment 😅 Haha, bedankt! Het is een echte aandachtszoeker die van ons. Het strikje was een “lange termijn” strategie 😁 een paar dagen achter elkaar gewoon eens een minuutje aangedaan en weer uitgedaan en lekkere besjes gegeven om te belonen. Hij vond het helemaal prima! Het is gewoon met een touwtje heel losjes vastgemaakt, ik kon er nog een hele hand tussen krijgen, dus last had hij er niet van. De “making of” foto’s zijn anders ook wel om van te smullen 😂 hieronder een paar voorbeelden! We hebben hem wat zijn gang laten gaan en van zodra hij zijn beste pose innam, stonden we klaar met de camera 😏😎 een echt natuurtalent 🐰 (maar ik ben dan ook wel lichtjes bevooroordeeld 🥰) 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 1 december 2020 Delen Geplaatst: 1 december 2020 Hilarisch @EveD! Vorig jaar heb ik ook kerstfoto's proberen te maken en het lukte nog niet eens om ze samen tegelijkertijd naar de camera te laten kijken of ook maar een beetje in die richting. Ze waren alleen maar gefixeerd op het eten wat ik in mijn handen had en de ander draaide er rondjes omheen om ook wat te pakken te krijgen.😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EveD Geplaatst: 1 december 2020 Delen Geplaatst: 1 december 2020 19 minuten geleden zei Mira11: Hilarisch @EveD! Vorig jaar heb ik ook kerstfoto's proberen te maken en het lukte nog niet eens om ze samen tegelijkertijd naar de camera te laten kijken of ook maar een beetje in die richting. Ze waren alleen maar gefixeerd op het eten wat ik in mijn handen had en de ander draaide er rondjes omheen om ook wat te pakken te krijgen.😂 We hebben er toch ook wel een hele voormiddag voor nodig gehad 😂 zeker omdat we em ook niet wouden opjagen en vaak ging hij gewoon ergens languit liggen, zijn luie zelve wezen 🙄 maar de aanhouder wint! En Chester was helemaal in de wolken dat hij het decor kon afbreken en véél extra besjes en ander lekkers kreeg 🤣 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 1 december 2020 Delen Geplaatst: 1 december 2020 Wat een geweldige foto @EveD! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 december 2020 Delen Geplaatst: 3 december 2020 Als jullie nog leuke ideeën hebben voor de wedstrijden van volgend jaar, laat het dan even weten in dit topic! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten