Spring naar bijdragen

Discussietopic fotowedstrijden 2020

Recommended Posts

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn mooie lieve Kenzo vraagt zich af wanneer hij gekroond wordt tot winnaar van de maand januari 😬🐰👑

Maar Betsy heeft toch helemaal geen oren 😉 https://www.bunnybunch.nl/forums/topic/87301-corona-virus/?do=findComment&comment=2088176

We hebben er toch ook wel een hele voormiddag voor nodig gehad 😂 zeker omdat we em ook niet wouden opjagen en vaak ging hij gewoon ergens languit liggen, zijn luie zelve wezen 🙄 maar de aanhouder wint

• 3 weeks later...
36 minuten geleden zei Sanneveer:

Zou mijn bericht in de fotowedstrijd van augustus verwijderd kunnen worden? Ik kan dat zelf niet en zie net dat de link maar 1 dag geldig is... ik zou het nog via google foto's kunnen proberen aangezien de foto te groot is. 

Ja hoor, dat zal ik doen. Tip voor als je foto te groot is: maak een screenshot, die is kleiner.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Nufnuf:

Is het mogelijk, om in het topic met de winnende foto's elke keer het thema er bij te zetten? Bij sommige zie je een leuke foto, maar wat was ook al weer het thema?

groetjes Anja

Ik heb ze er van dit jaar even bijgezet.

Dit waren de thema's.

Januari: Hooi!

Februari: "konijnen-emoji's" 
Maart: Lente!

April: Konijnenmaatjes

Mei:  Photobomb

Juni: Zomer 

Juli: Camouflage

Augustus: Fruit

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
2 minuten geleden zei Punky🐰:

Hoe stem je?

Door op het hartje rechts onder het bericht te klikken, het bericht een "vind ik leuk" geven.

Edit, ik denk dat ik je vraag snap, je kan je eigen foto geen vind ik leuk geven, alleen die van anderen 😉 Op jezelf stemmen is dus niet mogelijk.

bewerkt door Evee
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • Evee locked en unpinned this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .