Evee Geplaatst: 21 juli 2020 Delen Geplaatst: 21 juli 2020 Hoeveel schildpadden zien we nou eigenlijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 21 juli 2020 Delen Geplaatst: 21 juli 2020 Volgens mij 3 schildpadden. Maar het zullen er vast meer zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 juli 2020 Delen Geplaatst: 21 juli 2020 Volgens mij 4. Helemaal links zit ook een koppie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 21 juli 2020 Delen Geplaatst: 21 juli 2020 Het zijn er inderdaad 4. Marjoleink heeft het goed gezien 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanneveer Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 Zou mijn bericht in de fotowedstrijd van augustus verwijderd kunnen worden? Ik kan dat zelf niet en zie net dat de link maar 1 dag geldig is... ik zou het nog via google foto's kunnen proberen aangezien de foto te groot is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 36 minuten geleden zei Sanneveer: Zou mijn bericht in de fotowedstrijd van augustus verwijderd kunnen worden? Ik kan dat zelf niet en zie net dat de link maar 1 dag geldig is... ik zou het nog via google foto's kunnen proberen aangezien de foto te groot is. Ja hoor, dat zal ik doen. Tip voor als je foto te groot is: maak een screenshot, die is kleiner. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanneveer Geplaatst: 5 augustus 2020 Delen Geplaatst: 5 augustus 2020 55 minuten geleden zei Marjoleink: Ja hoor, dat zal ik doen. Tip voor als je foto te groot is: maak een screenshot, die is kleiner. Dankje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nufnuf Geplaatst: 12 augustus 2020 Delen Geplaatst: 12 augustus 2020 Is het mogelijk, om in het topic met de winnende foto's elke keer het thema er bij te zetten? Bij sommige zie je een leuke foto, maar wat was ook al weer het thema? groetjes Anja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 augustus 2020 Delen Geplaatst: 12 augustus 2020 22 minuten geleden zei Nufnuf: Is het mogelijk, om in het topic met de winnende foto's elke keer het thema er bij te zetten? Bij sommige zie je een leuke foto, maar wat was ook al weer het thema? groetjes Anja Ik heb ze er van dit jaar even bijgezet. Dit waren de thema's. Januari: Hooi! Februari: "konijnen-emoji's" Maart: Lente! April: Konijnenmaatjes Mei: Photobomb Juni: Zomer Juli: Camouflage Augustus: Fruit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paty Kaplan Geplaatst: 13 augustus 2020 Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Op 1-1-2020 at 02:43 zei Deeskuh88: In dit topic mogen de fotowedstrijden en de inzendingen besproken worden 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paty Kaplan Geplaatst: 13 augustus 2020 Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Dit is onze japanse driekleur peewy🤣hij verstopt zich voor de tuinslang. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paty Kaplan Geplaatst: 13 augustus 2020 Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Dit is snow , hahahha.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Wie is er gewonnen met de fotowedstrijd augustus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Dat weten we pas als de maand voorbij is 😉 Je kan nog steeds stemmen, het is nog steeds augustus! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 31 augustus 2020 Delen Geplaatst: 31 augustus 2020 Zo, ik heb het nog even wat spannender gemaakt 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 Ik ben geestelijk nog niet toe aan het herfstthema 😆. 22 september is het herfst zie ik net, dus ik sluit me er nog even voor af. Lijkt me wel leuk om een keer een foto te maken tussen de bladeren 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 september 2020 Delen Geplaatst: 1 september 2020 Hahaha ja het is al september, we gaan toch echt richting de herfst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 september 2020 Delen Geplaatst: 19 september 2020 Met nog maar 1 inzending is de kans om te winnen wel groot! Helaas mag Brenda niet mee doen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 21 september 2020 Delen Geplaatst: 21 september 2020 Prachtige foto @Evee Brenda is een mooi fotogeniek konijntje! Ik heb even moeten zoeken maar wat gevonden. Jammer dat filmpjes niet mogen. Super leuk filmpje van Kay. Die was gek op bladeren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 Op 31-8-2020 at 10:58 zei Evee: Dat weten we pas als de maand voorbij is 😉 Je kan nog steeds stemmen, het is nog steeds augustus! Hoe stem je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 (aangepast) 2 minuten geleden zei Punky🐰: Hoe stem je? Door op het hartje rechts onder het bericht te klikken, het bericht een "vind ik leuk" geven. Edit, ik denk dat ik je vraag snap, je kan je eigen foto geen vind ik leuk geven, alleen die van anderen 😉 Op jezelf stemmen is dus niet mogelijk. 23 september 2020 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 23 september 2020 Delen Geplaatst: 23 september 2020 1 minuut geleden zei Evee: Door op het hartje rechts onder het bericht te klikken, het bericht een "vind ik leuk" geven. Oké, top dankjewel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Leuk thema🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Hoe kan er deze maand nou ooit iemand winnen dan? Ik vind alle foto’s leuk en schattig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 2 oktober 2020 Delen Geplaatst: 2 oktober 2020 Helemaal mee eens! Ik was trouwens een beetje in de war met Betsy. Ik zag de voorpootjes in eerste instantie aan voor de oren 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten