Ga naar inhoud

Wanneer in laten slapen?


Hallo Hoi

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Marjoleink:

Die zijn zeker goed, maar wel behoorlijk ver weg. Zit er geen goede opvang bij jou in de buurt? Heb je al op de lijst gekeken? Ik weet trouwens ook niet of ze koppelvakanties aanbieden, wij kregen het koppel na een half uur mee naar huis.

Ik heb contact met ze gehad. Als het geen liefde op het eerste gezicht is kunnen ze je de mogelijkheid bieden 1 nachtje te blijven. Maar er zit hier wel een dierenasiel maar niet met zon ruime keuze aan konijnen. Ik wil een asiel gaan zoeken in de buurt van Arnhem. Mijn opa en oma wonen daar in de buurt, en dan kan ik Pluisje daar op neutraal terrein koppelen in een vakantie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

K'nijn en Ko bied koppelvakanties aan, dat heb ik ook gedaan, en ze hebben zeker genoeg kennis inderdaad. Maar wat minder ver hoeven reizen met je konijn(en) in de auto lijkt me wel prettiger ja. 

Is dit niet iets?

Citaat

Dierenbeschermingscentrum Amersfoort
Plaats:    Amersfoort
Website:    https://www.dierenbescherming.nl/dierenasiel/dierenbeschermingscentrum-amersfoort
Provincie:    Utrecht
Kennismaking: Speed-date
Koppel vakanties?    Ja
Vakantieopvang?    Ja
Inentingen?    Ja
Plaatst konijnen alleen?   Nee
Rammen gecastreerd?    Ja
Voedsters gecastreerd?    Nee, alleen indien medisch noodzakelijk.
Konijnen gechipt?    Nee

EDIT: tegelijk een bericht geplaatst, en nu is dit wat overbodig, sorry 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje... ik word hier plaatsvervangend boos en verdrietig tegelijk van. Ik kan me niet voorstellen hoe jij (en Pluis) zich dan wel niet moeten voelen. Knuf.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .