Deeskuh88 Geplaatst: 1 januari 2020 Delen Geplaatst: 1 januari 2020 In dit topic mogen de fotowedstrijden en de inzendingen besproken worden 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 1 januari 2020 Delen Geplaatst: 1 januari 2020 Wanneer komt de 1e weer online?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 1 januari 2020 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2020 Vandaag 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hallo Hoi Geplaatst: 8 januari 2020 Delen Geplaatst: 8 januari 2020 Mijn foto is heel interresant😝 als ik een foto moet plaatsen waarin ik moet laten zien welke invulling Boaz en of Pluis aan het hooi geven kan ik van alles doen, maar dat zal niet eerlijk zijn. Boaz heeft liever wc papier en Pluis blijft er het liefste zo ver mogelijk bij vandaan😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tam86 Geplaatst: 6 februari 2020 Delen Geplaatst: 6 februari 2020 Mijn mooie lieve Kenzo vraagt zich af wanneer hij gekroond wordt tot winnaar van de maand januari 😬🐰👑 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2020 Delen Geplaatst: 7 februari 2020 15 uur geleden zei tam86: Mijn mooie lieve Kenzo vraagt zich af wanneer hij gekroond wordt tot winnaar van de maand januari 😬🐰👑 Nu 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 februari 2020 Delen Geplaatst: 8 februari 2020 Gefeliciteerd @tam86 en Kenzo! En wat een ontzettend leuk thema!! Ik ga eens kijken of ik medewerkende konijnen heb hiervoor 😎 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 februari 2020 Delen Geplaatst: 19 februari 2020 Met tot nu toe 0 inzendingen word de kans om te winnen natuurlijk wel heel groot! Is het te lastig om een foto met de konijnen te maken voor dit onderwerp, vergeet dan niet dat katten, honden, kleine knagers enz. ook gewoon mee mogen doen! 🙂 Succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 Wanneer wordt de winnaar van februari gekroond? 😬😬 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 6 minuten geleden zei IreneM: Wanneer wordt de winnaar van februari gekroond? 😬😬 Oeps, goed punt. Zal ik vanmiddag even doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 2 april 2020 Delen Geplaatst: 2 april 2020 Wat veel foto's opeens deze maand 🙊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bucksternight Geplaatst: 2 april 2020 Delen Geplaatst: 2 april 2020 Hey sorry maar ik ben nieuw en ik snap het niet zo goed wat de fotowedstrijd inhoud! 🙈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 april 2020 Delen Geplaatst: 2 april 2020 1 uur geleden zei IreneM: Wat veel foto's opeens deze maand 🙊 Ik had het vanochtend op facebook gezet, en het is een makkelijk onderwerp 😉 Ik denk dat mensen de laatste weken veel tijd hebben gehad om uitgebreid konijnenfoto's te maken, met al dat thuiswerken 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 april 2020 Delen Geplaatst: 2 april 2020 48 minuten geleden zei Bucksternight: Hey sorry maar ik ben nieuw en ik snap het niet zo goed wat de fotowedstrijd inhoud! 🙈 De foto wedstrijd staat hier, in de beginpost staat uitleg. Als je nog iets wil weten, vraag het gerust! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Wat is t onderwerp deze maand?😅 Gephotobombt? Ik voel me dom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 1 uur geleden zei MichelleloveElmo: Wat is t onderwerp deze maand?😅 Gephotobombt? Ik voel me dom haha ken je de term niet? Photobombing is het opzettelijk plaatsen van jezelf in het zicht van een foto, vaak om een grapje te maken met de fotograaf of de personen op de foto. Dat kan dus variëren van in beeld springen, iets geks doen op de achtergrond, of konijnenoortjes achter iemands hoofd maken zonder dat die persoon het door heeft, dat soort dingen 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Nope, nog nooit van gehoord😅😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Ik heb het ook even op moeten zoeken. 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 (aangepast) @tam86 Ik zat vanochtend op mijn telefoon te zoeken in jouw foto, maar ik kon steeds niets ontdekken. Nu op mijn pc zie ik Spoiler de kat pas haha 9 juli 2020 aangepast door Evee spoiler ingevoegd ;) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 Haha ja je moet wel even inzoomen 😂 Er zijn al leuke inzendingen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 2 uur geleden zei happy211: @tam86 Ik zat vanochtend op mijn telefoon te zoeken in jouw foto, maar ik kon steeds niets ontdekken. Nu op mijn pc zie ik Spoiler de kat pas haha Haha pff spoiler!! 😜 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 15 minuten geleden zei IreneM: Haha pff spoiler!! 😜 Daar hebben we heel handig een spoiler functie voor op het forum! Heb hem even ingevoegd! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 Haha goed punt ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tam86 Geplaatst: 9 juli 2020 Delen Geplaatst: 9 juli 2020 (aangepast) Ik heb ook zo gelachen toen ik deze foto maakte. Het is een jong **** en nogal onhandig. Jullie willen ook niet weten hoe hij eruit is gekomen 😅 dat begon met zielig **** (geluid maken) daarna een soort zijwaarts naar beneden incl een paar afgebroken takken hopelijk zorg ik zelf niet veel teveel spoilers 😂 9 juli 2020 aangepast door tam86 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 20 juli 2020 Delen Geplaatst: 20 juli 2020 Hahaha ik lig echt in een deuk over de inzendingen deze maand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten