Ga naar inhoud

Discussietopic fotowedstrijden 2020

Deeskuh88
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn foto is heel interresant😝 als ik een foto moet plaatsen waarin ik moet laten zien welke invulling Boaz en of Pluis aan het hooi geven kan ik van alles doen, maar dat zal niet eerlijk zijn. Boaz heeft liever wc papier en Pluis blijft er het liefste zo ver mogelijk bij vandaan😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...
  • 2 weken later...

Met tot nu toe 0 inzendingen word de kans om te winnen natuurlijk wel heel groot! 

Is het te lastig om een foto met de konijnen te maken voor dit onderwerp, vergeet dan niet dat katten, honden, kleine knagers enz. ook gewoon mee mogen doen! 🙂 Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
1 uur geleden zei IreneM:

Wat veel foto's opeens deze maand 🙊

Ik had het vanochtend op facebook gezet, en het is een makkelijk onderwerp 😉 Ik denk dat mensen de laatste weken veel tijd hebben gehad om uitgebreid konijnenfoto's te maken, met al dat thuiswerken 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Bucksternight:

Hey sorry maar ik ben nieuw en ik snap het niet zo goed wat de fotowedstrijd inhoud! 🙈

De foto wedstrijd staat hier, in de beginpost staat uitleg. Als je nog iets wil weten, vraag het gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
1 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Wat is t onderwerp deze maand?😅 Gephotobombt?

Ik voel me dom

haha ken je de term niet?

Photobombing is het opzettelijk plaatsen van jezelf in het zicht van een foto, vaak om een grapje te maken met de fotograaf of de personen op de foto.

Dat kan dus variëren van in beeld springen, iets geks doen op de achtergrond, of konijnenoortjes achter iemands hoofd maken zonder dat die persoon het door heeft, dat soort dingen 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Ik heb ook zo gelachen toen ik deze foto maakte. Het is een jong **** en nogal onhandig. Jullie willen ook niet weten hoe hij eruit is gekomen 😅 dat begon met zielig **** (geluid maken) daarna een soort zijwaarts naar beneden incl een paar afgebroken takken

hopelijk zorg ik zelf niet veel teveel spoilers  😂

aangepast door tam86
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .