Spring naar bijdragen
Pistasche

Enquete over goede doelen

Recommended Posts

Beste dierenliefhebber,

Voor mijn scriptie verzamel ik informatie over goede doelen, dit gaat zowel over mens- als diergerelateerde goede doelen. Onder de inzendingen verloot ik een €20 euro cadeaubon van de Primera (in te ruilen voor een cadeaubon naar keus bij de Primera), als dank voor de moeite. 

* link verwijderd *

Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie moeite!

Hartelijke groet,

Pistasche 

bewerkt door Deeskuh88
Link verwijderd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit topic wordt gesloten door het verbreken van regel 3I:

Het is niet toegestaan om enquetes op ons forum te plaatsen, tenzij er vooraf toestemming voor gevraagd is (via een privébericht aan één van de moderators/admins). Wil je een link naar een vragenlijst, enquete of onderzoek plaatsen op het forum, vraag dan vooraf aan één van de admins of moderators toestemming. Dat kan door een priveberichtje te sturen naar één van de moderators, of via een email naar info@bunnybunch.nl Vermeld duidelijk om wat voor onderzoek het gaat, wat het doel is, welke belangen er zijn, in opdracht van wie het is en of er organisaties of er bedrijven gelinkt zijn aan het onderzoek. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .