Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Discussietopic fotowedstrijden 2020

Recommended Posts

Mijn foto is heel interresant😝 als ik een foto moet plaatsen waarin ik moet laten zien welke invulling Boaz en of Pluis aan het hooi geven kan ik van alles doen, maar dat zal niet eerlijk zijn. Boaz heeft liever wc papier en Pluis blijft er het liefste zo ver mogelijk bij vandaan😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn mooie lieve Kenzo vraagt zich af wanneer hij gekroond wordt tot winnaar van de maand januari 😬🐰👑

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei tam86:

Mijn mooie lieve Kenzo vraagt zich af wanneer hij gekroond wordt tot winnaar van de maand januari 😬🐰👑

Nu 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met tot nu toe 0 inzendingen word de kans om te winnen natuurlijk wel heel groot! 

Is het te lastig om een foto met de konijnen te maken voor dit onderwerp, vergeet dan niet dat katten, honden, kleine knagers enz. ook gewoon mee mogen doen! 🙂 Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei IreneM:

Wanneer wordt de winnaar van februari gekroond? 😬😬

Oeps, goed punt. Zal ik vanmiddag even doen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei IreneM:

Wat veel foto's opeens deze maand 🙊

Ik had het vanochtend op facebook gezet, en het is een makkelijk onderwerp 😉 Ik denk dat mensen de laatste weken veel tijd hebben gehad om uitgebreid konijnenfoto's te maken, met al dat thuiswerken 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Bucksternight:

Hey sorry maar ik ben nieuw en ik snap het niet zo goed wat de fotowedstrijd inhoud! 🙈

De foto wedstrijd staat hier, in de beginpost staat uitleg. Als je nog iets wil weten, vraag het gerust!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Wat is t onderwerp deze maand?😅 Gephotobombt?

Ik voel me dom

haha ken je de term niet?

Photobombing is het opzettelijk plaatsen van jezelf in het zicht van een foto, vaak om een grapje te maken met de fotograaf of de personen op de foto.

Dat kan dus variëren van in beeld springen, iets geks doen op de achtergrond, of konijnenoortjes achter iemands hoofd maken zonder dat die persoon het door heeft, dat soort dingen 😉 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@tam86 Ik zat vanochtend op mijn telefoon te zoeken in jouw foto, maar ik kon steeds niets ontdekken. Nu op mijn pc zie ik

Spoiler

de kat

pas haha

bewerkt door Evee
spoiler ingevoegd ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja je moet wel even inzoomen 😂 Er zijn al leuke inzendingen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei happy211:

@tam86 Ik zat vanochtend op mijn telefoon te zoeken in jouw foto, maar ik kon steeds niets ontdekken. Nu op mijn pc zie ik

Spoiler

de kat

pas haha

Haha pff spoiler!! 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei IreneM:

Haha pff spoiler!! 😜

Daar hebben we heel handig een spoiler functie voor op het forum! Heb hem even ingevoegd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook zo gelachen toen ik deze foto maakte. Het is een jong **** en nogal onhandig. Jullie willen ook niet weten hoe hij eruit is gekomen 😅 dat begon met zielig **** (geluid maken) daarna een soort zijwaarts naar beneden incl een paar afgebroken takken

hopelijk zorg ik zelf niet veel teveel spoilers  😂

bewerkt door tam86

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites