Ga naar inhoud

Brinta


Hallo Hoi

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Floppyears:

Hamsters zijn omnivoren, konijnen zijn herbivoren. Ik denk niet dat het verstandig is om dit aan Pluisje te geven. Normaal al niet, maar zeker niet nu ze zo’n last van haar buik heeft al. Waarom zou je het willen?

Had ik al gezegd, omdat ik anders overhoudt. Pluisje is ook afgevallen en wellicht vind ze het wel heel lekker. Maar waarschijnlijk eet ze het toch niet. Ik ga trouwens maandag de dierenarts bellen. De wormen zijn wonderbaarlijk genoeg wel weg. Dan nog even overleggen wat het verdere behandelplan is en wat het kostenplaatje en kans van slagen word. Maar aangezien ze ook nog coccidiose heeft moet ik er echt even over nadenken. Als ik haar laat inslapen kan ik de kattenmelk gewoon proberen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Floppyears:

Toch nog een beetje goed nieuws, dat geeft wel weer wat hoop toch? Als de kattenmelk op moet kun je misschien in een schaaltje in de tuin zetten. Overal lopen katten dus dat komt vast wel op.

Ja dag klopt. Maar dan zou ik het eerder voor de egeltjes neerzetten. Maar het gaat mij vooral om de Brinta die op moet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In kattenmelk zitten eiwitten die konijnen niet kunnen verteren, en waar ze dus buikpijn van krijgen. Dus of je Pluisje nou wel of niet laat inslapen, het lijkt me geen goed idee om kattenmelk te geven. En ik moest even spieken op het pak Brinta, maar dat zijn gare tarwevlokken, en bewerkt voedsel aan een konijn geven lijkt me ook geen strak plan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Marjoleink:

In kattenmelk zitten eiwitten die konijnen niet kunnen verteren, en waar ze dus buikpijn van krijgen. Dus of je Pluisje nou wel of niet laat inslapen, het lijkt me geen goed idee om kattenmelk te geven. En ik moest even spieken op het pak Brinta, maar dat zijn gare tarwevlokken, en bewerkt voedsel aan een konijn geven lijkt me ook geen strak plan. 

Pluis lust sowieso geen tarwevlokken😂 maar ik laat het even zo. Ik dacht dat het alleen ging om de lactose. Zie ook vaak de tip voorbijkomen om ze kittenmelk te geven maar dat doe ik dus maar niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .